AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
The soap continues indeed. :p

Zo even bijgelezen. Hallelujah, wat een discussies. Ongelooflijk.

Loo maat, jouw levensstijl is niet de meest ideale, dat weet je zelf ook, en dat valt zeker te bewonderen. Maar men moet respect hebben voor jouw levensstijl. Het is jouw levenskeuze. Jij en Tiger zijn erg goede vrienden en ik denk niet dat daar zomaar even iets mee gaat gebeuren. Je traint desondanks jouw levensstijl toch echt proper. Tevens dat valt te bewonderen.
Je fysiek; Daar zou menigeen voor tekenen. Echt een waardig fysiek. Voor wedstrijden niet, maar daar heb je naar mijn weten ook geen aspiraties voor. Dus, dan moet je kijken naar wat jouw specifieke doelen zijn en DAAR op beoordelen. Niet beoordelen op hoe je leeft of voor welk type fysiek je gaat.
Als men dat niet kan respecteren, zijn diegenen juist de mensen die je simpelweg moet negeren. Jouw leven, jouw keuzen, en jouw fysiek.
Ga door hoe jij dat wil, het is 100% jouw leven, maar onthoudt wel dat niet iedereen hetzelfde is en dat tiger misschien niet zo wil leven. Dat dien jij ook te respecteren Loo.

Tiger: Ook jij hebt een fantastisch fysiek waar menigeen voor tekenen zou. Je levensstijl verschilt t.o.v. die van Loo, maar dat is 100% jouw keuze en dat moet men ook respecteren.
Ook voor jou geldt; ga zo door man, komt helemaal goed.

Naja dat hierom een 'rel' moet ontstaan is complete waanzin.

Succes maat.

Hahahaha, vertel het ze maar "Sniper"

haha mooiste stukje ever!

sniper geef nog is wat advies man

over the top.... and beyond

Denk dat er officieel kan worden vastgesteld dat loo zijn log is overgenomen door de dbb community en ge-renamed kan worden.

BDW: to Willem: die vraag is enkele pagina's geleden gesteld en beantwoord, het antwoord was dat Loo alleen ooit een oral kuurtje had gedaan en er 0 kilo aan over had gehouden. Maar dat blijkt dus bullshit te zijn, als ik de reacties van anderen zo lees..

:slotje:

restart topic.

lullig voor Loo dat zn log zo vernaggelt is...

Hij kan altijd een nieuw topic beginnen, dit keer met een streng deur beleid :D

Wordt er nog getraind of alleen is iedereen bezig met rellen hier?

Hoe zit het?

Pfff zijn ff wat pagina's bij gekomen sinds mn vakantie. Wat mensen zich ook drukmaken over wat een ander doet en/of uitziet.

Ondanks de k*t belichting een keurig fysiek kerel, er lopen niet veel jongens zo bij.

Ik heb niks meer vernomen van Loo sinds zijn diploma uitreiking van afgelopen woensdga.
Ik schat dat er wel verschillende verboden middelen door zijn aderen aan het vloeien zijn

r.i.p. voor zijn gains!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven