MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Cannonball delts! :cool: Abo genomen op je logje, had dit blijkbaar nog niet gedaan! :fuu:

Had eerlijk gezegd wel een wat buter/harder fysiek verwacht.

mja hopen dat t aan de belichting ligt :rolleyes:

Fysiek ziet er nog altijd goed uit hoor. Maak je niet druk, wat je in de zomermaanden verliest zit er zo weer aan toch? Sowieso gaat het altijd minder met deze belachelijke temperaturen; slapeloosheid (door benauwdheid en muggen), verminderde eetlust, hoofdpijn enz.

Heb je ook nog een foto van je top? Of is dat die ene foto uit het begin van je log, @ 85 kg ofzo?

nette fysiek Loo, goeie kop op je schouders ook! alleen die broek.... :roflol:

Je bent wel lekker droog! Heel netjes gap! Zal ook eens nieuwe posten...
Hoe zit ut met je poten?

Loo, ik vind je fysiek bruut man, lekker droog ook! Het gaat echt goed hier! :D

Chick magnet Loo represents;)

Je lijkt net Adam Sandler. :roflol:
Nette fysiek hoor, kan ik wel jaloers op zijn. :D

35iykw3.jpg

Waarom zo`n lange zwembroek? Toon je benen is aan ons?
Show us die quads van je:)

Ik vind je goed eruit zien bro op het strand ben je de man. Nette traps, armen, chest en buik.... belichting is idd k*t.

Na zomer weer bulken bro voor brute massa....

Waarom zo`n lang zwembroek? Toon je benen is aan ons?

Ik vind je goed eruit zien bro op het strand ben je de man.
Nette traps, armen, chest en buik.... belichting is idd k*t.

Show us die quads van je.

Agreed, laat ons zien waarom je jezelf martelt met die Squats! :D

24 juni 2007

6h51jcm.jpg

24 juni 2009

35iykw3.jpg

zoek de verschillen

de achtergrond
een zwart balkje
andere broek aan

Ik ben gek op dat soort zoek de verschillen puzzeltjes....hier een nieuwe;

front.jpg

zoek de verschillen.jpg

Als jij naar hetzelfde BF van Loo gaat, verlies jij sowieso 10-15kg massa.
Ik ben het trouwens wel eens met de idee van je post dat Loo over de 2 jaar niet echt veel progressie heeft gemaakt, maar dat zal hij zelf ook wel weten.

Als jij naar hetzelfde BF van Loo gaat, verlies jij sowieso 10-15kg massa. Ik ben het trouwens wel eens met de idee van je post dat Loo over de 2 jaar niet echt veel progressie heeft gemaakt, maar dat zal hij zelf ook wel weten.

+1 weinig progressie Loo in twee jaar ik hoop dat je de titel van je dagboek na de zomer echt waar gaat maken en dat er een nieuw tijdperk gaat aanbreken. Zomer 2010 moet er een pak brute massa aangeplakt zitten.

Hij heeft gewoon wel altijd een constante brute shape waar vele jaloers op kunnen zijn.

+1 weinig progressie Loo in twee jaar ik hoop dat je de titel van je dagboek na de zomer echt waar gaat maken en dat er een nieuw tijdperk gaat aanbreken. Zomer 2010 moet er een pak brute massa aangeplakt zitten.

Hij heeft gewoon wel altijd een constante brute shape waar vele jaloers op kunnen zijn.

true, maar daar is dan ook alles mee gezegd... het is echt dweilen met de kraan open voor hem

true, maar daar is dan ook alles mee gezegd... het is echt dweilen met de kraan open voor hem

"Daar is ook alles mee gezegd." Waar slaat dat nu weer op? Hij staat het hele jaar daar in een goeie shape en daar is alles mee gezegd? Dat is hetzelfde als zeggen: Cutler zag er super uit op de Olympia, maar daar is ook alles mee gezegd. Sense, it makes none.
Niet dat ik Loo wil vergelijken met Cutler:p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven