Ik ben er helemaal klaar mee met de vaste getalletjes en sets die je zou moeten halen elke week.
Daarom heb ik besloten om weer helemaal back to the beginning te gaan en 'Harpep-style' te gaan trainen weer.
Sommigen weten misschien nog wel hoe het ging maar zal het nog even in het kort uitleggen.
Squats
Benchpress
Deadlift
Pull/Chin ups
Strict Press
Pendlay/Bent over row
Week 1 - 5 herhalingen
Week 2 - 3 herhalingen
Week 3 - 1 herhaling
Herhalen vanaf week 1.
Voor de pull/chin ups en rows.
Week 1 - 7 herhalingen
Week 2 - 5 herhalingen
Week 3 - 3 herhalingen
Herhalen vanaf week 1
Voor de Squats en Deadlifts elke training omdraaien welke v.d. 2 ik mee ga beginnen.
Deadlift gaat om de training verandert worden qua stijl, ene keer sumo stance en de andere keer Conventional stance.
De pull/chin ups en rows ga ik ook elke training veranderen, ene maal Pullups met BOR en de andere training Chinups met Pendlays.
Ik begin elke keer de oefening op 50% van mijn 1RM van die oefening (voor de pull/chin ups en Rows gaat dit een beetje gokken worden). en verhoog met 5% van mijn 1RM per set, klein beetje afronden om uit te komen.
Voorbeeld:
Squats
1RM=170 KG, start 85KG.
Dus zal de set er zo uit komen te zien bijvoorbeeld.
Squats
5x85
5x92.50
5x100
5x107.50
5x115
Ik ga werken met Auto Regulatie, dus wanneer ik dit goed uitvoer zal ik dit allemaal lang kunnen volhouden zonder dat ik helemaal gefrituurd ben.
---------- Post added at 12:05 ---------- Previous post was at 11:47 ----------
Lekker hardcore weer bezig man!
En ik word srs pissed als je over een maand weer een ander schema en plan hebt, dit is goed zo