Fitness Seller

Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.362
goei oefenen sterke schijven+bars of kabels

Alles is schijven+bar, die curls waren met EZ bar

---------- Toegevoegd om 14:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Hihi leuk vinnie, maar focus ligt niet specifiek op kracht of hypertrofie, maar beide.

Verder goeie trein beastmode, high rep curls ftw

Kracht=massa

Maar beetje pompen is natuurlijk ook lekker om te doen haha, ja ze brandden als een malle

• #1.363
ik zat een beetje te denken wat ik mij zelf voor een schema ga bedenken, met wat hulp van alle beesten die hier zijn komen we er waarschijnlijk wel uit :)

ik wilde overgaan op liniear laden op de grote 4 (incl. OHP) en dacht hier aan, maar welke reps en sets moet ik pakken ? 5x5 ?

Bens
DL
OHP
SQ

Bens
SQ
OHP
DL

Bens
DL
OHP
SQ

met wat assistence werk erbij..

Zou niet alles op 1 dag doen als je op elke lift gewicht er bij wilt doen

Dat ga je niet lang volhouden. Op den duur ga je al kapot op je eerste twee lifts en dan moet je er nog 2.

Doe een ub/lb split 4x pw met squat, deadlift en bench, overhead

• #1.365

Dat ga je niet lang volhouden. Op den duur ga je al kapot op je eerste twee lifts en dan moet je er nog 2.

thanks voor de input, heb hem ook al aan michel en jelle voor gelegd. en michel had hier iets erg moois van gemaakt met light medium en heavy lifts, zal hem straks eventjes hier op gooien.

UB/LB gaat hem niet worden, heb er geen tijd meer voor..

Het kan wel alleen niet zwaar op alle lifts op iedere dag. En verschillende varianten zou je kunnen nemen

dit schema is niet echt goed. Sowieso niet 3 keer per week DL. Ik zou twee maal per week DL doen, waarvan een maal zwaar en een maal licht.

En ook als je 3 maal per week squat en bench zou ik niet 3 keer per week zwaar gaan, je bent immers geen beginner meer.

dit schema is niet echt goed. Sowieso niet 3 keer per week DL. Ik zou twee maal per week DL doen, waarvan een maal zwaar en een maal licht.

En ook als je 3 maal per week squat en bench zou ik niet 3 keer per week zwaar gaan, je bent immers geen beginner meer.

Waarom niet? 3 keer per week dl kan prima hoor. Heb zelf lang 1 x deficit 1 x normaal en 1 strongman training met veel rug werk dat komt op hetzelfde neer. Idem dito met squats 1 x normaal, 1 x front squat 1 x paused squat. Volgens mij trainde Ziyed niet erg anders dan dit

• #1.369
dit had michel me voorgelegd, met linieare progress. op de light 60 van de rm van die reps en sets, medium 70% en heavy 80/85. en dan elke week 2 kilo op Ub lifts en 4 kilo op Lb lifts, hebben alleen 1 en 2 kilo schijven en geen 2.5 en 5 :(
jruq21.jpg

---------- Post added at 09:27 ---------- Previous post was at 09:26 ----------

ben ik geen beginner meer ? ik dacht dat ik nog steeds beginner was haha

Laatst bewerkt:
wel een interesant schema. Ik zou zeggen probeer het eens uit en kijk of je het vol houdt :)

Waarom niet? 3 keer per week dl kan prima hoor. Heb zelf lang 1 x deficit 1 x normaal en 1 strongman training met veel rug werk dat komt op hetzelfde neer. Idem dito met squats 1 x normaal, 1 x front squat 1 x paused squat. Volgens mij trainde Ziyed niet erg anders dan dit

ja dat van squat doe ik ook. Maar dat is niet gewoon 5x5 3 keer per week zwaar. Dat bedoelde ik meer, net zoals als jij zei, doe varianten ook. Maar het is ook erg persoonlijk hoeveel volume je aankan etc.

Die lichte dl, zou je ook Rdl's kunnen doen bedenk ik me nu. Wat minder taxing dan normale dl.

• #1.372
ik pak overigens Sumo DL weet niet of dit van belang is om te wetenn..

Dan zou k helemaal RDL's doen op die lichte dag, die dragen dan hoogstwaarschijnlijk nog meer bij.

In!

dit had michel me voorgelegd, met linieare progress. op de light 60 van de rm van die reps en sets, medium 70% en heavy 80/85. en dan elke week 2 kilo op Ub lifts en 4 kilo op Lb lifts, hebben alleen 1 en 2 kilo schijven en geen 2.5 en 5 :(
jruq21.jpg

Prima schema! Wellicht handiger om de oefeningen in volgorde van zwaar naar licht te doen?

• #1.375
train van vandaag..

Pendlay rows
7x40
7x44
7x48
7x54
7x58
7x64

OHP
5x20
5x24
5x28
5x32
5x36
5x40
5x44
5x48 laatste hele lichte leg drive, ging goed !!

Deficit deadlift: 3 a 4 cm deficit
5x80
3x100
3x120
2x140 rug trok bol :(
5x100

Leg Press
20x80
20x120
15x120

Kuiten
2 circuits met Staand kuiten-zittend kuiten-kuiten in leg press-staand kuiten zonder gewicht op de grond

door het tijdsgebrek niet lang kunnen trainen jammer genoeg..

---------- Post added at 02:02 ---------- Previous post was at 02:00 ----------

In!

Prima schema! Wellicht handiger om de oefeningen in volgorde van zwaar naar licht te doen?

Welkom !!

ja weet eigenlijk niet waarom dit zo gedaan is, hier zou StickySteez beter een anrwoord op weten ;) zelf denk ik omdat je anders alles licht doet oo die dag wat natuurlijk niet 'leuk' is en dat je daarom gemixt hebt met licht medium heavy op 1 dag !

aan sticky:kan ik bijv een variatie op een lift doen op de dag dat je licht hebt ? dus bijvoorbeeld op dag 1 dat je bp licht hebt dat je na de main lifts ook nog 5x5 slingshots pakd oid..

Laatst bewerkt:
ja weet eigenlijk niet waarom dit zo gedaan is, hier zou StickySteez beter een anrwoord op weten ;) zelf denk ik omdat je anders alles licht doet oo die dag wat natuurlijk niet 'leuk' is en dat je daarom gemixt hebt met licht medium heavy op 1 dag !

Bedoel meer binnen 1 dag, dat je begint met zwaar > medium > licht

• #1.377
dit worden de startgewichten :) elke week op de UB lifts 2 kilo erbij en 4 kilo erbij op de LB lifts. wanneer ik vast loop, weer terug in gewicht en 5 kilo hoger dan het eerdere start gewicht beginnen op de UB lifts en 10 kilo op de LB lifts
sq medium 5x5 90
bp licht 4x6 40
dl zwaar 5x3 136
ohp licht 3x5 28

sq licht4x6 72
bp medium 3x5 50
RDL 4x8
OHP zwaar 3x5 36

sq zwaar 5x3 112
bp zwaar 5x5 64
dl medium 3x3 120

In!

Squat moet je eigenlijk zo fris mogelijk doen imo. Daarna bench en daarna dl. Eerst dl en daarna Squat is zo kut.

@beast: ik zou me nu gewoon hier een tijdje op gaan richten.

Laatst bewerkt:
  • #1.379
Squat moet je eigenlijk zo fris mogelijk doen imo. Daarna bench en daarna dl. Eerst dl en daarna Squat is zo kut.

@beast: ik zou me nu gewoon hier een tijdje op gaan richten.

Dat ga ik zeker doen, lekker veel eten en in het begin ook mooi op techniek trainen en dan komen de gains vanzelf !

Schema ziet er goed uit! Prima gewichten om mee te beginnen ook :thumbs:

Terug
Naar boven