als je andere posts had gelezen dan had je een idee kunnen hebben. Had je niet snel weer een post hoeven maken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voordat je aan je dag begint die eigenlijk praktisch voorbij is; klik dan nog eerst eens even op deze link http://www.mylazysundays.com

Ik volg dit log al een tijdje. Heeft Loo het licht gezien... dan lees ik het graag. Mooie hardcore trainingen met discussies over de sport.
Maar soms valt het me vies tegen, met name wanneer die feest/drugs verhalen hier weer verheerlijkt moeten worden. Ik heb flink gefeest in mijn leven op dit destructieve niveau maar vind het niet passend in een trainingslog. Uiteindelijk is het Loo zijn log en de mods laten het toe, dus het zal wel goed zijn.
Happen maar noob.
En hoe kan mijn mening nu onzin zijn? Je kunt het er hooguit niet mee eens zijn.
Jij zult wel de kenner zijn.haha "noob", dat heb ik je toch laten weten. Dat je er op reageert met je homofiele trekjes zegt alweer genoeg lijkt me.

Jij zult wel de kenner zijn.
Ga maar verder alleen rellen likkertje... Loo geeft wel aan als hij schoon is.