Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Toevallig zijn hier al wat fysio's in de zaal.
Ik weet precies wat het is, gewoon een brute overbelasting van m''n quadricepspees en punt waar ie aanhecht.
Het feit dat ik de hele dat zit met m'n knieën in 90 graden maakt het veel erger. Vroeger was ik nog de hele dag aan het lopen, zitten, staan.
Nu zit ik de hele dag en s'avonds moet er ineens 120kg fullsquat gedaan worden. Logisch dat het erger wordt.
Enige wat helpt is de belasting naar beneden en van daaruit weer rustig opbouwen.

M'n knieschijf spoort goed, m'n balans is niet overdreven slecht al kan het beter, en inwendig in m'n gewricht heb ik ook niet echt pijn. Dus het moet dat wel zijn.

Lichter trainen is alleen moeilijk, dat is als nken maar niet klaarkomen.
Je wilt toch klaarkomen....

kerel, aan welke kant van het been heb je dan last, naar buiten toe, naar binnen toe of gewoon diffuus?? Jij studeert toch fysio??

Rek je je quads ook goed?
Ik heb/had ongeveer precies dezelfde klachten, irritaties aan de aanhectingen maar dan ook nog aan de pees die aan de onderkant van je knieschijf hecht. Dit werd veroorzaakt doordat mn quads te kort waren/zijn en mn knieschijf dus omhoog werd getrokken samen met die pees. Nu ik bezig ben met vaker per dag langdurig rekken word het aanzienlijk minder.

@Rooke
Volgens mij als je een fysio belt en gewoon zegt volgens mij zit hier, hier en hier iets niet helemaal goed, zou je daar even naar willen kijken, zou dat geen probleem moeten zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.543
kerel, aan welke kant van het been heb je dan last, naar buiten toe, naar binnen toe of gewoon diffuus?? Jij studeert toch fysio??

Op die aanhechting en de pees erboven.
Aanhechting is ook drukpijnlijk. Net of er een blauwe plek op zit. Na een paar sets squatten wordt het pijnlijker, ongeacht het gewicht op de bar.
Echt tekenen van een onsteking heeft het niet.
Soms hoor ik en voel ik m'n knie ook kraken maar ik heb eerder het idee dat dat wat intra-articulair vocht is, doet geen pijn in m'n knie namelijk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op die aanhechting en de pees erboven.
Aanhechting is ook drukpijnlijk. Net of er een blauwe plek op zit. Na een paar sets squatten wordt het pijnlijker, ongeacht het gewicht op de bar.
Echt tekenen van een onsteking heeft het niet.
Soms hoor ik en voel ik m'n knie ook kraken maar ik heb eerder het idee dat dat wat intra-articulair vocht is, doet geen pijn in m'n knie namelijk.

zit niks anders op dan lekker door bewegen en voldoende rust. ( dus niet 100 kg x 10 squatten)

dat is mijn opinie. Maar dat weet je zelf ook donders goed.

EDIT:

heb eens even zitten denken Loo. Als je nu eens kapt met die Full squats maar ze gewoon parallel gaat doen.
Bij een full squat komt er imo een veel hogere spanning te staan op de aanhechting van de Quads.
Theoretisch gezien lijkt me dit en in de praktijk neem ik dit bij mezelf ook waar.

Persoonlijk zou ik daar eens mee beginnen, want het squatten ga je toch niet laten.

OK op die manier dus, nee ik meende dat jij ook net als mij het hebt op de quads aan de binnenkant van het been, tegen de knieschijf aan. daar is waar ik vaak een vieze druk voel.

Wel zeer k*t deraan dus. intapen kan wel natuurlijk maar ik ben bang dat je het lijden dan uiteindelijk erger maakt. maar wie ben ik, ik zit al manden te k*tten met me linker pols en nog train ik zwaar en probeer ik met straps me pijn te verzachten.... er komt een dag dan zegt er iets knak....

Als je nu eens echt 100% voor spiergroei gaat en op spierspanning traint? Zo haal je druk van je gewrichten af en hou je spanning op je spieren. Niet helemaal rechtkomen en net boven of op parallel stoppen en negatief supertraag en explosief omhoog? Je pees blijft wel onder constante spanning dan, maar je gunt je spieren tijdens je set geen milliseconde rust, waardoor je aanzienlijk wat gewicht van de barbell zal moeten halen.

Eet je trouwens buiten je banaan niks anders van groente of fruit?

Zou toch eens naar een fysio gaan Loo met je knieen,
Heb paar jaar geleden een ontsteking aan men knie gewricht gehad een overbelasting
(ok is niet het zelfde als wat jij hebt).
Meer dan er een beetje in kneden en ijs op leggen konden ze niet doen.
Maar deze had me aangeraden van paar uur per week aan een rustig tempo te fietsen toen en dat heeft veel geholpen, heb er sindsdien ook geen last meer van gehad.

Nee ik zit zeker niet aan de snoepjes, ik zou daar niet sneaky over doen ik ben geen b*ch. Van dat kuurtje van een paar jaar terug heb ik weinig over gehouden, ben nu sterker en groter als tijdens m'n kuurtje toen.Ik moet wel eerlijk bekennen dat de gedachte om te kuren de laatste tijd steeds vaker in m'n hoofd spookt. Het is net of er een engeltje en een duiveltje op m'n schouders zitten.M'n gains en kracht gaan wel vooruit, maar ik moet er ****ing hard voor werken. En het gaat langzaam, heel langzaam. Iedere keer weer dat eten, eten eten, total los gaan met trainen, sociaal proberen te isoleren van alcoholistische vrienden en sletjes, etc. Het kost zwaar tijd en vooral geld. Want eten als een bb-er is duur.Nu weet ik, dat is de price you have to pay om te groeien, maar steeds vaker begin ik te twijfelen. Het gaat te langzaam, ik ga m'n doel niet halen voor de zomer. Ik ben bang dat ik me helemaal de ke*ker in werk tot de zomer en nog niet tevreden ben. Ik ben bang dat ik een blessure krijg of ziek wordt en weer overnieuw kan beginnen. Want ik kelder altijd als een baksteen. Ik zie jongens links en rechts van me aan de kuren (het wordt weer zomer:rolleyes:) en die schieten omhoog terwijl ze nauwelijks op hun voeding letten en trainen als p*ssy's. En dat allemaal frustreert me. Ik denk dan bij mezelf; **** it man met een kuur kan je in 8 weken pakken waar je normaal een jaar over moet doen. Je wilt er goed bij staan deze zomer, dan moet je maatregelen nemen anders vis je achter het net.Aan de andere kant denk ik; je moet tevreden zijn, je moet geduldig zijn.Je hebt geen obstakels in de weg staan die je van trainen kunnen weerhouden. Als je kuurt heb je voor een makkelijkere weg gekozen, en dat zal altijd in je hoofd blijven zitten. Je zult minder trots zijn op jezelf. Je zult respect verliezen van anti-a.s bodybuilders.
Je kan niet altijd eerlijk zijn tegen anderen over je gebruik.
Je moet het moeilijk hebben, dat is je drijfveer. Als het makkelijker wordt ga je slordig worden. Ik wil een goede fysiek hebben, niet over 5 jaar. NU. Maar ik wil het niet te makkelijk hebben...En zo schieten de voor en tegens door m'n hoofd.Lastig, ik moet er nog goed over nadenken.
y0 bro,
Je hebt toen na de kuur wel degelijk goede KG`s over gehouden dat staat ook in een post van jou in een andere sectie. Alleen waarschijnlijk door je af en toe excessieve leefsT ben je de KG`s weer kwijtgeraakt.
Anyway je wordt altijd sterker door een kuur ook erna is krachtstatus toenname altijd veel groter dan voor de kuur. Het heeft je natuurlijk ook geholpen op het niveau waar je nu op zit. Dat neem niet weg dat je heel erg sterk bent. Eerlijk gezegd vind ik je niet kuurwaardig met je huidige levensT. Die KG`s die je gaat pakken raak je na een weekendje los gaan op Loo`s way zo weer kwijt volgens mij. Het is jouw keuze bro. Als je je puur voor de zomer ff jezelf wilt opblazen zou ik het zeker niet doen. Het zou heel erg zonde zijn als die KG er weer af vliegen na alle vette feesten van de zomer. Stop the bullshit:D;

Vanwege gezondheidsredenen hoef jij geen afweging te maken om niet te gaan kuren. Je snuift zuipt hoert en sloert(weinig slaap). Wat denk je dat dat met je lichaam doet. **** it je lichaam is toch al verkankerd knal die spuit er maar gewoon in broeder en je ziet er superbruut van de zomer. Bloomingdale here we come:sd::bierbang::klink::zuip:

Laatst bewerkt:
Het jeukt echt om dat mailtje hier te plaatsen....

Astu, kunnen we weer ff lachen. En ohw ja, voor je knie zou ik toch even rust nemen, de aanhechting van je quadriceps heeft veel te verduren tijdens squat.

Hey boys,

Niks de kater komt later, de kater komt gewoon nu al. Dit kan gewoon mijn hele avond verpesten man, ik kan mezelf wel door me kop schieten. Wil ik ****ing gaan stappen, kom ik er achter dat mijn telefoon nog bij Lo in de auto ligt. Kon ik dus helemaal niemand berijken. Heb uiteindelijk maar lijn 11 gepakt, en zit nu thuis te knarsentanden. Als ik dit had geweten.....
Dit mag eigenlijk de super relaxte avond niet verpesten, maar toch voel ik me nu zo k*t, als dat ik me net relaxt voelde. Had zo veel zin om nog de stad in te gaan, maar helaas dat ging neit door. Naja ik stink ook naar zweet, dus opzich had ik toch geen chickies versierd. Behalve dan die ene bij de bus, die me trouwensa morgen gaat smsen Lo, dus doe er wat leuks mee. Ahoewel, ik wil mijn tel. zo snel mogelijk terug. Dus Lo, zodra je dit leest, mail me terug. Of bel naar het nummer van me ouders, wantg daar ben ik morgen tuusen 18.00-20.00.
Volgens mij heb ik nu het belangrijkste wel gezegd, maar ik blijf toch lekker typen, dus als jullie nu genoeg weten, dan kan je em gewoon wegklikken.
Ik zit nu lekker K1 te kijken, of hoe heet dat tegenwoordig? ze zijn iig aan et vechten met handen en voeten. In mijn tijd heette dat gewoon kickboxen, maarja joh, die jeugd van tegenwoordig noemen alles anderfs. Ze noemen praten al chatten, doei is al later. Ik begrijp er niks van hoor, vroegâh was alles beter. Maarja toen had je niet lekker die MDMA, dus dan had ik deze avond neit zo relaxt beleeft. Want ik vond dit echt wel een super vette avond. Ik ben nu alweer relaxt, maar ik voelde net al wat van de aggresiviteit die het bij je omhoog kan brengen, want was echt pissig, dat ik me telefoon vergeten was in Lo zijn auto's. Maar ik heb nu eigenlijk ook wel lol in dit mailtje, dus boeit me niet als jullie em neit lezen. Zit tegelijk S dr oren van het lijf te lullen op msn, hahahah, die heeft geen id natuurlijk.
Weet je wat het k*tste is aan gen telefoon, dat ik mezelf ook nie echt bezig kan houden, met andere mensen bellen. Dus heb echt geen fl**ker te doen. Anders zou ik gewoon lukraak bmensen gaan bellen.
O T, ik maiol jou ook maar gelijk, typ nu je naam bij To:, dan weet jij morgen ookgelijk waarom ik het heb laten afweten. Niet omdat ik geen zin had, want had ****ing veel zin, maarja, het ging dus even niet. Naja, dat heb ik al duizend keer gezegd, maar dat komt ook omdat het zo'n k*tstreek van me telefoon. Het is net de ring uit the lord of the rings, die leefde ook een eigen leven, mijn telefoon dus ook.
Oh ja, nog een puntje: Rock-it, daar moeten we heen. Zowiezo, zou dat een leuk feesje kunnen worden. En dan vergeet ik niet me telefoon, zodat ik daarna nog gewoon de stad in kan, niet van die belachelijke telefoons, die in auto's blijven liggen. Misschien moet ik maar gewoon een nieuwe telefoon kopen, want deze is k*t, je merkt het weer he, hij wil mij ook nie volgens mij, die telefoon ligt liever bij Loo in de auto, dan dat ie lekker naast mij lulletje ligt. Ik hoop dat jullie je kapot lachen als jullie dit lezen, want ik heb er echt plezier in. Ik denk dat ik dit mailtje alleen nog aantal uurtje vol moet houden, voordat ik in slaap kan vallen. Dus jullie hebben ook nog wel paar uur nodig om deze shit te lezen. HAHAHA, ik lach jullie uit als jullie zover gelezen hebben al, heb je geen leven ofzo?!?!? LOSER.
Nou, toch maar verder lezen dan, als je al zo ver gekomen bent kan je nog wel even verder lezen. Want ik heb natuurlijk nog heel wat in petto voor jullie, muhahahaah (demonische lach)
Wow, super chill, komt nu een of andere horrorfilm op sbs6. Locusts ofzo, chille van zo vroeg thuis zijn is dat er nog wat op tv is, weet je wel. Dus nu kan ik lekker al die shit kijken enzo. vet!! die shit gaat dus over een stel sprinkhanen, die een plaag worden, weet je wel, net al in de bijbel, super origineel gevonden enzo (sarcastisch). Ze vreten al het graan op enzo, ****ing k*tbeesten die sprinkhanen man. O, wacht ze eten juist mensen, denk ik, dus das wel weer vet.
Ik ga ff wat drinken pakken, dan kan ik weer verder, lekker glaasje cola. Ohw, ik heb ook nog magnums, vet chill, weet alleen neit zeker of ik wel zin heb in een ijsje. Zo terug.
Het leven is echt k*t zonder telefoon man, niks te doen enzo. Behalve beetje knarsen tanden. Ff op dbb kijken dan maar. naja, nog steeds buiten werking. Dit mailtje is trouwens helemaal niet zo grappig als in mijn hoofd, dus ik weet neit waarom je nog aan het lezen bent, want dan ben ji zieliger dan ik nu ben, denk ik, triest als je je zondag middag niet op een betere manier kan besteden......
En nog doorlezen he, en nog doorlezen. Naja welcome to my world. Ik wil stoppen met typen,, maar kan het gewoon niet. IK weet niet wat ik wil, ja ik wil stappen, en niks anders, naja nu dus een mailtje typen, die nooit af is, want zodra die af is heb ik niks meer op te doen.
Ik denk dat ik me zo best wel k*t ga voelen als het helemaal is uitgewerkt, maar dan kan ik iig gaan slapen. Dat meisje op het station zei als dat het smerige troep is, want ze heeft op dr vmbo er een 'werkstuk' over gemaakt, dus zij zal het wel weten, briljant meisje, lekker pijpmondje ook. Die zou ze best wel es om mn mond mogen leggen.
Andere film, nog een horrorfilm, andere zender, deze is al bijna uur bezig, maar boeit me niet. Ik ga ff zeiken ja? zo terug. ben ik weer. Ik heb besloten dat ik wel graag in bed ga liggen. Dus ehm, ik ga pitten.
Ik hoop voor je dat je niet zover hebt gelezen, want das echt k*t man, voor jou dan.

xxx- beginnerbb, luf ya, peace, aju, doei, ciao ciao, aux revoir, enzovoorts, enzovoorst.

P.s. ik stuur em ook ff lekker naar mezelf, kan ik morgen nog ff nalezen.
Spreek jullie later. heb over dit mailtje een uur gedaan, dus hoop dat jullie er van genoten hebben. peace out 2e keer.

Laatst bewerkt:
Vind het toch altijd weer apart om te zien dat de waardeloze katabole acties van Loo zo gewaardeerd worden op dbb. Niks mis met Loo en volgens mij is het een heel geschikte kerel in het dagelijkse leven en/of om mee te gaan stappen :D. Maar we zitten hier toch op een bodybuilding site en geen party flock gebeuren. Ik kan eerlijk gezegd weinig medelijden met je hebben Loo dat je de gestelde doelen niet gaat halen. Ik heb vroeger ook geleefd als een beest en kijk er ook nog met een brede glimlach op terug. Was meer een whiskey liefhebber, arme lever van me. ;)

Uiteindelijk moet je keuzes maken Loo. Wil je een bb-beest worden of een party-beest blijven? Maar als ik je verhalen lees die je met zoveel passie schrijft hoe fantastisch het drank, sos etc etc leven wel niet is dan vrees ik met grote vrezen. Hoop dat je volwassen en dedicated verder gaat met deze mooie sport zoals je zelf nu aangeeft te gaan doen. En een feestje zo nu en dan moet kunnen, we zijn geen kluizenaar toch?

niet gaan kuren lootje , heb jij niet nodig man

Spiervezel-strepen motivatie

Oja en er is nog getraind vandaag;

DINSDAG

****ed up training. Ik was sowieso al niet van plan tot failure te gaan maar de roest in m'n knieën was deze training zo pijnlijk dat ik halverwege de training m'n knie niet meer kon buigen. Die 120kg squat verdoete hem helemaal.
Vrijdag weer benen trainen, als het dan nog steeds zo aanvoelt ga ik wraps gebruiken.
Rug voelt wel sterker aan sinds ik zonder riem train.

Wide stance fullsquats
12 * 60
12 * 80
10 * 100
6 * 120
10 * 100

Lunges in smith (niet zwaarder ivm pijn)
3 * 12 * 70

Straight leg DL (geen pijn)
12 * 50
12 * 80
12 * 100
12 * 100

Seated leg curls
Niet te doen

Adductor machine
12 * 35
12 * 55
12 * 65
10 * 75

Voeding

10.00 bord brinta met whey shake
13.00 125 gram rijst, 3 eieren, 2 hamburgers, vit C + multi
16.00 banaan + whey shake
18.00 bord pasta met 150gram tonijn, 5gram creatine
19.00-20.00 trainen
direct na trainen AA met 5 gram creatine
21.30 125 gram rijst met 200gram kipfilet, visolie + vit E
23.00 100gram noten met 500gram kwark
Ik zou het niet doen hoor, met pannenkoeken rond m'n knieën gaan trainen de volgende keer...
Is geen gezicht man!

Even serieus nu...
Het zou zomaar eens wel nog slechter voor je knieën kunnen zijn om ze in te zwachtelen.
Ik ben er geen voorstander van zeg maar.
Doe nou eens alleen squats voor je benen, en donder die lunges en andere zooi uit je schema tot je knieën weer goed aanvoelen zou mijn advies zijn.
Leg presses kun je natuurlijk wel doen, maar leg curls en extensions als je last van je knieën hebt...

En geloof me, ik weet wat het is, last van je knieën hebben.
Vroeger veel gehad, maar ik ben e al snel achtergekomen dat het niet door het kniebuigen kwam.
Eerder al die andere oefeningen die ik toen er bij deed.
Just imo offcourse!;)

Zelfs Dorian Yates is er op teruggekomen om met zwachtels te werken. Tijdens zijn Olympia periode deed hij dit ook altijd, maar nu vind hij het helemaal niks meer. Je stelt het probleem alleen maar uit met zwachtels.

Hahaha, die mail. Priceless. :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.559
Als je nu eens echt 100% voor spiergroei gaat en op spierspanning traint? Zo haal je druk van je gewrichten af en hou je spanning op je spieren. Niet helemaal rechtkomen en net boven of op parallel stoppen en negatief supertraag en explosief omhoog? Je pees blijft wel onder constante spanning dan, maar je gunt je spieren tijdens je set geen milliseconde rust, waardoor je aanzienlijk wat gewicht van de barbell zal moeten halen.

Eet je trouwens buiten je banaan niks anders van groente of fruit?

Ga ik doen voortaan. :thumbup:
Slecht voor m'n ego, maar ik heb weinig keus. Sowieso ga ik ff een tijdje onder failure zitten.
Wat MarcJ ook zei;

Zeg maar het glas vullen tot NET aan het randje en dan weer langzaam leeglopen en dan weer NET vullen tot aan het randje. Dat is ook waarom ik denk dat de intensiteit die 1 dag beentrainen met zich meebrengt TE hoog is. Vooral als je iemand hebt die veel spierpijn heeft, het belemmerd gewoon automatisch je rug dag want of je het wil of niet, train je je rug, dan heb je je poten ook nodig. Toen ik Bill starr deed vlogen de kilo's aan de stang en de massa aan me poten, had er in 9 weken tijd 3 cm bij op de poten. Voor diegenen die niks geven om maten, das ****ing veel

Benen is denk ik gewoon een spiergroep die je gestaag moet opbouwen. Een of andere bodybuilder zei eens, en ik geloof dat het Lee Haney was: stimulate the muscle, don't annihilate it!!! En helaas is dat wat velen doen met beendag. En hoe stoer het ook is helemaal tot de max te gaan, als het niet werkt, dan laat het zitten.

Ik kan me wel vinden in die logica.

Ik eet veels te weinig groente en fruit ja. Pak wel een paar keer per week een kiwi, maar that's it. Ik slik me wel de tieves aan dure vit C + multivitamine pillen.

y0 bro,
Je hebt toen na de kuur wel degelijk goede KG`s over gehouden dat staat ook in een post van jou in een andere sectie. Alleen waarschijnlijk door je af en toe excessieve leefsT ben je de KG`s weer kwijtgeraakt.
Anyway je wordt altijd sterker door een kuur ook erna is krachtstatus toenname altijd veel groter dan voor de kuur. Het heeft je natuurlijk ook geholpen op het niveau waar je nu op zit. Dat neem niet weg dat je heel erg sterk bent. Eerlijk gezegd vind ik je niet kuurwaardig met je huidige levensT. Die KG`s die je gaat pakken raak je na een weekendje los gaan op Loo`s way zo weer kwijt volgens mij. Het is jouw keuze bro. Als je je puur voor de zomer ff jezelf wilt opblazen zou ik het zeker niet doen. Het zou heel erg zonde zijn als die KG er weer af vliegen na alle vette feesten van de zomer. Stop the bullshit:D;

Vanwege gezondheidsredenen hoef jij geen afweging te maken om niet te gaan kuren. Je snuift zuipt hoert en sloert(weinig slaap). Wat denk je dat dat met je lichaam doet. **** it je lichaam is toch al verkankerd knal die spuit er maar gewoon in broeder en je ziet er superbruut van de zomer. Bloomingdale here we come:sd::bierbang::klink::zuip:

Vind het toch altijd weer apart om te zien dat de waardeloze katabole acties van Loo zo gewaardeerd worden op dbb. Niks mis met Loo en volgens mij is het een heel geschikte kerel in het dagelijkse leven en/of om mee te gaan stappen :D. Maar we zitten hier toch op een bodybuilding site en geen party flock gebeuren. Ik kan eerlijk gezegd weinig medelijden met je hebben Loo dat je de gestelde doelen niet gaat halen. Ik heb vroeger ook geleefd als een beest en kijk er ook nog met een brede glimlach op terug. Was meer een whiskey liefhebber, arme lever van me. ;)

Uiteindelijk moet je keuzes maken Loo. Wil je een bb-beest worden of een party-beest blijven? Maar als ik je verhalen lees die je met zoveel passie schrijft hoe fantastisch het drank, sos etc etc leven wel niet is dan vrees ik met grote vrezen. Hoop dat je volwassen en dedicated verder gaat met deze mooie sport zoals je zelf nu aangeeft te gaan doen. En een feestje zo nu en dan moet kunnen, we zijn geen kluizenaar toch?

niet gaan kuren lootje , heb jij niet nodig man

thanks voor de comments, ik neem ze mee op de weegschaal WEL - NIET een uitstap naar the darkside maken.

Ik zou het niet doen hoor, met pannenkoeken rond m'n knieën gaan trainen de volgende keer...
Is geen gezicht man!

Even serieus nu...
Het zou zomaar eens wel nog slechter voor je knieën kunnen zijn om ze in te zwachtelen.
Ik ben er geen voorstander van zeg maar.
Doe nou eens alleen squats voor je benen, en donder die lunges en andere zooi uit je schema tot je knieën weer goed aanvoelen zou mijn advies zijn.
Leg presses kun je natuurlijk wel doen, maar leg curls en extensions als je last van je knieën hebt...

En geloof me, ik weet wat het is, last van je knieën hebben.
Vroeger veel gehad, maar ik ben e al snel achtergekomen dat het niet door het kniebuigen kwam.
Eerder al die andere oefeningen die ik toen er bij deed.
Just imo offcourse!;)

Zelfs Dorian Yates is er op teruggekomen om met zwachtels te werken. Tijdens zijn Olympia periode deed hij dit ook altijd, maar nu vind hij het helemaal niks meer. Je stelt het probleem alleen maar uit met zwachtels.

Ja daar zit wel wat in. Ik ben zelf ook totaal geen fan van wraps. Je traint je knie er helemaal niet mee + je verstoort eigenlijk de natuurlijke biomechanica.
Het is eerder uitstel van executie ja. Beter in de tas laten liggen inderdaad.

Ik mis alleen nog de tekst "Lee Priest on Vitalife Creatine, only for the best!" eronder :rolleyes:

Ik krijg door dit topic echt weer zin in een weekendje doorzakken met wat pillen opzak!.
Beter lees ik hier niet te vaak. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven