BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Ja faat steeds beter ! Ben er wel blij mee nu bench nog flink uppen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed bezig.!
mooi dat je mee doet volgend jaar.!
heb afgelopen mei mee gedaan, veel van geleerd.!

Thanks tattoomonster !
Ja lijkt me erg leuk om te doen ! 6 september ga ik ook kijken in Tilburg![]()
dan zie ik je 6 september in tilburg.
ik probeer me dan te kwalificeren voor december.
greeetz tattoo monster ha ha
Traine doe ik al enkele jaren.
Powerlifte ben ik januari mee begonnen
Hey Beast!
Ik heb je niet gezienBen nog wat langer blijven rondhangen in de gym, maar zag niemand bij 't powerrack.. Was bijna in staat om door de gym te roepen "Heyyy ecto!" om te kijken wie wegdook.. maar heb me maar ingehouden!
Jammer! Wat vond je van de gym, kon je er lekker trainen?
.. en toen was je ineens weg jammer genoeg 
jij wat maat? Deze push press, ohp verhouding.
waarom doe je zelf de 6e niet mee?
is volgens mij 20-30% meer van OHP naar PP (en dan nog eens 20-30% meer van PP naar Jerk). Bij jou is dat bijna 50%. Teach me your ways brah.
noluts is pouwa, je kan ook mee doen gewoon als ervaring. Kan je dat weer mee nemen naar volgende wedstrijden.

ik jou wel volgens mij maar je was telkens in gesprek eerst met due . En later toen ik barbell rows aan het doen was in dat "krachthonk" vanuit het squatrack met iemand die ergens mee in de voorbereiding was.. en toen was je ineens weg jammer genoeg
Ben vanavond ook nog in Sneek we gaan daar uit, misschien zie ik je dan of ga je nooit uit ?
Materiaal helemaal niets mis mee alleen stond allemaal zo strak op elkaar en die powercage lag onder waar je moest unracken een grote verbindingspaal ofzo dus unracken ging niet echt goed.
Die seated calf is wel een gewelfig ding, !!
Indien er een volgende keer komt, even afspreken om te meeten/trainen.. als je dat leuk lijkt natuurlijk 
drukt zo op je quads, en aangezien ik ze op dezelfde dag doe is dat vaak geen doen haha. 
Ahh.. dat was ik ja. Ik had nog zitten kijken of ik onbekenden zag.. maar heb je niet gespot.
Ik moet gewoon werken, dus vroeg m'n bedje in voor m'n welverdiende rustIndien er een volgende keer komt, even afspreken om te meeten/trainen.. als je dat leuk lijkt natuurlijk
Ja, het staat idd wat dicht op elkaar.. ze hebben laatst wat meer apparatuur neergezet (decline bench en nieuwe smith e.d.) Dus is wat krapjes geworden!
Ik haat die seated calf..drukt zo op je quads, en aangezien ik ze op dezelfde dag doe is dat vaak geen doen haha.
Mooi dat je er zo even terecht kon![]()

lekkere training gisteren men! al tijdje niet gekeken en je bent zeker vooruit gegaan.
alleen je bench is wat lager in verhouding met je andere oefeningen?
Thanks man ! Gewichten gaan nu wel ri de goeie kant ja
Bench is zeker lager, maar denk wel dar dit goex gaat komen eind van het jaar zit 100 er sws in !!