AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hier zie je wel verschil, op die ene foto trainde ik al wel maar had ik het eetschema van een annorexia-patiënt en daarnaast was ik fulltime alcoholist. Die andere foto is van 2008. Je ziet dat die zwembroek z'n geld heeft opgeleverd, die heeft al wat vakanties meegemaakt.

21c9nwi.jpg

Aan de foto's te zien ben je niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk gegroeit. :D;) Of niet, homey.. :p

Nee serieus, je hebt jezelf goed ontwikkelt. Keep on building!

Van welk jaar is de foto links dan ?

Hier zie je wel verschil, op die ene foto trainde ik al wel maar had ik het eetschema van een annorexia-patiënt en daarnaast was ik fulltime alcoholist. Die andere foto is van 2008. Je ziet dat die zwembroek z'n geld heeft opgeleverd, die heeft al wat vakanties meegemaakt.

21c9nwi.jpg

Nieuw Pr op de zwembroek zeker? :roflol:

Leuke vergelijking! Nice shorts ook :D

Leuk om te zien Loo!
Als je zulke foto's van jezelf ziet, motiveerd dat enorm denk ik :thumb:

Dik mega verschil! ****ing hard buffelen en voila......
**** je was een beetje ecto vroeger?

Knappe prestatie Loo respect. Je borst is heel mooi qua spier loopt heel mooi symmetrisch en weinig ruimte er tussen.
Ik denk dat je ook een keer die bovenbenen moet gaan showen Loo.
Hoe staan die krengen erbij broeder:D?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.807
DINSDAG

Had weinig tijd daarom snel doorgetraind. Beetje gehaaste training daardoor + geen spotter, wel voldoende intensiteit "to get the job done". Wilde eigenlijk triceps pakken maar ik voelde verzuring in m'n traps dus heb ik die maar gepakt. Triceps morgen dan maar.

Borst

Bankdrukken dumbels
12 * 26
10 * 38
10 * 42
9 * 46

Schuindrukken smith (60 graden)
8 * 80
8 * 80
12 * 60

Dumbbell fly's
12 * 14
12 * 20
12 * 26
12 * 26

Schouders

Front press in smith
12 * 50
8 * 70
8 * 70

Standing barbell front raises
10 * 20
10 * 25
10 * 25

Standing side raises
12 * 8
12 * 10
12 * 12
12 * 12

Traps

Barbell shrugs
12 * 70
12 * 110
12 * 130
12 * 110

Voeding

Goede eetlust vandaag

09.00 2 bananen met yoghurt, whey shake, biergisttabs
11.00 4 boterhammen met 125gram kipfilet, vit C + multi
13.30 bord pasta met 150gram tonijn, visolie + vit E
17.30 125gram rijst met 5 eieren, biergisttabs
18.30-19.45 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose.
21.00 125gram rijst met roerbakgroenten, 250gram kipfilet, biergisttabs
22.00 slapen

Laatst bewerkt:
Netjes, al vroeg naar bed zo te zien :). Uiteraard goed voor het herstel. Keep pumpin' bro.

Behoorlijke training hoor bro. 22:00 naar bed?

Goed voornemen...

Sterk Loo! :thumb:

vergeet je kwark niet voor het slapen:D

nette training verder! ik dacht laat ik ook eens wat posten. volg dit log al een tijdje maar ik zeg niet zoveel;)

Eindelijk zie ik eens een foto van jouw , zo wil ik er ook wel bijstaan de komende jaren , gj

• #3.813
Thanks bro's.

Ik ga voortaan proberen eerder naar bed te gaan en eerder op te staan.
Moet alleen nog ff kijken hoe ik dat met m'n dieet ga doen, ik wil eigenlijk na m'n training nog 2 meals pakken, waarvan de laatste kwark met noten. Ik moet alles wat in elkaar schuiven dan komt het goed.

wtf heb je nou aan 11 uur maffen???

goed getraind,begin gewoon eerder Lor! Desnoods weker om 7 uur, eten en weerterug bed in!

• #3.818
Als je er voor 12 uur inligt zijn 8/9 uurtjes imo voldoende. Maar ik neem aan dat als Loo er echt om 22:00 inligt, dat hij wel rond 7/8uur wakker is.

Duidelijk.
Ik slaap slecht de laatste tijd dus tegen de tijd dat ik slaap is het 23.00-23.30.
Als ik de volgende dag om 08.00 wakker wordt heb ik dus 8,5 uur geslapen.
Prima. Zeker aangezien ik s'nachts een paar keer wakker wordt.

Trainingen zien er weer lekker uit Loo, tijdje je log niet meer gevolgd maar mooi weer om te zien. Overigens Wesking meer slapen dan je nodig hebt ( normaal +- 8 uur) is nergens goed voor en is belangrijkste dat je regelmaat creëert.

Succes ouwe!

Waarom doe je eigenlijk die Incline Press op 60°? Dat is toch voornamelijk op de schouders dan, nee?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven