AndroidHealthClinic

Loggen

Hehe, kben sinds vandaag ook overgeschakeld op yates manier te trainen.
Wel vraag ik me af als één set waar je helemaal kapot gaat voldoende is om spiergroei te triggeren?

Richard, onze Yates-expert :D

• Topic Starter Topic Starter
Goede borst.. had stiekem zelf wat zwaarder verwacht.
Biceps zijn niet normaal.. kom daar niet eens bij in de buurt :D

Borst is zwaar zat zo. Altijd heel zwaar getraind, en borst is mijn zwakste spiergroep. Nu iets lichter, alleen met dumbbells (geen barbells) en hij gaat heel langzaam iets vooruit.
Biceps gaat vanzelf:D

Ben nu een tijdje ziek geweest en daardoor niet kunnen trainen, misschien ga ik volgende week ook wel niet trainen, daarom dacht ik dat het wel leuk zou zijn om daarna volgens een nieuwe methode te gaan trainen. Yates-style spreekt me erg aan, en jij hebt aardig verstand daarvan, misschien dat je daarom soms eens wat vragen voor me wilt beantwoorden, dat zou ik zeer op prijs stellen. Had alvast 1 vraagje, hij had ook bepaalde opvattingen over voeding, welke zijn dat ?? Alvast bedankt.

Voeding hield hij ook vrij basic.
50-35-15 (K-E-V) ongeveer.
Hij was van het net boven onderhoud eten. 250-500 erboven.
Groentes vond hij erg belangrijk, zo ook vitamine inname. Ook nam hij mineralen volgens mij.
Moet het een keer inlezen/scannen voor je. Heb zijn boek, wat in mijn ogen veel duidelijker is dan de dvd.

Hehe, kben sinds vandaag ook overgeschakeld op yates manier te trainen.
Wel vraag ik me af als één set waar je helemaal kapot gaat voldoende is om spiergroei te triggeren?

Richard, onze Yates-expert :D

Als je echt op bent met die set wel. En je moet wel een bepaalde basis m.b.t. massa en training hebben.
Je hoeft ook niet elke set rust pauze ofzo toe te passen.
Soms een rust pauze, soms wat forced reps, soms half of 1/4 reps. Als je maar tot de max gaat.
Ik zelf vind het heerlijk, maar het kan zijn dat je in het begin het idee hebt dat je te weinig doet, maar probeer het een maand.

En geen expert:D Puur liefhebber:)

Bedankt, ga er volgende week mee beginnen. Heb gisteren a week in the dungeon gezien, wat is die Yates toch een schitterend figuur heb nu al zin om zijn trainingen met Roelly te zien straks na de O.

Terug
Naar boven