Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol:

Mooi was die tijd.
Laat ik maar niet over jou beginnen.
Ach **** it ik doe het toch; beginnerbb was zo ****ED UP naar de ke*ker op ANDERMANS verjaardagsfeestje dat ie de kroeg uit gedragen moest worden. Ze wilden hem naar het ziekenhuis brengen, hele feestje was verpest iedereen was doodongerust. Ze dachten dat ie dood ging. Godzijdank had ik net het pand verlaten, ik werd gebombardeerd met boze smsjes van chickies wat ik beginnerbb gegeven had. SCHITTEREND!

:roflol: Good times.

Nog eentje dan: Het is koninginnenacht, Loo moet met zijn handen op mijn schouders de stad door geholpen worden, gelukkig vinden we een prullenbak waar Loo zijn rust kan vinden. "Een lijntje dan maar, dat helpt me er wel weer bovenop". Later die avond wil Loo de club binnen gaan. "Wij willen geen cokesnuivers hier" :roflol: Een lijntje leggen voor de neus van een uitsmijter, nooit een goed plan:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.522
LOL @ Beginnerbb... wtf gast.... had die een fust intraveneus aangesloten ofzo :p:p

Is glucosamine niks voor jou Loo. kan helpen tegen knieën. En **** man, het is wel zo dat een wide stance het gezeik kan verergeren. Wist niet dat het zo erg was bij jou.

glucosamine heeft vooral een invloed op je kraakbeen, ik heb de laatste tijd bij mij meer het idee dat het m'n quadricepspees is of de aanhechting op het bot.
Het is gewoon iets chronisch, loop er eigenlijk al vanaf april vorig jaar mee:

ik heb eerst drie sets opgewarmd met licht gewicht (die heb ik niet opgeschreven), ben eigenlijk nog herstellende van een hamstringblessure (remember:rolleyes:) en m'n knie kraakt ook als een achterlijke vandaar dat ik al blij ben met 10 * 120.
Nog steeds benedenmaats want voor m'n scheur deed ik 8 * 135. Maarja ik ben allang blij dat ik weer kan squatten.

Normaliter doe ik zeker een paar extra sets.

Nee doet nog steeds pijn. :( Ik wilde eigenlijk 130kg pakken maar niet gedaan, ben allang blij dat ik weer een beetje kan trainen.
Ik doe nu gewoon rustige sets fullsquat om hem zwaar te maken.
Gaat met gewoon lopen wel wat beter, alleen met squatten nog wel pijnlijk.
Ik doe nu 5 min fietsen en goed opwarmen van te voren, heb wel het idee dat dat iets scheelt.

Met ups en downs, maar zo erg als nu is het nog niet geweest.

Na een rustperiode voelt het vaak een stuk beroerder aan, of het beter is weet ik niet. Ik nam na de zoveelste pijnlijke squat sessie met een hard hoofd een maand rust. Met als gevolg dat ik in het dagelijks leven niet zonder pijn kon lopen. Nu heb je er nog een beetje spierspanning opstaan als dat weggaat dan voelt je knie nog k*tter aan. Ik zou gewoon even kijken op google, bij Jumpersknee en wat extra balans oefeningen doen. Stop maar eens een opgerolde handoek onder je knieholte, en druk dan zo hard mogelijk je knie de grond in. Als dit al pijn doet, kun je beter tijdelijk stoppen met squatten.

t*ring wist niet dat jij er ook zoveel last van had. ik voel het soms ok maar ben er altijd snel weer vanaf toch, knieen, je hebt maar 1 paar.

Nog eentje dan: Het is koninginnenacht, Loo moet met zijn handen op mijn schouders de stad door geholpen worden, gelukkig vinden we een prullenbak waar Loo zijn rust kan vinden. "Een lijntje dan maar, dat helpt me er wel weer bovenop". Later die avond wil Loo de club binnen gaan. "Wij willen geen cokesnuivers hier" :roflol: Een lijntje leggen voor de neus van een uitsmijter, nooit een goed plan:D

:D:D:D LOL, t*ring..... keep em coming of moeten we er een aparte topic voor aanmaken:)

"de avonturen van Loo en BeginnerBB"

glucosamine heeft vooral een invloed op je kraakbeen, ik heb de laatste tijd bij mij meer het idee dat het m'n quadricepspees is of de aanhechting op het bot.
Het is gewoon iets chronisch, loop er eigenlijk al vanaf april vorig jaar mee:

Met ups en downs, maar zo erg als nu is het nog niet geweest.

gast bedoel je de spier die naar binnen toeloopt zeg maar. Dus de beenspier die op je knie is aangehecht aan de binnenkant van je been??? zo ja... dan denk ik dat ik maar eens ook goed moet gaan rondsnuffelen want dat is waar mijn pijn het vaakst zit. moest er laatst al een squatsessie uitgooien vanwege dat

• #3.525

Was een grote bloempot voor de ingang van de kroeg.
Ik was zo kort dat ik me met twee handen aan die bloempot moest beet houden.
En een maatje van me moest sos pakken voordat ik K.O ging. Leek wel of ik op m'n kop stond zo draaierig.
Hahahaha toen wilde ik als laatste die kroeg in lopen werd ik tegen gehouden; Jij komt niet binnen vriend!
asjemenou, wat krijgen we nou?
Bleek dat die uitsmijter de hele nacht naast me had gestaan.

Later braken er rellen uit op dat plein, al die mocro's vechten, en ik liep er al sloffend door heen met korte hasses. links en rechts chaos. hahahaha!

Die tijd is voorbij ik ben volwassen nu.

• #3.526
:D:D:D LOL, t*ring..... keep em coming of moeten we er een aparte topic voor aanmaken:)

"de avonturen van Loo en BeginnerBB"

ik heb hier ook nog geen gruwelijk mailtje van beginnerbb toen we hem af hadden gezet op centraal station na een festival en hij z'n telefoon in mijn auto had laten liggen. Hij was thuis maar kon met z'n korte hasses natuurlijk helemaal niemand bereiken maar hij was te waus om te slapen.
Dus ging hij iedereen maar mailen, om 3 uur s'nachts ofzo. hahahahaha wat een hals!

GENOEG dit topic neemt een verkeerde wending. Bodybuilding daar gaat het om in het leven.

Was een grote bloempot voor de ingang van de kroeg.
Ik was zo kort dat ik me met twee handen aan die bloempot moest beet houden.
En een maatje van me moest sos pakken voordat ik K.O ging. Leek wel of ik op m'n kop stond zo draaierig.
Hahahaha toen wilde ik als laatste van die kroeg in lopen werd ik tegen gehouden; asjemenou, wat krijgen we nou?
Bleek dat die uitsmijter de hele nacht naast me had gestaan.

Later braken er rellen uit op dat plein, al die mocro's vechten, en ik liep er al sloffend door heen met korte hasses. links en rechts chaos. hahahaha!

Die tijd is voorbij ik ben volwassen nu.

ik geef het max 4 weken :D

ik heb hier ook nog geen gruwelijk mailtje van beginnerbb toen we hem af hadden gezet op centraal station na een festival en hij z'n telefoon in mijn auto had laten liggen. Hij was thuis maar kon met z'n korte hasses natuurlijk helemaal niemand bereiken maar hij was te waus om te slapen.
Dus ging hij iedereen maar mailen, om 3 uur s'nachts ofzo. hahahahaha wat een hals!

GENOEG dit topic neemt een verkeerde wending. Bodybuilding daar gaat het om in het leven.

:roflol::roflol::roflol::roflol:
ok, ok maar ****... ik sterf hier zowat van het lachen....

• #3.529
Het jeukt echt om dat mailtje hier te plaatsen....

Loo niet een x naar de fysio gaan dan ofzo?
Dokters zeggen altijd rust en fysio zit tegenwoordig toch bij je verzekering..

loo hoezo zit je heel de dag achter de pc?

heb je dat diploma onderhand nog niet in de pocket?

Momenteel bekijken: 9 (8 leden en 1 gasten) gebruikers dit onderwerp
MarcJ, beginnerbb, CocaBusiness, Loo, Myzt, Rooke, seagal, Timmeeh

hier ligt het hem aan :p:p

Momenteel bekijken: 10 (8 leden en 2 gasten) gebruikers dit onderwerp
The Xtralarge*, beginnerbb, CocaBusiness, Loo, Myzt, Rooke, seagal+, Timmeeh

:D

• #3.538
Loo niet een x naar de fysio gaan dan ofzo?
Dokters zeggen altijd rust en fysio zit tegenwoordig toch bij je verzekering..

Toevallig zijn hier al wat fysio's in de zaal.
Ik weet precies wat het is, gewoon een brute overbelasting van m''n quadricepspees en punt waar ie aanhecht.
Het feit dat ik de hele dag zit met m'n knieën in 90 graden maakt het veel erger. Vroeger was ik nog de hele dag aan het lopen, zitten, staan. Veel beter.
Nu zit ik de hele dag en s'avonds moet er ineens 120kg fullsquat gedaan worden. Logisch dat het erger wordt.
Enige wat helpt is de belasting naar beneden en van daaruit weer rustig opbouwen.

M'n knieschijf spoort goed, m'n balans is niet overdreven slecht al kan het beter, en inwendig in m'n gewricht heb ik ook niet echt pijn. Dus het moet dat wel zijn.

Lichter trainen is alleen moeilijk, dat is als nken maar niet klaarkomen.
Je wilt toch klaarkomen....

Het jeukt echt om dat mailtje hier te plaatsen....

Mij vermaak je der volgens mij wel mee :P , ik heb trouwens de hele middag er voor uit getrokken om je hele log te lezen :P ik zit met me arm/hand int gips dus kan voorlopig niet trainen nie..

vette log vooral omdat ik mezelf in de dronken weekenden wel herken haha

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven