XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.961
MAANDAG

Gewoon 110% hardcore, no bullshit. Nieuw schema dus ff wennen; banken viel vooral tegen na zo'n lange tijd.
Maar ik voorspel 110 op de bar voor het einde van dit schema.

Borst

Schuindrukken dumbels
10 * 34
10 * 40
10 * 44 (2spot)
8 * 40

Bankdrukken
10 * 60
10 * 90 (2spot)
10 * 90 (2spot)

Standing cable fly's
10 * 15
10 * 20
10 * 25
10 * 20

Incline bench
4 * 60 + 4 * 50 + 4 * 40

Biceps

Barbell curls
12 * 30
10 * 40
12 * 40

Dumbbell curls op scott bench
12 * 10
12 * 12
10 * 14

Hammer curls (rope)
12 * 25
10 * 30
10 * 30

Voeding

09.30 bord brinta met whey shake, biergist
12.30 4 volkorenbrood met 200gram gerookte makreel, vit C + multi
15.30 banaan + whey shake
18.00 125gram rijst met 200gram kipfilet, 75 gram roerbakgroenten, biergist, vit E + visolie
19.00-20.15 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.00 bord pasta met 150gram tonijn, biergist, vit C
23.00 500gram magere kwark, misschien noten erbij nog.

Goede training!

nice kerel! sterke training.. :thumb:

MAANDAG

Gewoon 110% hardcore, no bullshit. Nieuw schema dus ff wennen; banken viel vooral tegen na zo'n lange tijd.

Borst

Schuindrukken dumbels
10 * 34
10 * 40
10 * 44 (2spot)
8 * 40

Bankdrukken
10 * 60
10 * 90 (2spot)
10 * 90 (2spot)

Standing cable fly's
10 * 15
10 * 20
10 * 25
10 * 20

Incline bench
4 * 60 + 4 * 50 + 4 * 40

Biceps

Barbell curls
12 * 30
10 * 40
12 * 40

Dumbbell curls op scott bench
12 * 10
12 * 12
10 * 14

Hammer curls (rope)
12 * 25
10 * 30
10 * 30

Voeding

09.30 bord brinta met whey shake, biergist
iets ertussen
12.30 4 volkorenbrood met 200gram gerookte makreel, vit C + multi
iets ertussen
15.30 banaan + whey shake
iets ertussen
18.00 125gram rijst met 200gram kipfilet, 75 gram roerbakgroenten, biergist, vit E + visolie
19.00-20.15 trainen
direct na trainen whey shake met 30gram dextrose
21.00 bord pasta met 150gram tonijn, biergist, vit C
23.00 500gram magere kwark, misschien noten erbij nog.

die 3 dingen zijn echt vulplekjes met gewoon wat kleins, al is het maar 30 gram eiwitten ofzo. Vooral die 3 uur na je erste maaltijd is te lang imo.

voor de rest degelijke training, dat die 110 maar eens mag komen ja, wordt gvd tijd ook :cool:

Sterke db incline, keep pumping

sterke training Loo, dikke incline ook, en wat een reps, in mn nieuwe schema ga ik ook zo iets doen, misschien wel jouw schema kidnappen!

MAANDAG

training

Denk dat je die 110 kg bankdrkuken op dit moment al gaat lukken als je na 3 werksetjes schuindrukken 2 setjes bankt met 10x 90.
Als ik kijk naar mezelf met hoeveel HH ik 90 druk dan moet voor jou de 110 ook zeker lukken!

Sterke training!

Mooi hoog in de reps, zeer sterk!

is die incline weer in een smith? Voor de rest brute gewichten op je DB press , maar jij zat toch laatst tegen de 50 ???

Blijf me verbazen over je volume op die incline db's, nice man!

netjes man!

lekker man die trainingen, en die bovenkant borst komt wel goed als ik het zo zie. Lekker man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.973
die 3 dingen zijn echt vulplekjes met gewoon wat kleins, al is het maar 30 gram eiwitten ofzo. Vooral die 3 uur na je erste maaltijd is te lang imo.

voor de rest degelijke training, dat die 110 maar eens mag komen ja, wordt gvd tijd ook :cool:

Eigenlijk moet ik wel meer meals pakken maar m'n stofwisseling laat het niet echt toe. Ik ben verder vrij inactief. In principe zit ik wel vrij hoog in eiwitten trouwens hoor.

nice kerel! sterke training.. :thumb:

Sterke db incline, keep pumping

sterke training Loo, dikke incline ook, en wat een reps, in mn nieuwe schema ga ik ook zo iets doen, misschien wel jouw schema kidnappen!

Mooi hoog in de reps, zeer sterk!

Blijf me verbazen over je volume op die incline db's, nice man!

lekker man die trainingen, en die bovenkant borst komt wel goed als ik het zo zie. Lekker man!

Thanks for the support bro's. :thumb:

Denk dat je die 110 kg bankdrkuken op dit moment al gaat lukken als je na 3 werksetjes schuindrukken 2 setjes bankt met 10x 90.
Als ik kijk naar mezelf met hoeveel HH ik 90 druk dan moet voor jou de 110 ook zeker lukken!

Sterke training!

Ja klopt hij is al vrij moe als ik aan banken begin. Maar dat maakt verder niet zo veel uit als die bovenkant borst maar goed bijtrekt.

is die incline weer in een smith? Voor de rest brute gewichten op je DB press , maar jij zat toch laatst tegen de 50 ???

Die incline is gewoon los weer. Was eigenlijk vrij kansloos m'n borst klapte al uit elkaar dus er zat geen kracht meer in.
Ik zat in m'n vorige schema gewoon plat te db drukken, ik heb nu het bankje twee schuiner. Maar ik heb zo'n vermoeden dat ik met deze ook vrij vlot richting de 50 ga.

staat inderdaad serieus duidelijk schuindrukken :roflol: my bad :D

:wl::hedbang:

Lekkere tiettraining. Wellicht volgende keer eerst incline dan Fly`s?
S6 met je nieuwe schema.

Mooie training. Kheb de meeste oefeningen ook al eens in mijn schema gehad.

Wel niks specifiek onderkant borst als ik mij niet vergis?

Goede training met weer indrukwekkende gewichten, normaal dat het banken niet schitterend gaat als je eerst zo'n zware gewichten met de dumbbells gebruikt. Als je de bench eerst zou doen dan ga je flink wat hoger scoren. Goed bezig!

Lijkt me theoretisch gezien een prima idee als je bovenkant borst wilt bijtrekken om eerst schuin te drukken alvoors er plat wordt gebenched. En ja, dan zal je wat gewicht op de bench press in moeten leveren, maar wat boeien gewichten nou. Je traint je spieren en niet die ego spieren in je koppie :thumb:

sterke db incline :thumbs:

Lijkt me theoretisch gezien een prima idee als je bovenkant borst wilt bijtrekken om eerst schuin te drukken alvoors er plat wordt gebenched. En ja, dan zal je wat gewicht op de bench press in moeten leveren, maar wat boeien gewichten nou. Je traint je spieren en niet die ego spieren in je koppie :thumb:

Natuurlijk is dat zo, ik bedoelde eigenlijk dat het dan normaal is dat je wat minder benched.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven