AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
"Daar is ook alles mee gezegd." Waar slaat dat nu weer op? Hij staat het hele jaar daar in een goeie shape en daar is alles mee gezegd? Dat is hetzelfde als zeggen: Cutler zag er super uit op de Olympia, maar daar is ook alles mee gezegd. Sense, it makes none.
Niet dat ik Loo wil vergelijken met Cutler:p

We weten allemaal hier denk ik wel dat we blij mogen zijn dat we in de schaduw van marcj mogen staan en dat hij ons bekritiseert.

Als ik zo naar loo kijk dan denk ik dat hij nog veel potentie heeft maar hij lijkt er niks uit te halen zonde man:(

En ik volg deze log altijd met veel plezier altijd lache hoe jij dingen opschrijft:)

Hoe durf je in godsnaam iemand te bekritiseren man, kijk is in de spiegel.

Toch kom je aardig lullig over lulletje.

ik durf iemand te bekritiseren gezien ik in 2 jaar meer progressie gemaakt heb dan velen hier.... zo ook Loo. Ik had veel meer verwacht, ik zie weinig verschil in zijn lichaam. je zijn schouders en armen, wat traps, that's it. das mijn mening. Je kunt het wel op MIJN lichaam afschuiven ouwe.... maar daar gaat het niet om.

"Daar is ook alles mee gezegd." Waar slaat dat nu weer op? Hij staat het hele jaar daar in een goeie shape en daar is alles mee gezegd? Dat is hetzelfde als zeggen: Cutler zag er super uit op de Olympia, maar daar is ook alles mee gezegd. Sense, it makes none.
Niet dat ik Loo wil vergelijken met Cutler:p

loo ziet er goed uit, maar het lijkt eerder als voor hem de tijd heeft stil gestaan... maar dat weet hij goed genoeg.

ik durf iemand te bekritiseren gezien ik in 2 jaar meer progressie gemaakt heb dan velen hier.... zo ook Loo. Ik had veel meer verwacht, ik zie weinig verschil in zijn lichaam. je zijn schouders en armen, wat traps, that's it. das mijn mening. Je kunt het wel op MIJN lichaam afschuiven ouwe.... maar daar gaat het niet om.

loo ziet er goed uit, maar het lijkt eerder als voor hem de tijd heeft stil gestaan... maar dat weet hij goed genoeg.

Waarom denk je dat iedereen alles wat jij zegt al goeg genoeg weet? Wat nou progressie in 2 jaar, je bent nu 4 jaar bezig en het lijkt nog nergens op. Ja ja squat 200kg maar je kan nog geen eens naar het strand toe man. Ben je daarom zo gefrustreerd ofzo?

Waarom denk je dat iedereen alles wat jij zegt al goeg genoeg weet? Wat nou progressie in 2 jaar, je bent nu 4 jaar bezig en het lijkt nog nergens op. Ja ja squat 200kg maar je kan nog geen eens naar het strand toe man. Ben je daarom zo gefrustreerd ofzo?

het lijkt nog nergens op omdat het niet in verhouding is gast.. das alles... ik doe gewoon wat ik leuk vind, het moet LEUK blijven, ik heb er 2 jaar alsnog echt heel veel lol in gehad... en nu wordt het tijd alle fouten recht te trekken. wat boeit mij het strand ouwe... ik ben er laatst geweest... ik heb genoeg beach boys daar gezien, genoeg mensen met de afmetingen en het lichaam van Loo. daarom vind ik er gewoon niks speciaals aan..... maar kwa omvang was er niemand die in mijn buurt kwam.... tjah, het is maar waar je voor kiest..... maar genoeg erover gezegd.....

de jongen heeft genoeg potentie, hij doet er alleen niks mee.... ik denk dat Loo gewoon moet proberen te houden wat hij heeft, moet gaan zuipen, feesten, nken, werk gaan zoeken en zich daar op richten

het lijkt nog nergens op omdat het niet in verhouding is gast.. das alles... ik doe gewoon wat ik leuk vind, het moet LEUK blijven, ik heb er 2 jaar alsnog echt heel veel lol in gehad... en nu wordt het tijd alle fouten recht te trekken. wat boeit mij het strand ouwe... ik ben er laatst geweest... ik heb genoeg beach boys daar gezien, genoeg mensen met de afmetingen en het lichaam van Loo. daarom vind ik er gewoon niks speciaals aan..... maar kwa omvang was er niemand die in mijn buurt kwam.... tjah, het is maar waar je voor kiest..... maar genoeg erover gezegd.....

de jongen heeft genoeg potentie, hij doet er alleen niks mee.... ik denk dat Loo gewoon moet proberen te houden wat hij heeft, moet gaan zuipen, feesten, nken, werk gaan zoeken en zich daar op richten

wat bedenk je er toch leuke woorden voor hahahaha, vocht, omvang.....

Laat MarcJ, die doet aan powerliften dat is niet te vergelijken met wat Loo doet.
Loo doet dit jaar waarschijnlijk 50 verschillende wijven... MarcJ 50 keer zijn linker of rechter hand. ;)

"Stilstaan is achteruit gaan" ?

Jammer dat er geen progressie is TE ZIEN na 2 jaar.

Zit meer in... maar ach, Loo geniet wel degelijk van het leven. Hoeft weinig moeite te doen voor een stukje k*t, chilled regelmatig op Bloemendaal en heeft nog steeds een beter fysiek dan 75%+ procent van dit forum.

Toch vind ik het knap, na al die weekend verhalen...dat er nog zn fysiek onder zijn strakke shirtje zit.

Loo, als jij het zo leuk vind gewoon lekker door doen! Ik denk dat als je minder in het uitgaansleven te vinden zou zijn dat je nog veel groter kan worden. Maar het ligt er gewoon aan wat jij het leukst vindt!

:kiss:

Xto

Zo te zien ben je wel goed droog.

Je hebt kuiltjes in dat gebied boven je heup/bekken, bij mij hangt daar nu een respectabele rol.

waarom ga je er trouwens geen modellen werk naast doen...gewoon in de zoveel tijd een shoot.

Naast dat drankmisbruik zijn blessures ook een b*ch om progressie te boeken. Dit is ook een plateau waar je zit,
wil je echt meer progressie maken dan zal je de voeding ook een stuk moeten opschroeven en
dat moet maar net kunnen en moet je willen doen.

Schouderkoppen zijn in iedergeval wat ronder en de armen ook wat voller, verder niks mis mee.
Zit nog veel potentie in, net zoals bij mij .. maar dan moet je wel een flink aantal tandjes bijschakelen.

Loo gaat lekker man, ben jaloers op je bicep aanhechting!

Ik zie duidelijke progressie. Grappig dat iedereen negatief is over Loo zijn fysiek.
Hij staat gort droog, is duidelijk groter geworden. Wat dacht je dan? 5 kg vvm gainen in een jaar?

Al de mensen die hier een grote mond hebben en negatief zijn komen lange na niet in de buurt van Loo zijn fysiek.

Best grappig.

Prima fysiek maar natuurlijk niet te vergelijken met MarcJ. Als bij MarcJ de spuit er in gaat komt er bij een goede aanpak ook een heel ander fysiek uit. Weet niet wanneer Loo's laatste kuurtje was maar het heeft wel geholpen om een basis te leggen.

Goed beachproof bro. Dat worden een hoop natte k*tjes, deze zomer. Maar idd, progressie over twee jaar is niet geweldig. Zit veel meer in. Dus verminder je wekelijkse uitspattingen en je bent volgend jaar een beest. Maar dat weet je zelf ook wel.

lol @ marcj btw

Loo, je bent nog steeds een scrawny geek. Beter pak je het na de zomer pas ECHT goed aan.

Prima fysiek maar natuurlijk niet te vergelijken met MarcJ. Als bij MarcJ de spuit er in gaat komt er bij een goede aanpak ook een heel ander fysiek uit. Weet niet wanneer Loo's laatste kuurtje was maar het heeft wel geholpen om een basis te leggen.

haah yeah sure. Die gast heeft volgens mij 1 simpel kuurtje gepakt. Alsof je dat wat oplevert. Dat is na een kleine blessure al foetsie. En marcJ is gewoon een fat bastard die zich de man voelt omdat hij redelijk kan squatten.

Kuurt loo? :eek:

Heeft gekuurd, wel een tijdje geleden al :

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/anavar-erbij-nemen-34377/

Niet duidelijk of die kuur doorging

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/turinabol-only-43661/

kuurlog

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/advies-gevraagd-56721/

Kuuradvies bij lopende kuur

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/jongens-vinden-jullie-ervan-85279/

Kuurvoorstel.

Wat Pumped over 1 simpel kuurtje zegt klopt dus niet. En ja Loo heeft een betere fysiek dan ik heb (voordat die posting komt) maar gelet op zijn kuurverleden had er meer uitgehaald kunnen worden.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven