Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hahaha die post van sniper met zijn levenslessen... ongelovelijk:roflol:

beter heb je google chrome, die voorkomt dat je X aantal boxes krijgt. dus ik kon hem zo weg klikken :D

blijft een leuke link zo ken ik er nog wel een paar!
lemonparty.com
leesverslagen.nl.tt
enz enz enz

Oke, ik ben weer bijgelezen...

:popcorn:

Dit is beter dan ONM, GTST, en bijna elke andere gay soap bijelkaar hahaha

hehe ook 8 pagina's bijgelezen ofzo toen ik zag dat er foto's stonden.

Ik ga alleen reageren op je lichaam en niet op andere zaken want dat moet je zelf weten. Ik vind die zaken trouwens wel een gedeelte van de lol van jou log. Voor een wetenschappelijke aanpak van zaken lees ik impo's log.

Over je foto. Ik vind serieus je armen / schouders / traps beter geworden. Je lats en pecs minder, het kan echter zo zijn dat je je lats wat anders hebt in deze pose.

Voor de rest is je lichaam voor velen hier zo'n beetje het ideaal (zie maar het ideaal lichaam topic bij allerlei). Wat moet je er verder over zeggen. Hoe je eruit ziet vergeleken met wie? Wat doet het er toe?

Ga lekker zo verder ik check je topic wel weer.

ps. haha @ Ivo meester rel starter.

Geweldig fysiek! :bow:

Ik volg dit log al een tijdje. Heeft Loo het licht gezien... dan lees ik het graag. Mooie hardcore trainingen met discussies over de sport.

Maar soms valt het me vies tegen, met name wanneer die feest/drugs verhalen hier weer verheerlijkt moeten worden. Ik heb flink gefeest in mijn leven op dit destructieve niveau maar vind het niet passend in een trainingslog. Uiteindelijk is het Loo zijn log en de mods laten het toe, dus het zal wel goed zijn.

Ik kom denk ik weer eens kijken na de zomer wanneer het hier weer eens over fatsoenlijk trainen gaat. ;)

Ik volg dit log al een tijdje. Heeft Loo het licht gezien... dan lees ik het graag. Mooie hardcore trainingen met discussies over de sport.

Maar soms valt het me vies tegen, met name wanneer die feest/drugs verhalen hier weer verheerlijkt moeten worden. Ik heb flink gefeest in mijn leven op dit destructieve niveau maar vind het niet passend in een trainingslog. Uiteindelijk is het Loo zijn log en de mods laten het toe, dus het zal wel goed zijn.

Wat een onzin man.
Bodybuilding is nou eenmaal meer dan alleen hardcore trainingen. Zowel voeding als de state of mind spelen een groot gedeelte van deze sport. Als je wel hardcore traint, maar de rest is niet op orde dan zal je jack shit gainen. Zo geldt dat voor elk gedeeelte van het trio.
Waar jij eht nu over heeft is de state of mind waar Loo in verkeert. Dus opzich is het niet zo vreemd dat hij dit benoemt in zijn log. Het hoort er imo wel in thuis en de mods zullen eht dus ook goed blijven keuren. Wat er minder in thuis hoort zijn al die rellen. Maar ach, dat hoort dan weer een beetje bij dbb.

Hehehe nog iets dieper gasten. :D

hahahaha ja, daar kan je het altijd nog op gooien, als je weet dat je posts nergens op slaat.

Happen maar noob.

En hoe kan mijn mening nu onzin zijn? Je kunt het er hooguit niet mee eens zijn.

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar heb jij eigenlijk de afgelopen 5 maanden gekuurd, Loo?

haha "noob", dat heb ik je toch laten weten. Dat je er op reageert met je homofiele trekjes zegt alweer genoeg lijkt me.
Jij zult wel de kenner zijn. ;)

En dat ze jou hebben laten afstuderen, nog volhouden dat een mening onzin kan zijn. :roflol:

Ga maar verder alleen rellen likkertje... Loo geeft wel aan als hij schoon is.

Jij zult wel de kenner zijn. ;)

Ga maar verder alleen rellen likkertje... Loo geeft wel aan als hij schoon is.

haha jongen als je mn posts niet begrijpt dan hoef je niet gelijk te beginnen met rellen bro. Je kan ook gewoon aardig vragen waar het over gaat. Dan kan je je kinderachtige homofiele gedoe ook weer achterwege laten. Hoe oud ben je eigenlijk?

Overigens heb je mijn eerdere posts blijkbaar niet gelezen. Maakt niet uit.

en de ene rel is nog niet over of de andere begint alweer:P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven