BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
huh is het zelfde? Dat zijn twee andere wedstrijden
ik niet nee
Jajaja
Hoezo niet dan ? Tymen ook niet meer toch ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh is het zelfde? Dat zijn twee andere wedstrijden
ik niet nee
Tymen doet ook niet mee idd.
Ik ben tijdens de vakantie en met darm kwalen veel gewicht en kracht kwijt geraakt. Ben niet op mn oude niveau en is zinloos om mee te doen als de kans erg klein is dat ik de 340 wilks zal halen
Waar is die wedstrijd precies? Kom dan mss wel kijken![]()

Was jij die gast die een aantal Sumo deads deed en waar een andere dude iets aan kwam vragen over die Sumo's?![]()
haha ja dat was ik, die andere is collega van me is tijd geleden door ze onderrug gegaan en zag mij sumo deads doen en dacht hey dat skan ik ook wel gaan leren ahah sta ik daar als ecto aan hem voor te doen ahha
Hehe wel aardig fysiek die gozer! Weet ik datk volgende x een keer Hey moet zeggen haha. Deads zagen er goed uit.
Is dat een grote DBB gym daar ofzo?
Fijn dat die deads weer zo goed gaan man, kan me nog wel herinneren dat het een stuk minder gingHou die lijn vol m8
Lekker dat die deads nu goed gaan man, zeker omdat je tijdje geleden zelfs ff wilde stoppen met deads omdat het niet lukte!![]()
en nu de bench noggGoede trainingen man! Kwestie van tijd en dan deadlift je 200