MuscleMeat

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Re: ::Santino's Log::

stijgt idd rap, maar is wel moeilijk om je techniek bij het zwaarde gewicht goed te houden

ziet er lekker uit santino kapot voor het weekend

jammer van je bench maar je dips maken het weer goed

Meer voorover hangen is meer voor borst. Ik hang niet voorover en voel mn triceps en schouders maar geen borst. Hangt dus af van je houding. Schema ziet er goed uit, probeer eens tate press(you'll love it)

[Link niet meer beschikbaar]

Ik weet niet of tate press en echte massa oef. is, maar probeer hem eens

Lekkere training santino. Mss kan je een keer seated military press doen, is zwaarder maar je kan minder met je rug cheaten. Verder zijn je curls :eek: man.

goeie curls inderdaad :thumbup: deed je die eerder altijd als laatste oefening ofzo of had je gewoon sterke dag

ziet er zeker sterk uit kerel je had echt je dag zeker goeie curls

ziet er niet slecht uit kerel ga zeker zo door

mooi volume op de squat. Als resultaat met dat omde week voor kuiten

die lying pully curl, bedoel je daar hetzelfde mee als wat ik op de seated row doe?
dan pak je lekker gewicht :)

Ziet er goed uit, maar die dead moet de hoogte ingejaagd worden

jep de dl moet hoger voor de rest zxiet het er goed uit goeie straight arm pull

Laffe training, grapje :P. Ziet er toch goed uit, goede incline

Ik zou de maaltijd van 3 uur groter maken en nog wat bij de maaltijd van 10u(eiwitten erbij) voegen. Je kan ook nog wat fruint/ groente toevoegen.

Heel mooi bulkplan santino!!!!!!!

Vlees: biefstuk, kipfilet, kalkoenfilet. Vis: zalm, ..... Je zou er nog appel of wat dan ook kunnen bijzetten. Ik eet nu ook rijstkoeken, is gemakkelijk om naar school mee te nemen. Kip/kalkoenfilet beleg ....

Ik doe zelf voor mn maaltijd van 10u kipfilet(beleg) in aluminiumfolie mee(nadeel is dat het soms zuur is). Je kan ook een flesje melk van 0.50l kopen en dan steeds bijvullen ofzo

Groenten en fruit reken je ook mee in je totaal. Van groenten en fruit kom je wel aan, het totale aantal kcal telt. In fruit zitten er ook suikers, groenten bevatten maar weining kcal.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven