MuscleMeat

Log

goed bezig.!
mooi dat je mee doet volgend jaar.!
heb afgelopen mei mee gedaan, veel van geleerd.!

Traine doe ik al enkele jaren.
Powerlifte ben ik januari mee begonnen

Hey Beast!

Ik heb je niet gezien :( Ben nog wat langer blijven rondhangen in de gym, maar zag niemand bij 't powerrack.. Was bijna in staat om door de gym te roepen "Heyyy ecto!" om te kijken wie wegdook.. maar heb me maar ingehouden!

Jammer! Wat vond je van de gym, kon je er lekker trainen?

jij wat maat? Deze push press, ohp verhouding.

waarom doe je zelf de 6e niet mee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.129
Traine doe ik al enkele jaren.
Powerlifte ben ik januari mee begonnen

Het vele gewicjt verplaatsen is ook veel leuker ! Af en toe pompen..

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Hey Beast!

Ik heb je niet gezien :( Ben nog wat langer blijven rondhangen in de gym, maar zag niemand bij 't powerrack.. Was bijna in staat om door de gym te roepen "Heyyy ecto!" om te kijken wie wegdook.. maar heb me maar ingehouden!

Jammer! Wat vond je van de gym, kon je er lekker trainen?

ik jou wel volgens mij maar je was telkens in gesprek eerst met due (travo?) En later toen ik barbell rows aan het doen was in dat "krachthonk" vanuit het squatrack met iemand die ergens mee in de voorbereiding was ???.. en toen was je ineens weg jammer genoeg :(

Ben vanavond ook nog in Sneek we gaan daar uit, misschien zie ik je dan of ga je nooit uit ?

Materiaal helemaal niets mis mee alleen stond allemaal zo strak op elkaar en die powercage lag onder waar je moest unracken een grote verbindingspaal ofzo dus unracken ging niet echt goed.

Die seated calf is wel een gewelfig ding, !!

---------- Toegevoegd om 10:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:24 ----------

jij wat maat? Deze push press, ohp verhouding.

waarom doe je zelf de 6e niet mee?

Rare verhouding ?

BIFP-7MCYAARBvN.jpg

is volgens mij 20-30% meer van OHP naar PP (en dan nog eens 20-30% meer van PP naar Jerk). Bij jou is dat bijna 50%. Teach me your ways brah.

noluts is pouwa, je kan ook mee doen gewoon als ervaring. Kan je dat weer mee nemen naar volgende wedstrijden.

• #1.131
is volgens mij 20-30% meer van OHP naar PP (en dan nog eens 20-30% meer van PP naar Jerk). Bij jou is dat bijna 50%. Teach me your ways brah.

noluts is pouwa, je kan ook mee doen gewoon als ervaring. Kan je dat weer mee nemen naar volgende wedstrijden.

Hahs ik zou niet weten, pak stang net iets verder dan schouder breedte, ellebogen naar voren en pushen maar :o

September komt nog wat te vroeg denk ik, techniek op deads is nog steeds niet heel goed, heb nu nieuwe techniek op squat geleerd.. denk gewoon vol focussen op beginnerswedstrijd en jullie aanmoedigen op 6 september !!

ik jou wel volgens mij maar je was telkens in gesprek eerst met due . En later toen ik barbell rows aan het doen was in dat "krachthonk" vanuit het squatrack met iemand die ergens mee in de voorbereiding was ???.. en toen was je ineens weg jammer genoeg :(

Ben vanavond ook nog in Sneek we gaan daar uit, misschien zie ik je dan of ga je nooit uit ?

Materiaal helemaal niets mis mee alleen stond allemaal zo strak op elkaar en die powercage lag onder waar je moest unracken een grote verbindingspaal ofzo dus unracken ging niet echt goed.

Die seated calf is wel een gewelfig ding, !!

Ahh.. dat was ik ja. Ik had nog zitten kijken of ik onbekenden zag.. maar heb je niet gespot.

Ik moet gewoon werken, dus vroeg m'n bedje in voor m'n welverdiende rust ;) Indien er een volgende keer komt, even afspreken om te meeten/trainen.. als je dat leuk lijkt natuurlijk :cool:

Ja, het staat idd wat dicht op elkaar.. ze hebben laatst wat meer apparatuur neergezet (decline bench en nieuwe smith e.d.) Dus is wat krapjes geworden!

Ik haat die seated calf.. :o drukt zo op je quads, en aangezien ik ze op dezelfde dag doe is dat vaak geen doen haha.

Mooi dat je er zo even terecht kon ;)

• #1.133
Ahh.. dat was ik ja. Ik had nog zitten kijken of ik onbekenden zag.. maar heb je niet gespot.

Ik moet gewoon werken, dus vroeg m'n bedje in voor m'n welverdiende rust ;) Indien er een volgende keer komt, even afspreken om te meeten/trainen.. als je dat leuk lijkt natuurlijk :cool:

Ja, het staat idd wat dicht op elkaar.. ze hebben laatst wat meer apparatuur neergezet (decline bench en nieuwe smith e.d.) Dus is wat krapjes geworden!

Ik haat die seated calf.. :o drukt zo op je quads, en aangezien ik ze op dezelfde dag doe is dat vaak geen doen haha.

Mooi dat je er zo even terecht kon ;)

Ik was de enige in dat "krachthonk" samen met die man met wie je aan het praten was.. was ook nog zo'n gabbertje eerst wit nike petje op de kop ahahha

Ja lijkt me zeker leuk ! Ben er elk jaar wel in woudsend !

Ah lekker man, maar wel gewicht iets te weinig als je wat snellere reps doet, kwam met full stack op 20x fzo :p

Ja ik had me er eigwblijk een beetje in gelult, zei dat ik 3 maanden kwam trainen blablablabla

Maar je zag er goed uit ;)

lekkere training gisteren men! al tijdje niet gekeken en je bent zeker vooruit gegaan.

alleen je bench is wat lager in verhouding met je andere oefeningen?

• #1.135
lekkere training gisteren men! al tijdje niet gekeken en je bent zeker vooruit gegaan.

alleen je bench is wat lager in verhouding met je andere oefeningen?

Thanks man ! Gewichten gaan nu wel ri de goeie kant ja

Bench is zeker lager, maar denk wel dar dit goex gaat komen eind van het jaar zit 100 er sws in !!

• #1.138
vandaag wel kunnen trainen gelukkig, had niet erg veel tijd dus ben jammer genoeg niet aan Squatten gekomen..

Bankdrukken kwam 2x 2kilo schijven en 2x1 kilo schijven te kort, dus anders verhoogt per set.
3x40
3x44
3x50
3x54
3x60
3x64
3x70
3x74
2x80 durfde niet die derde te doen zonder een spot..

Doodtillen
3x70
3x80
3x90
3x100
3x110
3x120
3x130 beetje bloed aan de bar, hoort der bij haha
3x140
fx150 ging wel goed, rug bleef wel goed recht alleen toen ik die 150 probeerde begon die te bollen dus niet verder gegaan :(

Optrekken
5xBW close hammer grip
5xBW close hammer grip
5xBW close hammer grip
5xBW close hammer grip
5xBW wide pullups
5xBW chin ups
5xBW close hammer grip --> 15 sec rust 5xBW chin ups

OHP
3x30
3x32
3x34
3x36
3x38
3x40
3x42
3x44
3x46 push press
3x48 push press
3x50 push press mwaa matig

BOR
5x50
5x54
5x58
5x62
5x66
5x70 alle setjes aan 1 stuk door gedaan omdat tijd te kort..

Squat
niet aan toe gekomen dus..

morgen laatste train voor me vakantie.. even kijken of ik dan weer triples of dan singles ga pakken.. of misschien wel een superdude train

Mooie train man, wel de bloedbar schoongemaakt hoop ik? :p

Bloedbar heb daar nooit last van maar mijm gewichten zijn daar ook gwnnniet hoog genoeg voor :o .lekker volume toch wel wel jammer van densquats ;)

Terug
Naar boven