Je bent verliefd.Kijk je uit dat het niet in de weg komt te zitten met je training.
it just did.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bent verliefd.Kijk je uit dat het niet in de weg komt te zitten met je training.

M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick.
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!
wtf man je gaat wel snel, je kent haar een week ofzo toch?

Anyway deze shit begint aardig uit de hand te lopen; er is teveel oestrogeen in m'n leven. Met z'n tweeën op de bank liggen "Alome Came Polly" kijken.
Stelletje stelletje activiteiten doen. Hand in hand in het openbaar lopen.
M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick.
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!

wtf man je gaat wel snel, je kent haar een week ofzo toch?
Ik weet dat er al genoeg bullshit gepost is maar laat me je deze vraag stellen aangezien ik een belangrijk punt mis in je lijstje van fundamentele karakter-eigenschappen. Rookt ze? Want dat vind ik namelijk altijd zo'n gruwelijke afknapper...
ze rookt heel weinig, paar sigaretten per dag.
Ik heb er nog geen last van gehad.
Enige minpunt die ik heb gevonden;
Ze is harstikke verzorgd, maar...ze heeft zich twee keer in het openbaar vertoont zonder make-up. Kijk als ik alleen ben met haar; geen probleem. Liefde maakt blind. Maar twee keer was ik met mijn kennisenkring en toen kwam ze ook ff langs; zonder make-up. Dat is not done weet je, je moet er voor mijn vrienden op je best uit zien. Maar ik heb al een subtiele hint gegeven dus dat komt goed denk ik.
En anders ga ik me een week niet scheren en kom ik op m'n adidas-slippers met witte sportsokken eronder een keer aan bij haar vriendinnen. Kijken hoe ze dat vindt.

je kan natuurlijk ook gewoon op karakter gaan trainenmaar dan moet je die wel hebben bro!