Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
At Loo, geloof me en neem van mij aan dat rood vlees (het liefst rauw!), gekookte hele eieren en veel macaroni je het beste fysiek opleveren! Tonijn in olie is ook super.
Als het mij ligt zou ik elke 2 uur spagethhi + een dik stuk steak eten. 'tis alleen godsklere duur, maar anders wist ik het wel.
Gooi er ook een stuk osseworst in, en een stuk biefstuk.
je bent niet wijs man.......
waarom doe je zo negatieF......?
veel jonge gasten zullen jaloers op je zijn.
ok thanks man, ben ik ook weer iets wijzer geworden
en dat je weer die hard mag gaan knallen!!!!
ps. mooie inleiding, herkenbare situatie die je omschrijft.
opmerking; ben van plan meer rundvlees (rood vlees) in m'n dieet te gooien, ik las laatst een artikel waarin Jay toch benadrukte dat beef voor bodybuilders waardevolle stoffen bevatten als ijzer en creatine. En daarnaast gaf Jay aan meer te groeien toen hij meer rundvlees at. Misschien wordt hij gesponsord door een groot vleesbedrijf, i don't give a **** ik ga het proberen!

Je hebt al bewezen over de nodige discipline te beschikken dus het gaat helemaal goed komen.ja ik las laatst een intervieuw met Jay, hij stelde ook dat hij harder groeide sinds hij rood vlees in zijn dieet gooide.
Dat heeft me aan het denken gezet.

Een blik op mijn telefoon; 18 (!) gemiste oproepen zaterdagnacht, 2 voicemailberichten en 2 smsjes (van meisjes trouwens)

.....over armen gesproken, misschien moet je je armen eens aanpakken met minder sets (5-7)oja, en altijd blijven lachen he, hoe klein je armen ook zijn;

.....over armen gesproken, misschien moet je je armen eens aanpakken met minder sets (5-7)
en minder herhalingen (6-8).
Ik denk dat het de moeite van het een paar maanden proberen waard is.![]()
.En...........?
.....over armen gesproken, misschien moet je je armen eens aanpakken met minder sets (5-7)
en minder herhalingen (6-8).
Ik denk dat het de moeite van het een paar maanden proberen waard is.![]()
Je kunt toch ook uitgaan, nken en nog steeds gedisciplineerd bb'en?