MuscleMeat

Log

Eerste keer dat ik kuiten deed..
Liep als een oud omaatje omdat ik mijn benen niet meer recht kreeg :roflol: leek meer verrekt dan spierpijn.
In dat geval ben ik blij dat spierpijn niet alles zegt over een training, ik wil best zonder spierpijn :o

De dagen erna zijn vaak nog erger voor mij :(

• Topic Starter Topic Starter
Eerste keer dat ik kuiten deed..
Liep als een oud omaatje omdat ik mijn benen niet meer recht kreeg :roflol: leek meer verrekt dan spierpijn.
In dat geval ben ik blij dat spierpijn niet alles zegt over een training, ik wil best zonder spierpijn :o

Haha spierpijn in me triceps vind ik opzich wel lekker ^^

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Dank dank !

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Welkom !

nette training beastmode, Hoeveel kcal zit je momenteel?

Even uitgerekent op myfitnesspal :
Calorieen : 2841
Eiwitten : 169
Koolhydraten : 280
Vetten : 96

Alles is zonder mijn avond eten en zonder beleg op 2 boterhammen. Kan ik misschien in de middag 2 boterhammen vervangen voor 1 bakje brinta ? Dat is beter toch ? Ik drink ook nog rond de 4L water op een dag en een stukje fruit bijna elke dag

Even uitgerekent op myfitnesspal :
Calorieen : 2841
Eiwitten : 169
Koolhydraten : 280
Vetten : 96

Alles is zonder mijn avond eten en zonder beleg op 2 boterhammen. Kan ik misschien in de middag 2 boterhammen vervangen voor 1 bakje brinta ? Dat is beter toch ? Ik drink ook nog rond de 4L water op een dag en een stukje fruit bijna elke dag

Als het in je schema past kan je dat brood prima vervangen hoor;)
Prima macro's zo hoor:)

Ja hoor dat kan, zou in dat geval de vork erin houden. Brinta zakt vrij snel naar beneden als je het alleen met melk neemt.

Okeoke, ga het denk ik proberen ipv 4 boterhammen in de ochtend 1 glas melk met brinta. Gaan er dan niet veel Kcal minder of valt het nog wel mee ?

Okeoke, ga het denk ik proberen ipv 4 boterhammen in de ochtend 1 glas melk met brinta. Gaan er dan niet veel Kcal minder of valt het nog wel mee ?

4 boterhammen = 300-400 kcal
80 g Brinta + 500 mL melk = 505 kcal

Edit: 1 glas is slechts 250 mL, daar kan je ook minder Brinta in oplossen hè.

Terug
Naar boven