XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.563
Iedereen die onder de 200kg squat svp geen foto's van MarcJ meer in mijn log plaatsen.

MarcJ moet nodig nieuwe pics plaatsen.

• #3.565
WOENSDAG

supersets buik

crunches;
4 sets; 25 x recht, 25x schuin (L+R)

afwisselend met;

25hh bodysquats (knierehab :cool:)

+ rekken hamstrings en quads

gvd ik heb geen foto's hahahaha

• #3.567
DONDERDAG

Gewoon lekkere training, krachtig, snel, goede mind muscle connection, goede pomp in rug traps en biceps.
Traps viel een beetje tegen maar dat komt door de voorgaande oefeningen.
Train tegenwoordig zonder straps en riem omdat ik een p*ssy begon te worden, knijpkracht en core beginnen weer op niveau te raken. Dat was ook een doelstelling van dit schema.

Rug

Wide grip pull down (palmen naar elkaar toe)
10 * 50
10 * 70
10 * 90
8 * 90 + 12 * 50

V-bar seated row
8 * 52,5
10 * 77,5
10 * 92,5
10 * 92,5

T-bar rows
12 * 35
10 * 50
10 * 50

Deadlift
12 * 60
10 * 100
8 * 140
8 * 140

Traps

Dumbbell shrugs
12 * 36
12 * 40
10 * 44
8 * 44 (1sec hold) + 10 * 24 (1sec hold)

Biceps

Scott bench barbell curls
10 * 20
8 * 30
12 * 20

Voeding

Goed

Heerlijke rugtraining.
Lekker weer de draad opgepakt na die K-benentraining.

1 opmerking heb je een speciale reden waarom je de DL als laatste oefening uitvoert?

nice deads.

Persoonlijk zou ik wel wat chinss toevoegen.

Lekkere training jongen?
Je doet nog meer sets dan Ronnie voor je rug.
:jk:
Als het goed voelt, was het goed!
Lekkere pomp is altijd wel een lekker gevoel éh?! :thumb:
Ik vind wel dat je enorm veel herhalingen op de deadlift doet.
Ik zie dat toch meer als een krachtoefening, en vind daarom dat je in een BB schema wel wat minder herhalingen kan doen.
En ondanks dat je dan even de griptraining moet missen, is straps gebruiken voor je traps wel the way to go imo, anders is je greep de reden dat je een set moet stoppen.
Of wil je geen flinke traps..? :D

Je doet heel weinig voor je biceps.
Is dat vanwege de manier waarop je pakt bij de pull downs..?
Zitten de biceps al lekker vol dan..?
Of wil je geen grote biceps..? :D
:jk:

Laatst bewerkt:
Ziet er goede training uit. Lekker basic.

• #3.573
Heerlijke rugtraining.
Lekker weer de draad opgepakt na die K-benentraining.

1 opmerking heb je een speciale reden waarom je de DL als laatste oefening uitvoert?

Ja die deads pak ik doelbewust als laatste oefening en met meer reps omdat ik hem dan lichter moet pakken.
M''n onderrug was de laatste weken aan het zeuren, leek wel of er vijf kleine krokodilletjes af en toe een hapje uit m'n onderrug namen.
Daarom train ik nu een tijd zonder riem, probeer ik m'n core veel te betrekken met oefeningen, en pak ik deadlift als laatste oefening en hoger in reps.
M'n rug voelt nou zekerder aan en ik heb geen klachten meer, volgende schema staat deads weer op 1 + maxen.

@ Hummer;
over die deads daar heb je gelijk in, zie bovenstaande comment.

over reps; klopt ik kwam wat hoger uit in reps deze keer, beetje op de pomp maar voelde wel heel goed.

over 1 biceps-oefening; die biceps zitten na al die pulls (zonder straps) al helemaal volgepompt, heeft geen zin om daarna nog een meerdere oefeningen voor biceps te doen. Die ene oefening die ik doe is meer op bloedvolume als afmakertje, er komt toch geen kracht meer uit.
Sowieso groeien m'n biceps de laatste tijd beter van heavy pulls dan van biceps curls.

lekkere training ouwe, gaat tenminste ergens over! over nagedacht dus, mooi zo :cool:

Sterke rugtraining met veel sets, groot gelijk wat die biceps betreft na zo'n zware rugtraining is een klein afmakertje meer dan genoeg. Goed bezig!

Ik weet wat je bedoelt met wat flinke pull downs met je biceps doen, maar ik mis dan zelf wel eens dat wat gerichte biceps oefeningen kunnen doen.
Ik doe de laatse tijd ook weinig isolatie voor de biceps, maar ga er tch weer wat bij terug introduceren.
Keep it up man! :thumb:

lekker bezig, tochnogflinke deads.. vermoeiende sets/reps!

• #3.578
Ik weet wat je bedoelt met wat flinke pull downs met je biceps doen, maar ik mis dan zelf wel eens dat wat gerichte biceps oefeningen kunnen doen.
Ik doe de laatse tijd ook weinig isolatie voor de biceps, maar ga er tch weer wat bij terug introduceren.
Keep it up man! :thumb:

Ik doe normaal m'n isolatie op een aparte dag, dus niet op rugdag.
Begin dan meestal met een massa-oefening als barbell curls, daar moet je het toch van hebben. Daarna wat dumbbell curls en/of hammer curls.

Ik merk dat ik van isolatie een gruwelijke pomp in m'n biceps krijg, ze klappen soms bijna uit elkaar, maar de spierpijn staat daar niet toe in relatie.
Ik zie die aparte biceps training dan meer als een training op bloedvolume, waarbij je de verschillende fascia wat oprekt. Je maakt zeg maar ruimte om te groeien.

Anderzijds; soms heb ik de dag na m'n rugtraining goeie spierpijn in m'n biceps.
Sinds ik doelbewust ook biceps mee pak met rugoefeningen (dus niet extreem proberen te isoleren die rug maar wat meer gewicht erop en iets meer beuken) groeit m'n biceps ook harder.

Wat is de reden van die vele reps bij buiktraining?

nette DL en rows, mischien idd nog wat chin up's bij doen, pak je ook weer goed de biceps mee.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven