MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
gewoon met je handpalmen naar achter gericht, inderdaad je duimen naar beneden gericht.
Dus je armen volledig ge-endoroteert.
Zeer lastige oefening om uit te voeren, je gaat heel snel je traps gebruiken.
Bij een normale side raise pak ik 16kg, dus dat ik nu 7kg moet pakken geeft wel aan dat ie lastig is.
Maar ik blijf het nog ff proberen, het lijkt me wel een goede oefening als je de slag te pakken hebt. En normale side raises doe ik al zo'n oneindige tijd, daarom wil ik ff wat anders doen.
Ik zei het alleen maar omdat je mij er ook op wees dat ik slechts 7kg gebruikte met de side laterals.
En bij mij was het ivm een blessure!
Ik doe ze altijd zo! ;)
Ook met 20's en meer. :D

Wat is het hier altijd druk, moest weer even opzoek naar een training. Maar die db press ziet er zeer solide uit. Neem aan dat in je gym 60kg db liggen. Als je zo doorgaat zul je die nodig hebben.

Wat is het hier altijd druk, moest weer even opzoek naar een training. Maar die db press ziet er zeer solide uit. Neem aan dat in je gym 60kg db liggen. Als je zo doorgaat zul je die nodig hebben.
+1 t*ring Loo:D
Je gaat wel vreselijk hard....toch niet dezelfde plannen van mij aan het uitvoeren?

Beest

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.165
+1 t*ring Loo:D
Je gaat wel vreselijk hard....toch niet dezelfde plannen van mij aan het uitvoeren?

Beest

Ik ga gewoon verder waar ik gebleven was voordat ik blessures, stressvolle stages en een alcoholverslaving kreeg.
Ik zit nu ongeveer weer op m'n oude niveau.
Deze tijd van het jaar is altijd goed voor mij; ik voel de hete adem van de zomer al in m'n nek dus ik moet hardcore als een MOFO zijn om er fatsoenlijk bij te lopen over een paar maanden.

Ik ga gewoon verder waar ik gebleven was voordat ik blessures, stressvolle stages en een alcoholverslaving kreeg.
Ik zit nu ongeveer weer op m'n oude niveau.
Deze tijd van het jaar is altijd goed voor mij; ik voel de hete adem van de zomer al in m'n nek dus ik moet hardcore als een MOFO zijn om er fatsoenlijk bij te lopen over een paar maanden.

ben benieuwd ouwe, ben benieuwd

• #3.167
DONDERDAG

Benen dag II. Nog steeds spierpijn in m'n hamstrings van maandag, daarom niet echt voluit gegaan. Is ook niet erg want m'n knieën zijn nog steeds verroest. Doel van deze training is om quads zoveel mogelijk te isoleren, het is bij squat lastig om je hamstrings erbuiten te laten maar met de andere twee ging het toch redelijk. Op bloedvolume getraind.
Ik heb een set of 7 gewaagd aan front squat, maar hij ging zo verrot dat ik weer ben overgestapt op backsquat. De stang doet pijn op m'n schouders, een reguliere grip lukt me niet eens, een grip met gekruiste armen gaat bij p*ssy weights nog net maar bij zwaardere gewichten gaat de stang naar voren rollen waardoor de stang op m'n bovenarmen komt te liggen. **** that. Ga nog eens even een aantal fimpjes goed bestuderen, volgende week nieuwe ronde nieuwe kansen.

Buik

Hanging leg raises
5 * 15hh

Crunches
3 * 25hh

Sit ups (voeten vast)
20hh
15hh

Benen

Squat (extra narrow)
15 * 60
15 * 80
15 * 80
15 * 60

Leg press (narrow, voeten laag)
15 * 75
15 * 125
15 * 150
12 * 165
12 * 165

Single leg extensions
12 * 25
12 * 25
14 * 25
14 * 25

Voeding

100 %

Heb je straps? Dan kun je die toepassen als de reguliere grip niet gaat. Kan helpen bij de zwaardere gewichten.
[Link niet meer beschikbaar]
061004_frontsquatstraps.jpg

Nette training! vooral die legpress moet een marteling zijn geweest

Hoezo lukte de olympische grip bji de frontsquat niet?

Waarom wil je frontsquat doen Loo? Vanwege het feit dat je dan meer nadruk legt op de quads?

Persoonlijk denk ik dat dat te verwaarlozen is. Daarbij blijft het een k*t oefening in de uitvoering, ook de schouders worden er niet al te vrolijk van.

Gewoon backsquats met wat extra gewicht!

keep it up

Ik heb precies hetzelfde met die frontsquat wat een k*toefening.
Heb zoiets dan maar die oefening niet....

We trainen tenslotte om progressie te maken dat kan ook prima zonder die ene k-oefening.Gewoon lekker blijven backsquaten.

Doet mij ook pijn op mijn schouders en hij rolt elke keer naar voren

stugge triceps en onderarme misschien???

stretche die hap en front squate die shit :)

of gwoon backsquats no problem

Waarom wil je frontsquat doen Loo? Vanwege het feit dat je dan meer nadruk legt op de quads?

Persoonlijk denk ik dat dat te verwaarlozen is. Daarbij blijft het een k*t oefening in de uitvoering, ook de schouders worden er niet al te vrolijk van.

Gewoon backsquats met wat extra gewicht!

keep it up

Toen ik een tijdje alleen front squats deed waren mn quads wel 'huge' geworden.

Front squat spreekt ook meer core aan. Volgens mij heb ik Loo horen zeggen dat hij zich daar op wil richten in dit schema?

Ik heb precies hetzelfde met die frontsquat wat een k*toefening.
Heb zoiets dan maar die oefening niet....

We trainen tenslotte om progressie te maken dat kan ook prima zonder die ene k-oefening.Gewoon lekker blijven backsquaten.

Doet mij ook pijn op mijn schouders en hij rolt elke keer naar voren

font squat is een kwestie van techniek en gewenning, omdat het een 'k*t' oefening is
kwa uitvoering.. en je minder gewicht kan gebruiken, heb je sneller zoiets van laat maar zitten.
met zoon instelling kan je net zo goed alleen gaan legpressen.

Kzou ze ook dolgraag willen doen.. maar doe het nog maar niet wat ik begin net met swuat (5 * 5 * 60) Wel diepe squats overgens!

Nette training LOO, ook dikke LeggPresses..

• #3.179
Heb je straps? Dan kun je die toepassen als de reguliere grip niet gaat. Kan helpen bij de zwaardere gewichten.
[Link niet meer beschikbaar]
061004_frontsquatstraps.jpg

goede tip, volgende keer eens proberen.

Hoezo lukte de olympische grip bji de frontsquat niet?

stugge triceps en onderarme misschien???

stretche die hap en front squate die shit :)

of gwoon backsquats no problem

Het zijn met name m'n polsen die die hoek niet kunnen maken. Ik kom nauwelijks bij die stang.

Toen ik een tijdje alleen front squats deed waren mn quads wel 'huge' geworden.

pics or it didn't happen.

Front squat spreekt ook meer core aan. Volgens mij heb ik Loo horen zeggen dat hij zich daar op wil richten in dit schema?

font squat is een kwestie van techniek en gewenning, omdat het een 'k*t' oefening is
kwa uitvoering.. en je minder gewicht kan gebruiken, heb je sneller zoiets van laat maar zitten.

precies ja, ik had al verwacht dat het een k*t-oefening zou zijn, daarom pak ik hem juist. Meer nadruk op quads en met name zwaarder voor m'n core, en dat is de bedoeling.
En dat ik nu lichter moet pakken komt me alleen maar beter uit, m'n knieën worden met de week verrotter namelijk.
Ik ga het nog een paar kansen geven. Ik ga dit schema toch niet zo lang aanhouden, zodra ik tevreden ben ga ik weer over op good old no noncense heavy squats. :hedbang:

feit, de druk op je strot en schouders is groot, dus best wat oefenen
mijn broer doet ze altijd sinds dat hij ronny rockel zag frontsquatten met zijn 2 vuisten voor zijn bar :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven