AndroidHealthClinic

Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Mooie train man, wel de bloedbar schoongemaakt hoop ik? :p

Thanks man, haha ja zag het tussen de reps door haha gelijk schoongemaakt Kin Mitchell stond ook te kijken haha

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

Bloedbar heb daar nooit last van maar mijm gewichten zijn daar ook gwnnniet hoog genoeg voor :o .lekker volume toch wel wel jammer van densquats ;)

Ja af en toe trek ik wel eens langs me been heen

Ja squats is wat mibder mja

Lange kousen aan doen
Beetje afhankelijk van je lichaamsverhoudingen, maar normaal gesproken hebef je m echt niet tegen je schenen aan omhoog te trekken hoor

• #1.143
Lange kousen aan doen
Beetje afhankelijk van je lichaamsverhoudingen, maar normaal gesproken hebef je m echt niet tegen je schenen aan omhoog te trekken hoor

Nee is ook zeker niet elke rep hoor ! Denk van de 24 reps vandaag, zijn er 4 of 5 reps tegwn me schenen aan gegaan..

Lange kousen heb ik ook altijd aan wanneer ik wat zwaarder deadlift, goede tip

beetje bloed aan je been dan ook zeker

heb eigelijk nooit dat het bloed, wel vaker blauwe schenen en knieen

en goed op de bench, volgende keer als er spotter is gewoon weer stapje omhoog

• #1.149
beetje bloed aan je been dan ook zeker

heb eigelijk nooit dat het bloed, wel vaker blauwe schenen en knieen

en goed op de bench, volgende keer als er spotter is gewoon weer stapje omhoog

Ja bloed wel wel mee hoor zat een grote vlek alleen omheen, heb wel blauwe schenen nu :o

Ja bench gaat steeds beter, beter arch nu ook

b8lsw1.jpg

Was je log al kwijt maar hier is die dus :) Ik lees weer mee!

• #1.151
Was je log al kwijt maar hier is die dus :) Ik lees weer mee!

gezellig

vandaag helaas geen training neer kunnen zetten door de kater die gister avond mij opgebracht heeft :o en ik ga morgen op vakantie voor 17 dagen dus zal een tijdje niet gaan loggen..

SEEEYAAHH

Weg gains :(

Veel plezier maat!

gezellig

vandaag helaas geen training neer kunnen zetten door de kater die gister avond mij opgebracht heeft :o en ik ga morgen op vakantie voor 17 dagen dus zal een tijdje niet gaan loggen..

SEEEYAAHH

Oh lol, heb ik je log net gevonden ga je op vakantie :roflol: Fijne vakantie kerel! Waar ga je heen?

• #1.154
Weg gains :(

Veel plezier maat!

sta wel steeds droger en kom wel massa aan voor mijn gevoel gaat opzich wel lekker, wat even de okseltjes aan het doen zag ik aan beide kanten aderen op me oksels lopen :) jammer genoeg geen uitstekende aders alleen de dikke blauwe lijnen :D

THANKS!

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

Oh lol, heb ik je log net gevonden ga je op vakantie :roflol: Fijne vakantie kerel! Waar ga je heen?

ahhaha, ik ga naar Salou met 4 andere maten :)

sta wel steeds droger en kom wel massa aan voor mijn gevoel gaat opzich wel lekker, wat even de okseltjes aan het doen zag ik aan beide kanten aderen op me oksels lopen :) jammer genoeg geen uitstekende aders alleen de dikke blauwe lijnen :D

THANKS!

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

ahhaha, ik ga naar Salou met 4 andere maten :)

Klinkt goed, zuipvakantie dus :cool:

succes

• #1.158
Vandaag weer voor de eerate keer getraind na een top vakantie gehad te hebben ! Nog latrn wegen net en de teller stond op 92 kilotjes..

UB

Benchpress
5x40
5x44
5x48
5x52
5x56
5x60
5x64
5x68 ging best goed, had heel misscjien jog een 5x72 ingezeten maar durfde het niet aan..

BOR
7x40
7x44
7x48
7x52
7x56
7x60 maar gestopt, vorm ging niet heel goed meer voor me gevoel

Pin press
3x70
5x60
5x60
5x60
5x60 felt good

Optrekken verschillende grepen
5x5

Vbar row gewicht excl stang
8x45
8x55
8x75
6x90

Pushpress
3x60
3x60
3x60
3x60
3x60 redelijke grind oo laatste set

Nog wat krullers gedaan en 2x farner walks

Morgen LB knallen verdomd veel zin in, kracht is niet echt ver terug gevallen gelukkig

Lekkere training om weer in te komen ;) Hoe was de vakantie?

welkom terug

Terug
Naar boven