6garuda9
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat bestaat niet meer, staat ook een ban op als het gepost wordt of naar gevraagd wordt.
Rot toch weg man... zet je humor knop weer eens aan.Mc chick hou eens op met het spelen van Mod. Heb je werkelijk niks anders te doen?
Maar waar staat dat filmpjeEr was zoveel ophef over en nu wil ik hem zien ook.

heerlijk dit...
onder welke steen kom jij uitNiet om het 1 of het ander. Maar heeft Marcj zijn squatfilmpje nou al gepost?
Ik zit er al weken op te wachten.............

Het lijkt hier meer op een sociale werkplaats dan een trainingslog.......
Ik denk dat we vanavond nog een post van Loo te zien krijgen dat het weekend weer gruwelijk uit de hand is gelopen, maar dat ie vanaf nu weer keihard gaat trainen!

Het lijkt hier meer op een sociale werkplaats dan een trainingslog.......
Ik denk dat we vanavond nog een post van Loo te zien krijgen dat het weekend weer gruwelijk uit de hand is gelopen, maar dat ie vanaf nu weer keihard gaat trainen!

Stelletje stelletje activiteiten doen. Hand in hand in het openbaar lopen.
M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick.
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!

Kijk je uit dat het niet in de weg komt te zitten met je training.