- Waardering
- 543

edit: oh hahaha voor die dumbbells op de grond gooien

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe krijg je ook in vredesnaam 46kg dumbbells boven je mik? Of is het 2x 23kg?![]()

ain't nothing to it but to do it.
Ik voorspel 50kg voor het einde van dit trainingsschema.
Maar dat doe ik wel een helm op voor de veiligheid, ik heb al eens een 40kg db in m'n bek gehad wegens overmoedigheid daar heb ik een trauma aan over gehouden.

Goede training. Ik kreeg in het weekend ook weer even last van mn pols. Maar dat kwam denk ik omdat ik vorig week een beetje van alles door elkaar had gepakt en bepaalde dingen 2x. Komt de pijn in je pols niet door de heavy combi van borst-schouders en dan nog triceps? (Dat je pols een beetje overbelast werd)
@ je verhaal: Dat doet me denken aan de middelbare school![]()
Ik neem aan dat het niet met een vaart omlaag was?
Ik hoorde een tijdje terug een verhaal over een gozer bij ons in de gym die DB pull-overs gingen doen met een dumbbell van 46 of 48. En 'm vervolgens zwaar in zn bek kreeg. Eindstand: Nauwelijks tanden in zn bek. En hij had zn neus op ontelbaar veel plaatsen gebroken.
M'n elleboog klapte dubbel.
Ik kon nog net m'n hoofd wegdraaien zodat ik hem op m'n kaak /nek kreeg.
Zag er uiteindelijk bruter uit dan dat het was, m'n trainingsmaat schrok zich de tieves, maar hij kon er niks aan doen want ook al spot je onder je elleboog, als hij dubbel klapt ben je ****ed.
Ik heb een keer meegemaakt dat een gozer een 20kg db op een bankje had gelegd, en hij stond ernaast te ouwehoeren met ons. Rolde die db het bankje af en viel precies op z'n teen. Ik zal het nooit meer vergeten, hij had van die converse schoenen aan met z'n rubberen witte neus.
De tranen rolden van z'n gezicht af van de pijn.
Eigen schuld, had ie maar zwaarder moeten pakken, zwaardere dumbbells rollen minder makkelijk.
M'n elleboog klapte dubbel.
Zag er uiteindelijk bruter uit dan dat het was, m'n trainingsmaat schrok zich de tieves, maar hij kon er niks aan doen want ook al spot je onder je elleboog, als hij dubbel klapt ben je ****ed.
Ik heb een keer meegemaakt dat een gozer een 20kg db op een bankje had gelegd, en hij stond ernaast te ouwehoeren met ons. Rolde die db het bankje af en viel precies op z'n teen. Ik zal het nooit meer vergeten, hij had van die converse schoenen aan met z'n rubberen witte neus.
Eigen schuld, had ie maar zwaarder moeten pakken, zwaardere dumbbells rollen minder makkelijk.
Ik heb een keer een ijzeren schijf van 25 kg op mn teen gekregen, maar bij mij viel het achteraf gelukkig nog mee na 3 dagen voelde ik er niks meer van. En heb toen de training afgemaakt met mn tanden op elkaar
Maar ik had dan ook het geluk dat het viel op de uiteinde van mn teen en niet in het midden.die dumbbells hebben nou door waar ze naartoe moeten, richting het plafond, liefst er doorheen.

Voor een grote brutale rug raad ik je goodmornings aan, dat is imo de beste oefening voor de rug.
Serieus, boven barbell rows en deadlifts?Als je hier bedoelt met de duimen naar beneden als je armen op het hoogste punt zijn, is dat de juiste manier.

ROFLOLM'n elleboog klapte dubbel.

Als je hier bedoelt met de duimen naar beneden als je armen op het hoogste punt zijn, is dat de juiste manier.
Maar wat een wijvengewicht heb je gebruikt man?!![]()
Kijk dat brengt me op ideeén ga die db side raises palms back donderdag ook ff proberen
Nette DB-Presses trouwens!