MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
VRIJDAG (2E KERSTDAG)

In de ochtend ff geweest met samen m'n vriendin (voor zolang als het duurt).
Borst/triceps. Paar apparaten gepakt, pinnetje onderin en 15hh.
Was spelen voor mij, wel nog ff 8 * 90 schuin op de smith gepakt en 12 * 30 schuine fly's. En nog twee 20reppers met dips.
Maar dat was alleen omdat ik me ff moest uitsloven voor die chick:D
Achja beter iets dan niets.

Vind ze het leuk dat je traint? En dan niet de manier leuk dat ze je lichaam prettig vind en verder niet. Zou ze je na een tijdje nog aanmoedigen denk je?

:sd:

Beetje casual getraint dus :D maar je gaat 2009 knallen , wel jammer want die verhalen zijn geniaal bro

jij gaat wel trainen als hij op avontuur is ?

Ik zal de weekend verslagen ook wel missen:D Maar ik verwacht dan ook super trainingen van je;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.988
Vind ze het leuk dat je traint? En dan niet de manier leuk dat ze je lichaam prettig vind en verder niet. Zou ze je na een tijdje nog aanmoedigen denk je?

Ik ben met haar in contact gekomen omdat ze zelf begonnen is met trainen en wist dat ik vrij fanatiek was en een aantal vragen over voeding/training had.
Dus ze is zelf nu ook into sporten.
En daarnaast geilt ze aardig op m'n lichaam :D
Dus ik voorzie geen problemen m.b.t bodybuilding, ik ben alleen maar meer gemotiveerd.

nou..vriendin...vriendin....het is nog vers en mij kennende zal het wel binnen een maandje afgelopen zijn. Maar van alle blonde sletjes die me de afgelopen jaren zijn gepasseerd maakt deze nog wel de meeste kans voor een relatie die > 3 maanden duurt.
Ik hoop het echt!
Zeker ook omdat een vaste vriendin voor mij vele voordelen met zich meebrengt, zeker op gebied van bodybuilding.
We zullen het zien.

:sd:

Beetje casual getraint dus :D maar je gaat 2009 knallen , wel jammer want die verhalen zijn geniaal bro

Ik zal de weekend verslagen ook wel missen:D Maar ik verwacht dan ook super trainingen van je;)

Jullie zijn de jeugd, ik zou zeggen neem het stokje over :D
Bodybuilding is het beste wat je kunt overkomen, maar je moet ook leven.
Het zou zonde zijn als je op een gegeven moment 25 bent, en je kunt geen mooie verhalen uit je jeugd vertellen. 100kg benchen is schitterend, maar het moment dat een chickie je blousje losknoopt en met haar handen over jouw t**ten begint te strelen is veel mooier. (omgekeerde wereld :D)

Ik zal het missen als kiespijn.

Kom kom tiger, laatste paar keer dat we zijn uitgeweest hebben we toch wel goed gelachen niet dan?
Ik voorspel nog een kwartet in de nabije toekomst. Prima, zolang je mij maar niet aanraakt.

jij gaat wel trainen als hij op avontuur is ?

Tiger4evah drinkt niet, ik hoop dat 2009 het jaar wordt dat hij de alcohol ontdekt, dan kan ik weer een goede voorsprong op hem pakken.

ik ben ook zo;n onthouder als Tiger :D Ik de jeugd :roflol: wordt over 1½ week ook al 21.

oud niet:P maar ben al wel een groep ontgroeid ;)

ja, de tieners:p.
Dat is niet hetzelfde als jeugd:P.

edit

Laatst bewerkt:
Alles voor de chicks he loo :D

dat heb ik niet :D maar ik heb ook niemand nodig om naar de gym te gaan :D ook wel goed.

VRIJDAG (2E KERSTDAG)

In de ochtend ff geweest met samen m'n vriendin (voor zolang als het duurt).
Borst/triceps. Paar apparaten gepakt, pinnetje onderin en 15hh.
Was spelen voor mij, wel nog ff 8 * 90 schuin op de smith gepakt en 12 * 30 schuine fly's. En nog twee 20reppers met dips.
Maar dat was alleen omdat ik me ff moest uitsloven voor die chick:DAchja beter iets dan niets.

:sd: :D (grapje) toch lekkere training zo te zien :wl: :thumbs:

Loo is toch een beetje verliefd, heb ik de indruk. :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven