Fitness Seller

Log

Jajaja

Hoezo niet dan ? Tymen ook niet meer toch ?

Tymen doet ook niet mee idd.

Ik ben tijdens de vakantie en met darm kwalen veel gewicht en kracht kwijt geraakt. Ben niet op mn oude niveau en is zinloos om mee te doen als de kans erg klein is dat ik de 340 wilks zal halen

tymboo wel aanwezig met phm crew maar doet niet mee idd

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.224
Tymen doet ook niet mee idd.

Ik ben tijdens de vakantie en met darm kwalen veel gewicht en kracht kwijt geraakt. Ben niet op mn oude niveau en is zinloos om mee te doen als de kans erg klein is dat ik de 340 wilks zal halen

PHm kwaaltje ofzo die darmen ?

• #1.227
vandaag weer lekker Lb getraind :)

deadlift
3x80
3x90
3x100
3x110
3x120
3x130
3x140
3x150
3x160 belt
3x170 belt PR !!
ging erg lekker ze gingen ook snoeihard omhoog tot de 160

goodmornings
8x40
8x60
6x80

romanian deadlift
8x60
8x60
6x100

squats weer eens sumo stance uitgeprobeerd, voelt erg goed alleen nog beetje wennen
3x100
3x120
2x140 3e een fail..
3x100 paused
3x100 paused

hyperextentions
5xBW
5xBW +10
5xBW +20
5xBW +30
5xBW +40
voelde erg fijn

kuiten triset staand-zittend-op de leg press
8x50-8x50-8x70 heeel erg traag
8x60-8x50-8x80 ook heel traag gedaan
8x25 R + 8x25 R - 8x50-8x70 ook weer erg traag

lekkere train gehad, moet echt snel een belt halen !

Was jij die gast die een aantal Sumo deads deed en waar een andere dude iets aan kwam vragen over die Sumo's? :P

• #1.229
Was jij die gast die een aantal Sumo deads deed en waar een andere dude iets aan kwam vragen over die Sumo's? :P

haha ja dat was ik, die andere is collega van me is tijd geleden door ze onderrug gegaan en zag mij sumo deads doen en dacht hey dat skan ik ook wel gaan leren ahah sta ik daar als ecto aan hem voor te doen ahha

haha ja dat was ik, die andere is collega van me is tijd geleden door ze onderrug gegaan en zag mij sumo deads doen en dacht hey dat skan ik ook wel gaan leren ahah sta ik daar als ecto aan hem voor te doen ahha

Hehe wel aardig fysiek die gozer! Weet ik datk volgende x een keer Hey moet zeggen haha. Deads zagen er goed uit. Merk je veel verschil met/zonder Belt?

• #1.231
Hehe wel aardig fysiek die gozer! Weet ik datk volgende x een keer Hey moet zeggen haha. Deads zagen er goed uit.

ja hij heeft best goed fysiek ja !! kin liep achter hem en zei nog van jou kan ik een beest maken haha.

zeg dat maar :thumb: ja deads gingen erg lekker intotaal uur bezig geweest met de deads inclusief rust en lullen met hem haha

ja ik weet het niet echt, maar als ik belt gebruik kan ik wel zwaardet pakken voor mijn gevoel.. en lekker de druk op je core pakken is wel erg fijn, was belt van danny btw

Is dat een grote DBB gym daar ofzo? :o

Fijn dat die deads weer zo goed gaan man, kan me nog wel herinneren dat het een stuk minder ging :) Hou die lijn vol m8

• #1.233
Is dat een grote DBB gym daar ofzo? :o

Fijn dat die deads weer zo goed gaan man, kan me nog wel herinneren dat het een stuk minder ging :) Hou die lijn vol m8

haha ja wel veel mensen bij ons ja, dannyZ,Mikie,Spectacular,MironT en nog 1

ja deads gaat nu erg goed ja, nog getwijfeld om 1x190 te proberen maar kan ik beter volgende keer doen met wat grotere stappen naar die 190 of miss wel 200, komt gewoon puur doordat me techniek nu gewoon stukken beter is

Lekker dat die deads nu goed gaan man, zeker omdat je tijdje geleden zelfs ff wilde stoppen met deads omdat het niet lukte! :thumbs:

Goede trainingen man! Kwestie van tijd en dan deadlift je 200

• #1.238
sterk hoor ! :o

Terug
Naar boven