AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick. :suicide:
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!

wtf man je gaat wel snel, je kent haar een week ofzo toch?

Al die geweldige player adviezen van Loo. :rolleyes:
Loo's in love. :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Loo, bezint eer je begint.

Anyway deze shit begint aardig uit de hand te lopen; er is teveel oestrogeen in m'n leven. Met z'n tweeën op de bank liggen "Alome Came Polly" kijken.
Stelletje stelletje activiteiten doen. Hand in hand in het openbaar lopen.
M'n zusje heeft zelfs contact met deze chick. :suicide:
M'n agenda wordt helemaal volgepland; op die datum gaan we bbqen met dit stelletje, donderdag gaan we met je zusje en haar vriendje naar de Nijmeegse vierdaagse, zaterdag ga ik mee naar Rock it, volgende week gaan we met z'n allen bowlen, etc. En het ergste is ik laat het gewoon gebeuren.
Vandaag liep ik ff in Utrecht, ik zag een grote bos rode rozen en ik dacht; hey die ga ik kopen voor haar
WHAT THE ****, ECHT WHAT THE **** IS WRONG WITH YOU!!!!!!!!!!!

Welcome to my world hahaha. Als je denk dat je vroeger al katabool leefde, dit wordt nog een stapje erger. Ben gewoon tien ****ing kilo's vvm misgelopen. Succes iig beest :thumbs: , je zult het nodig hebben.

Ennuh, donderdag in Nijmegen. Zal eens goed om me heen kijken dan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.729
hahaha don't worry bro's, ik ben zeker niet verliefd.
Maar deze is wel tricky, ik heb nog niet echt negatieve punten gevonden.
Meestal ontdek ik rond deze tijd wat fundamentele karakter-eigenschappen die onherstelbaar botsen met mijn ideaalbeeld van een meisje maar ik heb nog niks gevonden.
Ze is eigenlijk alles wat ik niet ben;
- ze drinkt geen alcohol
- ze heeft een goede baan; werkt erg hard
- ze is zelfstandig; heeft een ****ing dik appartement
- ze is sociaal
- ze is verstandig
- ze is volwassen

Maargoed vroeg of laat zal het wel klappen. Zoals tiger4evah zo mooi verwoordde; "het is nu nog 1 grote poppenkast, wacht maar tot je haar ware aard leert kennen".
En zo is het.

wtf man je gaat wel snel, je kent haar een week ofzo toch?

Ik ken haar nog geen twee weken inderdaad, het gaat zeker snel.
Athans ik kende haar wel via via, maar de eerste echte date was anderhalve week geleden.
Ik denk dat vanaf volgende week m'n eigen eten in haar koelkast ga zetten.
Met drie weken bouw ik een van de logeerkamers om tot wiethok.

hahaha nee ff serieus stop this madness.
Ik ga geen grappen maken het is een leuk meisje ik ga m'n best doen.

Genoeg bullshit laten we er weer een trainingslog van maken.

Ik weet dat er al genoeg bullshit gepost is maar laat me je deze vraag stellen aangezien ik een belangrijk punt mis in je lijstje van fundamentele karakter-eigenschappen. Rookt ze? Want dat vind ik namelijk altijd zo'n gruwelijke afknapper...

oohhhh brother not that again :D

Mensen, wie trapt Loo ff van z'n roze wolk af haha

Toch gun ik je je quality time met je chick hoor, ik hoop alleen voor je dat ze een spieren fetisj heeft voordat ze je daarin demotiveert ;)

• #5.732
Ik weet dat er al genoeg bullshit gepost is maar laat me je deze vraag stellen aangezien ik een belangrijk punt mis in je lijstje van fundamentele karakter-eigenschappen. Rookt ze? Want dat vind ik namelijk altijd zo'n gruwelijke afknapper...

ze rookt heel weinig, paar sigaretten per dag.
Ik heb er nog geen last van gehad.

Enige minpunt die ik heb gevonden;
Ze is harstikke verzorgd, maar...ze heeft zich twee keer in het openbaar vertoont zonder make-up. Kijk als ik alleen ben met haar; geen probleem. Liefde maakt blind. Maar twee keer was ik met mijn kennisenkring en toen kwam ze ook ff langs; zonder make-up. Dat is not done weet je, je moet er voor mijn vrienden op je best uit zien. Maar ik heb al een subtiele hint gegeven dus dat komt goed denk ik.
En anders ga ik me een week niet scheren en kom ik op m'n adidas-slippers met witte sportsokken eronder een keer aan bij haar vriendinnen. Kijken hoe ze dat vindt.

ze rookt heel weinig, paar sigaretten per dag.
Ik heb er nog geen last van gehad.

Enige minpunt die ik heb gevonden;
Ze is harstikke verzorgd, maar...ze heeft zich twee keer in het openbaar vertoont zonder make-up. Kijk als ik alleen ben met haar; geen probleem. Liefde maakt blind. Maar twee keer was ik met mijn kennisenkring en toen kwam ze ook ff langs; zonder make-up. Dat is not done weet je, je moet er voor mijn vrienden op je best uit zien. Maar ik heb al een subtiele hint gegeven dus dat komt goed denk ik.
En anders ga ik me een week niet scheren en kom ik op m'n adidas-slippers met witte sportsokken eronder een keer aan bij haar vriendinnen. Kijken hoe ze dat vindt.

Jij bent echt een verschrikkelijk onzeker mannetje he diep van binnen? :roflol:

Ajoh het is toch chill dat ze een beetje schijt heeft, niet overdrijven loho :P

wat maakt het nou uit dat ze zonder make-up komt :D lekker naturel niets mis mee toch ;)
niet overdrijven he bro :D

• #5.736
hahaha ik ben weer de enige die er zo over denkt kennelijk....
Oke ik zal m'n gedachten erover onder groepsdruk wat bijstellen.

je kan natuurlijk ook gewoon op karakter gaan trainen;) maar dan moet je die wel hebben bro!

• #5.738
je kan natuurlijk ook gewoon op karakter gaan trainen;) maar dan moet je die wel hebben bro!

Ik was er al om 09.00 uit vanmorgen, dat was al een mentale overwinning.
Zo ff kickboksen - buik trainen, vanavond benen trainen (na weken niks doen).
Ohhh wat ga ik gestraft worden vanavond en de dagen erna....Heerlijk.

je moet gewoon niet de ziekelijke drank hebben om alles samen te willen doen...dan ka je imo gewoon hardcore blijven ipv deze happyhardcore.

Succes met trainen en met je meid..
Lekker pijnigen vanavond

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven