XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar waar staat dat filmpje??? Er was zoveel ophef over en nu wil ik hem zien ook.

Dat bestaat niet meer, staat ook een ban op als het gepost wordt of naar gevraagd wordt.

Ik zet de popcorn alvast klaar, dit is weer beter dan een bioscoop film...

(Loo, je moet entreegeld vragen hiero hahaha)

Het lijkt hier meer op een sociale werkplaats dan een trainingslog.......:D

Ik denk dat we vanavond nog een post van Loo te zien krijgen dat het weekend weer gruwelijk uit de hand is gelopen, maar dat ie vanaf nu weer keihard gaat trainen!

Ik denk dat we vanavond nog een post van Loo te zien krijgen dat het weekend weer gruwelijk uit de hand is gelopen, maar dat ie vanaf nu weer keihard gaat trainen!

:orly:

dit log verbindt de Pl'ers met de BB'ers :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.713

Het begint een beetje afgezaagd te worden, maar helaas moet ik weer bekennen zoals de titel van m'n log.
Ik zal niet eens in detail gaan gister was er weer een gratis festival in Utrecht. Ik wilde oprecht rustig aan doen, sterker nog ik wilde niet eens gaan, maar toen de zon eenmaal doorbrak en de lucht straalblauw werd liep het weer finaal uit de hand. Het werd weer veels te gezellig. Veel zon met "zeer lokale sneeuwbuien" :rolleyes:
Vandaag weer ****ing brak natuurlijk.

Anyway deze shit begint aardig uit de hand te lopen; er is teveel oestrogeen in m'n leven. Met z'n tweeën op de bank liggen "Alome Came Polly" kijken.
Stelletje stelletje activiteiten doen. Hand in hand in het openbaar lopen.
M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick. :suicide:
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!

Ik zit nog net niet mee te zingen op deze song;

http://www.youtube.com/watch?v=_b6a4VnaqPc

Maar dat duurt niet lang meer als het zo door gaat.

Vandaag ben ik begonnen aan zelfmedicatie.
Ik heb "blood and guts" opgezet, terwijl ik een extra sterke "no-xplode naar binnen heb gewerkt.
In de auto heb ik m'n "best off the eagles" cd uit de speler gehaald en m'n "no pain" pre-workout cd afgestoft.

Volume volgas;

http://www.youtube.com/watch?v=dR9nehYs25E&feature=fvst

En zowaar begon ik weer een beetje testosteron aan te maken. Alsof ik een bitchslap kreeg; wake the **** up!
Natuurlijk een beroerde training neergezet, maar ik ben nog niet helemaal verloren want ik heb nu al zin in morgen.
Morgen staat deel II van de zelfmedicatie op het programma;
de wekker om 09.00 zetten no matter what. In de ochtend kickboksen.
DVD van Branch Warren kijken. Uitsluitend Hatebreed in de cd-speler.

I''ve got to get my balls back man.:(

This topic just went gay.

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.715
MAANDAG

12-reppers week 1. Beroerde training maar dat is logisch, kan me ook niet eens meer herrineren de laatste keer dat ik borst heb gepakt. Weken geleden.
Ik durf bijna niet te posten maarja hoort erbij.

Borst

Bankdrukken
12 * 60
12 * 80
12 * 100
12 * 80

Schuindrukken
12 * 60
12 * 70
12 * 80 (spot)
12 * 60

Standing cable fly's (van onderaf)
12 * 7,5
12 * 10
12 * 10
12 * 7,5

Biceps

Standing barbell curls
12 * 30
12 * 40
12 * 50 (forced reps)

Seated db curls
12 * 10
12 * 12
12 * 14
12 * 16

Voeding

Om te huilen.

:roflol:!!!
Tja, "én én" is altijd moeilijk he. ;)

Live for This zat vandaag ook weer eens in mn playlist. ^^

edit : Je bent aardig "zwak" geworden emo. :(

Vermakelijk verhaal, maar te katabool.

Laat verdomme wat discipline zien man! Doe het niet of doe het gewoon goed en met inzet!

;)

Stelletje stelletje activiteiten doen. Hand in hand in het openbaar lopen.
M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick. :suicide:
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!
:roflol:
Je bent verliefd. :D Kijk je uit dat het niet in de weg komt te zitten met je training.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven