- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zal hem even uploaden voor je
---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------
You like my sexy butt ?
Al comment gehad dat ik de bar meer bij me moest houden..
http://m.youtube.com/watch?v=Ym1X4WPu42w

Is inside snapchatjoke [emoji33]je kan bar weinig zien vanuit deze hoek. Anders dan je sexy gladde beentjes.
maar ik zou de bar gewoon uitlocken en niet zover achter over leunen daarna, dat is nergens voor nodig en alleen slecht voor je rug
pik je deze comments? Ik zou zeker marieke wel even aanpakken en bv een log ban uitdelen![]()
lekkere tren dikkopJe doet wel veel reps curlen voor een PLer
zeker voor die eckte pomp?
Wellicht is dit artikel wat voor jou: http://www.t-nation.com/free_online_article/most_recent/rippetoe_throws_down
vanwege de discussie laatst over assisterende oefeningen.
je kan bar weinig zien vanuit deze hoek. Anders dan je sexy gladde beentjes.
maar ik zou de bar gewoon uitlocken en niet zover achter over leunen daarna, dat is nergens voor nodig en alleen slecht voor je rug
pik je deze comments? Ik zou zeker marieke wel even aanpakken en bv een log ban uitdelen![]()

dit om overall sterker te worden, vanavond even kijken wat mijn 5 rm en 3rm ongeveer zijn 
thanks, heb het gelezen en ben er best wel mee eens ! ga het nu ook zo min mogelijk houden..
tren van vandaagggggg
kniebuigen
warming up + stretchen
4x6x80 2 kilo schijven ingebruik..
Bankdrukken - paused
warming up + rotator cuff
5x5x52
voelde erg goed
Deadlift - Conventional
foam rollen
tot 5x140 gekomen en 1x150 bij 150 trok ik bol
eerste keer gedaan in hele lange tijd, dit was dan ook beetje techniek wn tegelijk startgewicht bepalen
OHP
warming up + rotator cuff
3x5x40
thats it, wou nog PowerCleans en high pulls doen maar tijd tekort
ha
probeerde je ninja edit maar was je te traag? Zou maar weer lekker sumo gaan doen
Ga je nu in eens van heel veel assistance naar vrijwel niks?
En jij maar balen dat je niet zwaar kon. net nu marlies er was![]()

welke edit ?
houd je beeeekk !! bepaal ik zelf wrl wat ik doe en wat niet joh
Door jou? [emoji57]