AndroidHealthClinic

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed, dat je een log bent begonnen en leuk om je verhaal te lezen. Ik zal je volgen.
Groet Robert

Succes ermee!

Ik vind trouwens dat je wel wat veel oefeningen voor je schouders doet.

succes, zal het ook zeker volgen en die fitnessinstructeurs(bij mij ook)verdienen allemaal anaal vernederd te worden.

Dat is natuurlijk een zeer goed schema wat je hebt, maar nu je toch een logboek bijhoudt kan je misschien meer gaan trainen op gevoel, en niet gaan fixeren op repetities en sets, en zelfs oefeningen. ;)

idd is fijner, zo kan je soms 7 of soms maar 4 reps doen, en als je voelt dat je na je laatste set nog hoger zou kunnen, doen.

puntje van kritiek 4 setjes voor je hamstring?
als je diep genoeg squat pak je je hammies geloof ik ook dan heb ik niks gezegd :)

succes ermee, doe eens face pulls i.p.v. rear lateral raise, fijne oef. vrijdag voor het eerst gedaan

Jep, khad er ook nog nooit van gehoord. Je kan hem ook op de seated row doen of de latpulley(met een rechte bar, maar ook met kabel). Best mss op de seated row, want als je zwaar pakt kan je moeilijk blijven staan. Kvind hem beter aanvoelen dan rear lateral raise. Geeft je een lekker gevoel in je achterkant schouders.

succes met je log santino ziet er goed uit zou jou ook eens in de gaten houden succes met je pr ga zo door kerel

Santino88 zei:
Bedankt;)

Binnen 30 minuten gaan trainen :banana: :rocknana: :banana:

1ste x dat ik Military press ga doen ben benieuwd wat gewicht ik zal bereiken:wl: Maarja techniek gaat wel boven gewicht bij mij:)

Upright row ook weer na lange tijd hopelijk geen last van schouders, maar ga hem anders uitvoeren.

hoe ga je hem pakken wijt of smal???
zelf vind ik dat smal bij mij beter werkt dan wijt als ik hem smal doe heb ik de volgende dag lekkere last van mijn schouders doe ik hem wijt voel ik bijna niets maar dat is mijn ervaring

gaat goed santino lekker getraint keep one going

Goede pr training en je curls zijn wel goedvind ik.

ik heb ze een tijdj zo getraind

3 sets met hoog gewicht: cheat style
2 sets met laag gewicht: strict syle
1 set static hold: met kabel

Nette training Santino! Enneh....Niet te snel willen he.:D

succes santino

extensors lijkt me lekkerder

zelf doe ik wel eens een supersetjes voor onderarm
reverse whirstcurl+whirts roller dan zijn ze zo hard als beton

of gewone reverse en whirst curl

zozo jij hebt dus 2x getraind vandaag, sterk :D, goeie training
Gefeli met je pr's. Had gewoon die sloeri(als ze er goed uitzag tenminste) anaal vernederd(ging ze geen 2keer meer je oef. inpalmen of juist wel :)-

ziet er heel goed uit kerel ga zo door

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven