MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hij is te dik geworden.. ze vindt hem niet meer aantrekkelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.682
Het moet van 2 kanten komen he.

1,5 fles rose of 2 dopjes ghb wil nog weleens helpen om haar net over de streep te trekken. Dat kan soms net het verschil maken.

Edit; de rose van de AH is trouwens 2,99. Anderhalve fles is dus 4 euro. Kleine investering grote winst.

Hij is te dik geworden.. ze vindt hem niet meer aantrekkelijk.

Cutten zou idd niet overbodig zijn.

1,5 fles rose of 2 dopjes ghb wil nog weleens helpen om haar net over de streep te trekken. Dat kan soms net het verschil maken.

Edit; de rose van de AH is trouwens 2,99. Anderhalve fles is dus 4 euro. Kleine investering grote winst.

Bedankt man, misschien kijken ze dan om mijn buik heen.

---------- Toegevoegd om 19:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

Verder geef ik Loo zijn topic weer terug.

Doei.

4,50 man met de diploma's!

Brute training!

:popcorn:

Kerel, geniet nog van je 25ste en van je laatste periode in de studententijd. Ga ik ook nog echt wel doen de komende jaartjes.

Als je maar zorgt dat je na de zomer volle bak gaat en volgend jaar je eigen tegendeel bewijst bij de DBB contest!

:popcorn:

Kerel, geniet nog van je 25ste en van je laatste periode in de studententijd. Ga ik ook nog echt wel doen de komende jaartjes.

Als je maar zorgt dat je na de zomer volle bak gaat en volgend jaar je eigen tegendeel bewijst bij de DBB contest!
+2

Al ben ik bang dat Loo ook gaat genieten op z'n 26e, 27e, 28e, ....

Niet om het 1 of het ander. Maar heeft Marcj zijn squatfilmpje nou al gepost???????
Ik zit er al weken op te wachten.............

Wil de eigenaar van dit log zich melden aub? Het gaat namelijk nergens meer over! :D

Ja idd waar zit die doorgesnoven alcoholist?
Is het al zover dat ie met een naald in z'n arm onder een brug ligt met een fysiek a la anorexia patient?

Niets dan respect voor deze man, ik heb gisteren getraint met een kater en ik dacht dat ik dood ging.

Volgens mij ging ie vandaag naar een gratis festival in Utrecht.
Lekker weertje :roflol: dat wordt modderstampen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven