XXL Nutrition

Log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hangt natuurlijk beetje vanaf waar je vroeger het meeste vet had zitten. Als dit rond de buik was (zoals bij mij) dan schat ik je toch op 11% nu maar ik ben geen kenner :).

Ik schatte het op 15 omdat ik geen definitie zie op de buik zelf en toch wat vet. Het zou ook 13-14% kunnen zijn. Het is altijd moeilijk om te schatten omdat het per persoon kan verschillen. De een oogt wat vettiger bij een bepaald % dan een ander. Ik ben ook geen kenner, het is een ruwe schatting.

goed en niet goed.

Goed : Ben goed droger geworden

Niet goed : Ben vorig week ziek geweest en heb zichtbaar massa verloren :mad:

Ik denk dat je gewoon Bigorexia hebt Santino.
Als je ziek bent verbruik je toch al vrijwel niets en dan verbrand je echt niet zomaar spiertjes. :D

Als je ziek bent verbruik je toch al vrijwel niets en dan verbrand je echt niet zomaar spiertjes. :D

mmm volgens mij als je griep en koorts hebt verbrand je volgens mij heel veel cals ook al doe je helemaal niets

mmm volgens mij als je griep en koorts hebt verbrand je volgens mij heel veel cals ook al doe je helemaal niets

Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben zelf ook wel eens tijdje niet lekker geweest en dan eet je ook veel minder. Toch verlies je dan niet zichtbaar massa en vrijwel ook geen kracht. Kortstondig griepje is overrated wanneer het aankomt tot massaverlies.

ook echt wel ziekte heeft een grote inpakt .het geeft natuurlijk al aan dat je afweer systeem naar de knoppen is.en je spieren gaan er wel aan goed vreten tijdens je ziekte zeg ik maar zo:D

Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben zelf ook wel eens tijdje niet lekker geweest en dan eet je ook veel minder. Toch verlies je dan niet zichtbaar massa en vrijwel ook geen kracht. Kortstondig griepje is overrated wanneer het aankomt tot massaverlies.

Helemaal mee eens. Je lichaam kan een hoop hebben. Veelal is het vocht en vet wat je verliest en is het verlies aan pure spiermassa echt nihil. Ben je 2 weken goed ziek is het natuurlijk een ander verhaal en je moet natuurlijk wel blijven eten.

Afvallen want:

- veel minder eten
- koorts maken moet een zeer energierijk proces zijn, je verhoogt je temperatuur constant met een 2-tal graden.

Valt echter mee omdat:

- je constant ligt en slaapt

Was mijn mening.

waar blijven je trainingen Santino:P.

Santino stop met cutten. Ripped zijn is voor watjes.

Luister naar Jesaja, die heeft altijd gelijk.

Rvr is dik ook veel gelukkiger.

Gillian spreekt altijd de waarheid.

Is het niet, gillian?

Altijd is een erg breed begrip he, dat durfk niet te zeggen..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven