Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
juist.

We hebben hem wel een hele tijd apart aangepakt, als schouders en rugdag niet achtereenvolgend waren dan had ik wel apart achterkant schouders erbij gepakt. Maar in principe pak je hem met rug al genoeg mee.

ja na rug zit er toch al weinig kracht meer in, daarom vooral op de pomp.

Die traps ga ik ook in de ochtend pakken. Die van tiger zijn groot genoeg dus hij wil ze niet meer pakken. Daarom pak ik ze apart.

Wat is het nut van om op pomp te trainen? ik weet dat echt niet:o

Leuk schema Loo.

Succes ermee!

Veel succes Loo, goed dat je de traps er nog bij neemt:)

Lift them bro! :wl:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.565
Wat is het nut van om op pomp te trainen? ik weet dat echt niet:o

Je rekt sowieso die fascia op; je maakt ruimte voor groei zeg maar.
Pomp is lang niet altijd een indicatie voor een goede training en groei (in tegenstelling tot wat velen denken). Het aanbrengen van microtrauma zorgt mijn inziens voor de meeste hypertrofie, maar op bloedvolume trainen is ook belangrijk om "ruimte voor groei te maken".

zooi ff lekker verder met die vakantiehoer van je...heb je naar verloop van tijd zelf weer je Haat broeder!

• #5.567
zooi ff lekker verder met die vakantiehoer van je...heb je naar verloop van tijd zelf weer je Haat broeder!

het gaat juist erg goed; liefde wil ik het niet noemen maar dat kan het eventueel wel worden.

Het beste wat me nu kan overkomen is dat tiger4evah vreemd gaat met haar en dat ze verliefd wordt op hem.
Dan zet ik ongetwijfeld de beste trainingen van 2009 neer.
Maar zoiets zal wel niet gebeuren.

Pomp is lang niet altijd een indicatie voor een goede training en groei (in tegenstelling tot wat velen denken). Het aanbrengen van microtrauma zorgt mijn inziens voor de meeste hypertrofie, maar op bloedvolume trainen is ook belangrijk om "ruimte voor groei te maken".
interessant! die fysio opleiding heeft je duidelijk goed gedaan :D

aha :D

Laatst bewerkt:

Ga dan doggcrap doen :D
Pijnlijden zoals je nog nooit hebt gedaan.

• #5.577
Niet zomaar worden van een ecto aannemen. Luister bijvoorbeeld naar Fingerman, daar leer je pas wat van. ;)

Die shit was toch ****ing hilarisch.

Wat een clown, Kevin ook trouwens dat hij daar aandacht aan besteedt.

wat een "guru", die gast leek wel terminaal man hahahahaha!

interessant! die fysio opleiding heeft je duidelijk goed gedaan :D

Oh brother, als je iets NIET leert op de opleiding fysiotherapie dan zijn het wel trainingsgerelateerde zaken. Revalidatietraining is een heel ander verhaal.

VRIJDAG

Matige training. Bij CGBP's weer last van die k*taanhechting waardoor ik langzame reps moest maken. Bij biceps ineens weer last van m'n ecto verbrijzelde pols die er als een slappe lulletje bij hing. Vanaf volgende week apart m'n onderarmen trainen want dit lijkt nergens op.

Triceps

Push down
12 * 30
12 * 35
12 * 40
12 * 45

CGBP
12 * 60
12 * 80
8 * 100
12 * 80

Skull crushers
10 * 27,5
10 * 37,5
8 * 47,5 (spot)
8 * 47,5 (brute spot = voor schut)

Rope pull down
12 * 25
12 * 30
10 * 30
12 * 27,5

Biceps

Barbell curls
10 * 30
10 * 40
8 * 50 (pols fail)
8 * 50 (" " )

One arm db curl op scott bench
10 * 14
8 * 18
4 * 22 (kk pols)
12 * 12

Standing hammer curls
10 * 18
10 * 20
10 * 22
10 * 16
Is dit je laatste training? 11 dagen gelden. :eek:
Ik moest ****ing veel pagina's terug om een training tegen te komen.

Las je ff een zomerstop in?

• #5.580
Is dit je laatste training? 11 dagen gelden. :eek:
Ik moest ****ing veel pagina's terug om een training tegen te komen.

Las je ff een zomerstop in?

Ja de zomerstop is vanaf vandaag voorbij ik heb voldoende massa verloren het is weer tijd om te knallen.
De afgelopen weken kwam ik rond 13.00 m'n bed uit, vanmorgen liep ik al om half 9 met een 80kg kickbokszak te sjouwen.

16.00 trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven