XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Succes loo die 10 kg win je zo weer,nog steeds goeie fysiek

• Topic Starter Topic Starter
een goed begin is het halve werk zeg ik altijd maar, enkele uren na het schrijven van het log ben ik al in de kroeg beland
(het is nu 02.00 uur en ik ben wasted, ik moest vieren dat ik m'n leven ging beteren :roflol:)

nee ff serieus vanaf morgen (vrijdag) is het knallen.

dit was de laatste baco voorlopig!

Vind het allemaal nog wel meevallen kerel! Je bent ook nog eens een pak droger geworden, dus trek bij die kg's nog maar een paar kilo vet ;) De massa heb je in een paar weken/maanden weer terug.

Hehe geweldig. Heel verhaal en je hangt al weer in de kroeg.

Hehehe!

En, vandaag, donderdag de 21e is het zover. Het licht is aangegaan.
21 juni...begin van de zomer? Jij beachboy! :D

OT: mooi geschreven stuk; kan me je gevoel goed voorstellen. Ga je log zeker bijhouden, kerel. Knallen met die handel nu! :cool:

je verdient karma voor dit stuk.
Zo in de zin van:
"zal spoedig herboren worden"
:)

Succes pik.
Niet te snel groeien, anders durf ik helemaal niet meer naast je te staan;).

Loo! Geil Heids Bronwater is de sleutel jongen! **** de overheid, je betaald je scheel voor vergif in de horeca. Een habbekrats voor zoveel meer, en een beter fysiek. ;)

Jij gaat weer eens knallen! Anders kom ik effe langs in de Happy Dayz om effe huis te houden en je naar het ijzer te schoppen. Denk aan die natte spleeten die druipen als je afgetraind in het bijzijn van die vrouwen komt. Dan heeft een baco nog weinig waarde!

Het gaat je wel weer lukken, je bent er geweest en hoeft niet meer te zoeken, is een kwestie van uitvoeren alleen nog.

good luck kerel, maar ik vind jouw voedingsschema wel erg magertjes hoor.

Loo! Geil Heids Bronwater is de sleutel jongen! **** de overheid, je betaald je scheel voor vergif in de horeca. Een habbekrats voor zoveel meer, en een beter fysiek. ;)

Jij gaat weer eens knallen! Anders kom ik effe langs in de Happy Dayz om effe huis te houden en je naar het ijzer te schoppen. Denk aan die natte spleeten die druipen als je afgetraind in het bijzijn van die vrouwen komt. Dan heeft een baco nog weinig waarde!

Het gaat je wel weer lukken, je bent er geweest en hoeft niet meer te zoeken, is een kwestie van uitvoeren alleen nog.

Wijze woorden bro, ik had het niet beter kunnen verwoorden.
Ik zal er aan denken vanavond in the gym!

@loo:

natuurlijk niet om je aan te vallen bro, maar:

ik kan het natuurlijk ook verkeerd hebben en dat je je voeding zo hebt afgestemd dat je niet teveel boven je onderhoud zit, maar ergens meende ik te lezen dat je vertelde, dat je als hoge verbrandingsoven, je carbs toch wel nodig hebt. (correct me if i'm wrong).

je eet over de hele dag wat carbs betreft, 8 broodjes, voor iemand met jouw gewicht (en stofwisseling) vind ik dat toch wel te weinig. dus ik zou het aantal volkorenboterhammen verhogen.
verder vind ik je "middag tussendoor" ook wat karig; waarom niet een echte volwaardige maaltijd? (maar misschien zit daar voor jouw ook een bepaalde gedachte achter).
en die multivitamine gebruik je om je tekort aan vitamines en mineralen aan te vullen, aangezien ik geen groenten zie staan?

verder snap ik dat je je carbs naar het einde van de dag verlaagt, maar waarom knal je niet nog een halve liter kwark ertegen aan voordat je gaat slapen?

niet om te flamen hoor vriend, ik wil alleen de gedachte erachter weten, hoe je tot deze schema bent gekomen...

iig succes man.:)

At Loo, geloof me en neem van mij aan dat rood vlees (het liefst rauw!), gekookte hele eieren en veel macaroni je het beste fysiek opleveren! Tonijn in olie is ook super.

Als het mij ligt zou ik elke 2 uur spagethhi + een dik stuk steak eten. 'tis alleen godsklere duur, maar anders wist ik het wel.

Gooi er ook een stuk osseworst in, en een stuk biefstuk.

vorig jaar op 85kg (koud genomen);
502w179.jpg

dieptepunt van dit jaar (weken niet getraind koud genomen);
4xnevpj.jpg

(ik sta er inmiddels wel weer iets beter bij maar nog steeds schandalig)

je bent niet wijs man.......
waarom doe je zo negatieF......????
veel jonge gasten zullen jaloers op je zijn.

@Lounge;

betreffende de carbs;
ik hanteer qua voeding (en training ook trouwens) een beetje de filosofie van Milos Sarcev, en daarbij denk ik vooral aan zijn uitspraken;

"carbs on demend" en "proteïne unlimited"

ik probeer mijn carbs in te delen naar activiteit, daarom zie je in de morgen een higcarb meal (havermout met honing), in de middag waarin ik niet echt actief ben wat lager in carbs (die broodjes) en voor mijn training weer een higcarb meal. De highcarb meal na m'n training is puur om ervoor te zorgen dat ik genoeg carbs heb om m'n glycogeendepots na de training aan te vullen.

Voor een hardgainer is het zeker van belang om hoog in carbs te zitten, maar ik deel de filosofie van zwaar bulken uberhaupt al niet, laat staan vlak voor de zomer. Ik probeer dus idd vlak boven onderhoud te zitten, en m'n carbs naar activiteit in te delen.

Daarnaast ben ik een erg moeilijke eter, ik heb er onwijs veel moeite mee, en moet ik dus prioriteiten stellen. Als ik mijn carbs hoog houd, is er minder "ruimte" voor eiwitten. En imo is eiwitten nr.1 prioriteit, dus het laatste half jaar heb ik meer nadruk op eiwitten gelegd en minder op carbs en dat werkt voor mij.

betreffende de groenten;
Inderdaad dit is een tekortkoming aan mijn schema, ik mis groente.
Ik heb simpelweg niet de tijd/geld om elke dag groente te koken, en ik gebruik die "ruimte" liever voor eiwitten. Zodoende probeer ik het met supplementen aan te vullen, neemt niet weg dat pillen geen groente kunnen vervangen.

@Lounge;

betreffende de carbs;
ik hanteer qua voeding (en training ook trouwens) een beetje de filosofie van Milos Sarcev, en daarbij denk ik vooral aan zijn uitspraken;

"carbs on demend" en "proteïne unlimited"

ik probeer mijn carbs in te delen naar activiteit, daarom zie je in de morgen een higcarb meal (havermout met honing), in de middag waarin ik niet echt actief ben wat lager in carbs (die broodjes) en voor mijn training weer een higcarb meal. De highcarb meal na m'n training is puur om ervoor te zorgen dat ik genoeg carbs heb om m'n glycogeendepots na de training aan te vullen.

Voor een hardgainer is het zeker van belang om hoog in carbs te zitten, maar ik deel de filosofie van zwaar bulken uberhaupt al niet, laat staan vlak voor de zomer. Ik probeer dus idd vlak boven onderhoud te zitten, en m'n carbs naar activiteit in te delen.

Daarnaast ben ik een erg moeilijke eter, ik heb er onwijs veel moeite mee, en moet ik dus prioriteiten stellen. Als ik mijn carbs hoog houd, is er minder "ruimte" voor eiwitten. En imo is eiwitten nr.1 prioriteit, dus het laatste half jaar heb ik meer nadruk op eiwitten gelegd en minder op carbs en dat werkt voor mij.

betreffende de groenten;
Inderdaad dit is een tekortkoming aan mijn schema, ik mis groente.
Ik heb simpelweg niet de tijd/geld om elke dag groente te koken, en ik gebruik die "ruimte" liever voor eiwitten. Zodoende probeer ik het met supplementen aan te vullen, neemt niet weg dat pillen geen groente kunnen vervangen.

ok thanks man, ben ik ook weer iets wijzer geworden;)

en dat je weer die hard mag gaan knallen!!!!

ps. mooie inleiding, herkenbare situatie die je omschrijft.

Succes, zou er persoonlijk wel nog een squat en deadlift in gooien om je onderlichaam niet te verwaarlozen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven