WEEKEND 28 DECEMBER
Als je denkt dat je alles gehad te hebben, krijg je een weekend als deze....

Ik heb getwijfeld of ik deze bizarre gebeurtenis waarbij dit beruchte log een hoofdrolspeler speelt hier zal posten, maar aangezien dit log uitgegroeid is tot half dagboek ben ik verplicht openheid van zaken te geven, zoals dit log van A tot Z is.
En het zal waarschijnlijk smakelijk lachen zijn voor andere DBB-members, dus vooruit dan maar.
Afgelopen zaterdag weer eens de kroeg in geweest, samen met Tiger4evah.
Ik had een afscheidborrel, maar "m'n vriendin" was er ook.
Dit meisje;
S'avonds; een date met een chick die bij mij op de basisschool heeft gezeten.
Het was dus eerder een soort blind date, zo lang had ik haar niet gezien.
Maar het klikte wel, was erg gezellig. En ze was zeker niet lelijk.
Kapot gezopen aan de baco en wat baileys. Rond 5 uur ging ik slapen.
waarin ik later nog uitgebreid heb gepost in dit log....

Enkele citaten;
Over die chick;
nou...weet je....9 van de 10 keer als ik met een chick afspreek en ik besteed er een nacht tijd+alcoholmisbruik+geld aan dan heb ik de dag erna altijd veel spijt en vind ik het ****ing zonde van m'n tijd maar vooral m'n fysiek.
Maar...bij deze heb ik echt het idee dat het geen nutteloze energie is geweest. Ik vind het namelijk wel een leuk meisje, het klikt wel. Ze is de moeite waard wat dat betreft.Ze is ook helemaal verliefd op mij, en dat doet me wel goed.
Ik zeg niet dat ik verliefd op haar ben, maar om maar weer in bodybuilding termen te denken geeft het me wel nieuwe motivatie om weer keihard te trainen. Tuurlijk trainen doe je voor jezelf, maar een externe motivatie zoals haat maar in dit geval zo'n zondagavond bank scene doet het bij mij altijd goed.
Oja over dat nken; m'n ouders lagen boven te slapen dus helaas ik durfde het niet aan. Maar ik denk dat dat wel goed komt op korte termijn
De laatste tijd komt die gedachte steeds vaker opzetten, zeker nu zelfs JIJ aan de vrouw bent. Ik ben nou 25, ik kan niet eeuwig zo doorgaan natuurlijk. Misschien ga ik wel een poging wagen om met deze chick wat serieuzer te doen. De gedachte benauwt me soms wel, maar ik denk dat deze een redelijke kans van slagen heeft. Ik zal er eens ff goed over nadenken.
Ik merk het laatste jaar toch al steeds meer dat ik wroeging krijg van een lifesT van sletjes, drank, drugs, etc.
Wat rustiger aan doen op dat vlak zal m'n fysiek ten goede komen.
Mag je die chick wel in dr kont nken Loo?

(dat was ik niet trouwens dat was Usernamed)
kontnken zit er misschien wel in, ze is wel geil.
Maargoed tijdens een eerste date gaat me wat te ver inderdaad.
"hey weet je nog vroeger, op de basisschool". "ja was leuk, mag ik je vanavond in je kont nken?"
Ik had donderdag een bizar verhaal toen ik met m'n vriendin (in ontwikkeling) wat ging drinken. Zaterdag heb ik weer wat bizars meegemaakt.
Ik sta rustig m'n ding te doen in die zaal. Komt er vanuit het niets een chick voor me dansen, en heel geil schuren met die billen, beetje voorover leunen enzo. Dus ik dacht; hey prima het is dirty dutch lekker dirty doen. Draait ze zich op een gegeven moment om, en begint ze in m'n nek te zoenen en me half aan te randen. Daarna pakte ze me nog vol op m'n bek.
En daarna stelde ze zich pas voor. What the ****, zo weinig moeite heb ik nog nooit gedaan. Ik had meteen extra motivatie om te trainen aangezien ze flink aan m'n armen en buikspieren (ik meteen aanspannen ) aan het voelen was. Moraal van het verhaal; niet je vriendin meenemen naar zulke party's, want je loopt kansen mis. Uiteraard heb ik daarna wel goed m'n mond gespoeld met cola, je weet nooit.

nou..vriendin...vriendin....het is nog vers en mij kennende zal het wel binnen een maandje afgelopen zijn. Maar van alle blonde sletjes die me de afgelopen jaren zijn gepasseerd maakt deze nog wel de meeste kans voor een relatie die > 3 maanden duurt.
Ik hoop het echt!
Zeker ook omdat een vaste vriendin voor mij vele voordelen met zich meebrengt, zeker op gebied van bodybuilding.
We zullen het zien.
etc.etc.
Efin, deze zaterdag was ze er dus ook. Gezellig.
Alles ging z'n gangetje, ik was weer rustig in m'n element, baco'tje erbij, hier en daar met wat chickies ouwehoeren, hey it's the good life. Tiger was met het vriendinnetje van mijn vriendin bezig, want zoals echte mattie's play je natuurlijk de vriendin van je matties vriendin. Hoort erbij.
Ik citeer nog even;
Kom kom tiger, laatste paar keer dat we zijn uitgeweest hebben we toch wel goed gelachen niet dan?
Ik voorspel nog een kwartet in de nabije toekomst. Prima, zolang je mij maar niet aanraakt.
en Tiger's reactie die hij ge-edit heeft zie ik (schijnheilige rat!) was;
misschien gebeurt dan wel 28 december
Hahaha, beetje dolletjes maken.
Maar opeens, opeens zag ik Tiger aankomen, lijkwit, alsof hij een spook heeft gezien.
"problemen bro, problemen, we're ****ed, ik zou maar ff naar je chick toegaan als ik jou was ze is aan het huilen"
Dus ik loop als laidback Loo naar achter, er zal wel weer een misverstand zijn.
Maar wat bleek (afgezien dat ik vals beschuldigd werd dat ik m'n rug naar "m'n vriendin" toekeerde), ze had DBB ontdekt;
Ik ben met haar in contact gekomen omdat ze zelf begonnen is met trainen en wist dat ik vrij fanatiek was en een aantal vragen over voeding/training had.
Dus ze is zelf nu ook into sporten.
En zo kom je al gauw op nederlands grootste fitness forum terecht. En het lot wil dat ze in dit log terecht kwam. En zodoende herkende ze logischerwijs enkele posts in dit log, aangezien ze zelf de hoofdrolspeelster was.
En zodoende, kwam ze nog achter veel meer postings van mij. Niet alleen in het inmiddels anderhalf jaar lopende log van me, maar ook in "liefde & relatiehulp en coïtus", waar ik regelmatig mijn ongezouten visie geef op het datingproces van andere members....
En, needless to say, zijn dat niet altijd de meest genuanceerde posts, met name over mijn visie met betrekking tot de omgang met vrouwen.
Jullie snappen zeker wel dat zelfs ik met deze confrontatie ineens met m'n bek vol tanden stond. In 1 klap was ik nuchter, en razendsnel probeerde ik terug te halen wat ik allemaal gepost had. Maar dat was niet nodig, want de ene na de andere quote van mezelf kreeg ik naar m'n oren geslingerd.
Ik moest er hard om lachen, maar eigenlijk is het natuurlijk om te huilen.
En bij deze bied ik m'n oprechte excuses aan als ik de desbetreffende hoofdrolspeelster op enige wijze gekwetst heb. Ik ga niet schijnheilig doen en zeggen dat sommige van m'n posts niet waar zijn, want het is allemaal eerlijk en waar. It's me, Loo.
En zoals er in dit log te lezen valt (zie bovenstaande quotes) was ik wel degelijk serieus met de dame in kwestie, en kwamen de woorden "relatie, en vriendin" zelfs voor in mijn vocabulair. Een zeer zeldzame gebeurtenis, die niet eerder de revu is gepasseerd in dit log. Ondanks een uitgebreidt datingproces met diverse blondje sletjes.
En voor de rest; hey dit vosje is gevangen en glad geschoren.
Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat er voorlopig uitsluitend genuanceerde posts van mijn kant komen....
Mooi weekendverhaal op de valreep van 2008 nog....

Ik heb er hard om kunnen lachen, zeker om die lijkwitte hasses van Tiger (die ook de lul was), maar eigenlijk is het natuurlijk een serieuze kwestie