- Waardering
- 4.392
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
ghehehe
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hangt natuurlijk beetje vanaf waar je vroeger het meeste vet had zitten. Als dit rond de buik was (zoals bij mij) dan schat ik je toch op 11% nu maar ik ben geen kenner.
goed en niet goed.
Goed : Ben goed droger geworden
Niet goed : Ben vorig week ziek geweest en heb zichtbaar massa verloren![]()

Ik denk dat je gewoon Bigorexia hebt Santino.
Als je ziek bent verbruik je toch al vrijwel niets en dan verbrand je echt niet zomaar spiertjes.![]()
mmm volgens mij als je griep en koorts hebt verbrand je volgens mij heel veel cals ook al doe je helemaal niets
sick ****, het is btw wordt
Ik denk dat je gewoon Bigorexia hebt Santino.
Als je ziek bent verbruik je toch al vrijwel niets en dan verbrand je echt niet zomaar spiertjes.![]()

Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben zelf ook wel eens tijdje niet lekker geweest en dan eet je ook veel minder. Toch verlies je dan niet zichtbaar massa en vrijwel ook geen kracht. Kortstondig griepje is overrated wanneer het aankomt tot massaverlies.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik ben zelf ook wel eens tijdje niet lekker geweest en dan eet je ook veel minder. Toch verlies je dan niet zichtbaar massa en vrijwel ook geen kracht. Kortstondig griepje is overrated wanneer het aankomt tot massaverlies.