- Waardering
- 410
Mooi was die tijd.
Laat ik maar niet over jou beginnen.
Ach **** it ik doe het toch; beginnerbb was zo ****ED UP naar de ke*ker op ANDERMANS verjaardagsfeestje dat ie de kroeg uit gedragen moest worden. Ze wilden hem naar het ziekenhuis brengen, hele feestje was verpest iedereen was doodongerust. Ze dachten dat ie dood ging. Godzijdank had ik net het pand verlaten, ik werd gebombardeerd met boze smsjes van chickies wat ik beginnerbb gegeven had. SCHITTEREND!
Good times.Nog eentje dan: Het is koninginnenacht, Loo moet met zijn handen op mijn schouders de stad door geholpen worden, gelukkig vinden we een prullenbak waar Loo zijn rust kan vinden. "Een lijntje dan maar, dat helpt me er wel weer bovenop". Later die avond wil Loo de club binnen gaan. "Wij willen geen cokesnuivers hier"
Een lijntje leggen voor de neus van een uitsmijter, nooit een goed plan

) en m'n knie kraakt ook als een achterlijke vandaar dat ik al blij ben met 10 * 120.
Ik wilde eigenlijk 130kg pakken maar niet gedaan, ben allang blij dat ik weer een beetje kan trainen. 
zo ja... dan denk ik dat ik maar eens ook goed moet gaan rondsnuffelen want dat is waar mijn pijn het vaakst zit. moest er laatst al een squatsessie uitgooien vanwege dat
en je log is toch al een soort van kroeg dus posten dat ding !!