MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik zat vorig jaar september nog op 24 % :o

:roflol:

crap, daar gaat mijn statement... :D

Kijk eens naar sommige gewichtheffers en powerlifters van de zware klassen, hebben die een lager test niveau? Lijkt me sterk dat je dan wereldrecords kan breken.

Uhm... :o

Ten eerste is dat Juice. Ten 2de ik heb niet gezegd dat die mensen slechter zullen presteren qua kracht niveau.

Die trainen puur voor kracht en niet voor hypertrofie.
Daarbij is de vraag of die hormoon wisselingen wel significant zijn in de praktijk.

Maar goed ik blijf bij mijn punt. Zwaar bulken is overrated.

Waarom niet 4 weken clean bulk en dan 2 weken cut.
Zo schrikt het lichaam lekker;)

+1... Meer vet zorgt over het algemeen voor meer kracht op bepaalde onderdelen, dat hebben we nooit tegengesproken maar dat is niet het punt van de discussie. Schoolvoorbeeld hiervan is g-men die wellicht nog een pakje sterker was met een flinke gut, maar dan weer conditioneel en op vlak van bb-ing hopeloos achterstand zou oplopen.

Vraag het maar aan de strongmen, powerlifters en gewichtheffers van dit forum, hoe zwaarder die mannen zijn hoe beter (bij de zwaargewichten natuurlijk), er zijn natuurlijk uitzonderingen die een redelijk smalle taille hebben maar het zijn dus uitzonderingen. Het is natuurlijk niet voor niets dat de gewichtheffers bij de superzwaren zo goed als allemaal een vette pens hebben.

Net zoals de discussie in spanksta's log ga je hier nu helemaal naast het punt van discussie brullen. Het gaat hier over BODYBUILDERS...
Waarom blijf je afkomen met "ja maar vet is wel goed want powerlifters en sie en la worden er veel sterker van" terwijl we het hier hebben over bodybuilders die optimaal spiermassa willen aanzetten.

Nogmaals, ook al gain je evensnel spiermassa als 20%+ bulker met al je oestrogeen dan iemand op 12-14% met een goéd voedingsschema, dan nog zal je hopeloos achter komen te liggen eens je die cut inzet. Je moet gewoon veel te lang gaan cutten om uiteindelijk weer op die 12-14% te komen. Op dat moment zit meneer B die altijd op 12-14% zit alweer veel verder met zn gains.

Maar ik hou het hier ook voor bekeken, enige logica is al even zoek...

crap, daar gaat mijn statement... :D

Uhm... :o

+1... Meer vet zorgt over het algemeen voor meer kracht op bepaalde onderdelen, dat hebben we nooit tegengesproken maar dat is niet het punt van de discussie. Schoolvoorbeeld hiervan is g-men die wellicht nog een pakje sterker was met een flinke gut, maar dan weer conditioneel en op vlak van bb-ing hopeloos achterstand zou oplopen.

Net zoals de discussie in spanksta's log ga je hier nu helemaal naast het punt van discussie brullen. Het gaat hier over BODYBUILDERS...
Waarom blijf je afkomen met "ja maar vet is wel goed want powerlifters en sie en la worden er veel sterker van" terwijl we het hier hebben over bodybuilders die optimaal spiermassa willen aanzetten.

Nogmaals, ook al gain je evensnel spiermassa als 20%+ bulker met al je oestrogeen dan iemand op 12-14% met een goéd voedingsschema, dan nog zal je hopeloos achter komen te liggen eens je die cut inzet. Je moet gewoon veel te lang gaan cutten om uiteindelijk weer op die 12-14% te komen. Op dat moment zit meneer B die altijd op 12-14% zit alweer veel verder met zn gains.

Maar ik hou het hier ook voor bekeken, enige logica is al even zoek...

Karma als ik kan geven :thumbs:

Einde discussie inderdaad, het lijkt me wel degelijk hopeloos!

Arme Loo, is hij even zijn weekend aan het vieren, wordt zijn log verkracht. Dadelijk komt er een slotje op!!11

Vanavond AZ - Vitesse kijken. Heerlijk. Ze hebben het dik verdient daar in Alkmaar..! ;)

Wilde eigenlijk niet gaan stappen maar what the hell..

Succes met de baco's Loo. ;)

dit log is geweldig:

-gaat over vrouwen, drugs, feesten, nken enz, kortom dagboek
-heftige discussies (thnx to sarge)
-wetenschappelijk (soms) gezijk
-gare hanenhok
-ohja, loo post ook nog is een training
QFT !!
Vanavond AZ - Vitesse kijken. Heerlijk. Ze hebben het dik verdient daar in Alkmaar..! ;)

Voetbal wordt niet vermeld kerel ! En al helemaal die kaasboeren niet !

precies. hou je aan de regels!

WOENSDAG

Redelijke training, knieën doen nog steeds pijn maar minder pijn dan vorige training. Het voelt iets normaler. Squatten blijft k*t, maar wraps geven verlichting. Zonder wraps is onmogelijk, zelfs met alleen stang. Al met al wel voldoende intensiteit om een groeiprikkel te geven, en daar ben ik al blij mee.

Buik

Hanging knee raises
15hh
20hh
20hh
20hh

Schuine crunches
3 * 25hh per kant

Crunches
2 * 20hh

Quads

Parallelsquats (wraps, no belt)
15 * 60
15 * 80
15 * 100
10 * 120

Leg press (1sec concentric hold)
15 * 105
15 * 135
12 * 165
10 * 165

Single leg extensions
12 * 15
12 * 25
12 * 35
12 * 35

Voeding

09.30 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 volkorenboterhammen met 200gram gerookte makreel, vit C + multi
15.30 125gram rijst met 200gram kipfilet, roerbakgroenten, biergist visolie + vit E
17.00 - 18.30 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
19.30 125 gram rijst, 3 eieren, 200gram hamburger, vit C
22.30 100gram pinda's, 500gram magere kwark, biergist

Netjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.935
Tieves, ik moet altijd 10 min uittrekken om m'n eigen log bij te lezen!
Ik ga weer voor de multi-quote...wacht ff

Dat gaat nog even duren denk ik :D

:roflol:

Dit was nog het moment van de week. En Van gaal die boos wegliep bij een interview + 15.000 huilende kaasboeren.

Wat nou kaasboeren! Ik ben alkmaarder en lust geeneens kaas. Wel dikke fail net tegen vitesse, lucky k*tgoal

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven