Blackadder
aka Silentio
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) Hehe geweldig. Heel verhaal en je hangt al weer in de kroeg.
Hehehe!

21 juni...begin van de zomer? Jij beachboy!En, vandaag, donderdag de 21e is het zover. Het licht is aangegaan.

Hehe geweldig. Heel verhaal en je hangt al weer in de kroeg.
Hehehe!

good luck kerel, maar ik vind jouw voedingsschema wel erg magertjes hoor.
Loo! Geil Heids Bronwater is de sleutel jongen! **** de overheid, je betaald je scheel voor vergif in de horeca. Een habbekrats voor zoveel meer, en een beter fysiek.
Jij gaat weer eens knallen! Anders kom ik effe langs in de Happy Dayz om effe huis te houden en je naar het ijzer te schoppen. Denk aan die natte spleeten die druipen als je afgetraind in het bijzijn van die vrouwen komt. Dan heeft een baco nog weinig waarde!
Het gaat je wel weer lukken, je bent er geweest en hoeft niet meer te zoeken, is een kwestie van uitvoeren alleen nog.

vorig jaar op 85kg (koud genomen);
![]()
dieptepunt van dit jaar (weken niet getraind koud genomen);
![]()
(ik sta er inmiddels wel weer iets beter bij maar nog steeds schandalig)
?@Lounge;
betreffende de carbs;
ik hanteer qua voeding (en training ook trouwens) een beetje de filosofie van Milos Sarcev, en daarbij denk ik vooral aan zijn uitspraken;
"carbs on demend" en "proteïne unlimited"
ik probeer mijn carbs in te delen naar activiteit, daarom zie je in de morgen een higcarb meal (havermout met honing), in de middag waarin ik niet echt actief ben wat lager in carbs (die broodjes) en voor mijn training weer een higcarb meal. De highcarb meal na m'n training is puur om ervoor te zorgen dat ik genoeg carbs heb om m'n glycogeendepots na de training aan te vullen.
Voor een hardgainer is het zeker van belang om hoog in carbs te zitten, maar ik deel de filosofie van zwaar bulken uberhaupt al niet, laat staan vlak voor de zomer. Ik probeer dus idd vlak boven onderhoud te zitten, en m'n carbs naar activiteit in te delen.
Daarnaast ben ik een erg moeilijke eter, ik heb er onwijs veel moeite mee, en moet ik dus prioriteiten stellen. Als ik mijn carbs hoog houd, is er minder "ruimte" voor eiwitten. En imo is eiwitten nr.1 prioriteit, dus het laatste half jaar heb ik meer nadruk op eiwitten gelegd en minder op carbs en dat werkt voor mij.
betreffende de groenten;
Inderdaad dit is een tekortkoming aan mijn schema, ik mis groente.
Ik heb simpelweg niet de tijd/geld om elke dag groente te koken, en ik gebruik die "ruimte" liever voor eiwitten. Zodoende probeer ik het met supplementen aan te vullen, neemt niet weg dat pillen geen groente kunnen vervangen.