- Waardering
- 666
Loo's afscheid
Lief dagboek,
Weet je nog, donderdag 21 juni 2007? Meer dan twee jaar geleden....
Ik wilde het anders doen. Slecht een training posten is zo nietszeggend. Want zoveel factoren spelen mee tijdens het bouwen van je droomfysiek. Dat uurtje in de gym is slechts een van de vele onderdelen die bepalend zijn voor je groei. En daarom werd mijn log een allesomvattend log, waarin bijvoorbeeld ook voeding gepost werd. Maar ook weekendverslagen, en andere randzaken die weer van invloed waren op mijn trainingen en groei. En zodoende groeide dit log uit tot een vrij populair log met veel bezoekers en posts, zowel positieve als negatieve.
Inmiddels is deze logsectie een schitterend honk voor krachtsporters geworden, beginnend en gevorderd, jong en oud. Iedereen ondersteunt elkaar (nou bijna iedereen
), we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Overal zijn discussies te vinden, en op zijn tijd hebben we zelfs het geluk dat we getrakteerd worden op een mooie rel, waar we dan allen als de kippen bij zijn om actief aan deel te nemen. Kortom, het is hier een ideale speelplaats geworden met een mooie afwisseling van ondersteuning en dolletjes.
Voor mij is het vandaag een mooie gelegenheid om terug te blikken, zoals ik om de zoveel tijd doe;
Ik stond er eind 2008 erg slecht voor. Eind vorig jaar heb ik te maken gehad met veel stress vanwege een zware stage (lange uren + weinig tijd om te eten) en vieze blessures. Ik heb dat jaar een wijze les geleerd; in drukke moeizame tijden is het gevaarlijk om koste wat het kost door te blijven knallen in the gym.
Als je mentaal niet alles op orde hebt dan zal je vanzelf fysieke klachten krijgen. Doe daarom altijd een stapje terug, wees niet eigenwijs en luister goed naar je lichaam; lichaam en geest moeten in balans zijn anders krijg je onherroepelijk blessures. En zelfs nu proef ik nog de bittere nasmaak van blessures van meer dan een half jaar geleden. Ik denk nu wel beter na als ik een pijntje voel...
Anyway, begin dit jaar was de stress + blessures voorbij en heb ik een mooie come-back gemaakt. Ik heb veel massa en kracht teruggepakt door hardcore trainen en eten. (samen met tiger4evah). Als je alles goed doet kan je veel winst pakken. It ain't no rockit science...
Toen kwam er de stress van het afstuderen. Met de hakken op de sloot en op de laatste deadline heb ik met veel pijn en moeite m'n diploma gepakt. En dat was het begin van het einde. De euforie van het behalen van het diploma werd lichtelijk overdreven
(
) en de gehele zomer werd uitgeroepen tot nationale feestmaanden. Het afstuderen werd als excuus gebruikt voor vrij extreem buitensporig gedrag. Het ene na het andere festival werd bezocht, met als hoogtepunt het openingsfestival Awakenings waarin mede-student "beginnerbb" plat op z'n rug tussen het dansende publiek lag te genieten met z'n gedachten ergens in het derde daluniversum. Mooie tijden, leuk om na te vertellen op verjaardagen. De geschiedenis herhaalt zich weer...maar niet helemaal;
In Loo's 25-jarige datingcarriere zijn er al talloze frikandellen de revu gepasseerd, de ene sl*t nog verrotter dan de ander. En menig keer heb ik me respectloos uitgelaten op dit forum over dergelijke sletjes. Een kortstondige relatie vond in december nog plaats, waarin ook dit log een rol van betekenis kreeg; ik had in dit log nogal wat belastende verklaringen afgelegd waaronder uitgebreide discussies over ons coïtus-leven EN een avondje stappen op dirty dutch met tiger4evah waarin ik beschreef hoe ik "dirty" heb gedaan met een ander chickie. Door het bizarre toeval kwam mijn toemalige vriendin via google op DBB, en via DBB op Loo's bekentenis. En zodoende herkende ze wel erg veel verhalen en werd de link met mij al snel gelegd. Vervolgens heeft ze nog enkele weken meegelezen alvorens ze op een zaterdagavond in de kroeg in huilen uitbarste en tegen mij over DBB begon. Damn dat was ff slikken maar achteraf wel weer lachen (zeker voor jullie relnichten
).
Echter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en deze zomer is zelfs Loo gevangen. Misschien is het de leeftijd, misschien is het de tijd van het jaar, misschien is het wel liefde....Een vaste relatie is nu een feit. En ik ben vastberaden om deze relatie te laten slagen, al is het soms ****ing lastig om van rebel naar een trouwe hond te gaan.
En zo sluit Loo z'n log af.
Diploma in de pocket, een leuke vriendin en een serieuze relatie, en een goede fysiek die momenteel weer flink aan het krimpen is vanwege gebrek aan hardcore-heid.
Lief dagboek,
Weet je nog, donderdag 21 juni 2007? Meer dan twee jaar geleden....
Met deze openingszin bracht ik jou tot leven. Ik vond het nodig om een log te openen, ter motivatie, ter ondersteuning van mijn doelen, en omdat ik wist dat bodybuilding een vele jaren plan was. Daarom leek het me leuk om al m'n ups en downs op mijn weg richting de perfecte fysiek te vereeuwigen in dit digitale dagboek. De log-sectie was toen d'r tijd vrij rustig en saai, er waren slechts enkele actieve loggers en de posts waren kort maar krachtig; trainingen werden gepost en that's it.Na een periode van veel zuipen, slecht eten, en nauwelijks trainen is het tijd voor een ommekeer.
Ik wilde het anders doen. Slecht een training posten is zo nietszeggend. Want zoveel factoren spelen mee tijdens het bouwen van je droomfysiek. Dat uurtje in de gym is slechts een van de vele onderdelen die bepalend zijn voor je groei. En daarom werd mijn log een allesomvattend log, waarin bijvoorbeeld ook voeding gepost werd. Maar ook weekendverslagen, en andere randzaken die weer van invloed waren op mijn trainingen en groei. En zodoende groeide dit log uit tot een vrij populair log met veel bezoekers en posts, zowel positieve als negatieve.
Inmiddels is deze logsectie een schitterend honk voor krachtsporters geworden, beginnend en gevorderd, jong en oud. Iedereen ondersteunt elkaar (nou bijna iedereen
), we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Overal zijn discussies te vinden, en op zijn tijd hebben we zelfs het geluk dat we getrakteerd worden op een mooie rel, waar we dan allen als de kippen bij zijn om actief aan deel te nemen. Kortom, het is hier een ideale speelplaats geworden met een mooie afwisseling van ondersteuning en dolletjes.Voor mij is het vandaag een mooie gelegenheid om terug te blikken, zoals ik om de zoveel tijd doe;
Ik stond er eind 2008 erg slecht voor. Eind vorig jaar heb ik te maken gehad met veel stress vanwege een zware stage (lange uren + weinig tijd om te eten) en vieze blessures. Ik heb dat jaar een wijze les geleerd; in drukke moeizame tijden is het gevaarlijk om koste wat het kost door te blijven knallen in the gym.
Als je mentaal niet alles op orde hebt dan zal je vanzelf fysieke klachten krijgen. Doe daarom altijd een stapje terug, wees niet eigenwijs en luister goed naar je lichaam; lichaam en geest moeten in balans zijn anders krijg je onherroepelijk blessures. En zelfs nu proef ik nog de bittere nasmaak van blessures van meer dan een half jaar geleden. Ik denk nu wel beter na als ik een pijntje voel...
Anyway, begin dit jaar was de stress + blessures voorbij en heb ik een mooie come-back gemaakt. Ik heb veel massa en kracht teruggepakt door hardcore trainen en eten. (samen met tiger4evah). Als je alles goed doet kan je veel winst pakken. It ain't no rockit science...
Toen kwam er de stress van het afstuderen. Met de hakken op de sloot en op de laatste deadline heb ik met veel pijn en moeite m'n diploma gepakt. En dat was het begin van het einde. De euforie van het behalen van het diploma werd lichtelijk overdreven
(
) en de gehele zomer werd uitgeroepen tot nationale feestmaanden. Het afstuderen werd als excuus gebruikt voor vrij extreem buitensporig gedrag. Het ene na het andere festival werd bezocht, met als hoogtepunt het openingsfestival Awakenings waarin mede-student "beginnerbb" plat op z'n rug tussen het dansende publiek lag te genieten met z'n gedachten ergens in het derde daluniversum. Mooie tijden, leuk om na te vertellen op verjaardagen. De geschiedenis herhaalt zich weer...maar niet helemaal;In Loo's 25-jarige datingcarriere zijn er al talloze frikandellen de revu gepasseerd, de ene sl*t nog verrotter dan de ander. En menig keer heb ik me respectloos uitgelaten op dit forum over dergelijke sletjes. Een kortstondige relatie vond in december nog plaats, waarin ook dit log een rol van betekenis kreeg; ik had in dit log nogal wat belastende verklaringen afgelegd waaronder uitgebreide discussies over ons coïtus-leven EN een avondje stappen op dirty dutch met tiger4evah waarin ik beschreef hoe ik "dirty" heb gedaan met een ander chickie. Door het bizarre toeval kwam mijn toemalige vriendin via google op DBB, en via DBB op Loo's bekentenis. En zodoende herkende ze wel erg veel verhalen en werd de link met mij al snel gelegd. Vervolgens heeft ze nog enkele weken meegelezen alvorens ze op een zaterdagavond in de kroeg in huilen uitbarste en tegen mij over DBB begon. Damn dat was ff slikken maar achteraf wel weer lachen (zeker voor jullie relnichten
).Echter, de wonderen zijn de wereld nog niet uit en deze zomer is zelfs Loo gevangen. Misschien is het de leeftijd, misschien is het de tijd van het jaar, misschien is het wel liefde....Een vaste relatie is nu een feit. En ik ben vastberaden om deze relatie te laten slagen, al is het soms ****ing lastig om van rebel naar een trouwe hond te gaan.
En zo sluit Loo z'n log af.
Diploma in de pocket, een leuke vriendin en een serieuze relatie, en een goede fysiek die momenteel weer flink aan het krimpen is vanwege gebrek aan hardcore-heid.
Maar ho eens ff, volgende maand ben ik er gewoon weer bij mother****ers!
Ik ga ff iets langer dan een maand chillen op Bali, met m'n cocktailtje in m'n hangmatje, en in oktober is het weer gewoon hardcore smartcore tijd, no pain no gain, let's do this, ain't nothing to it but to do it. It's comeback time.
It ain't no rocket science weet je. Enzovoort. Ik ga nog wel proberen daar een gym te zoeken om 3 ochtenden in de week te trainen maar het zal wel lastig worden omdat indo's te lui zijn om te trainen. Uiteraard ga ik wel veel rijst met kip eten > die shit kost niks daar.
Iedereen bedankt voor de ondersteuning van de afgelopen tijd, en succes deze maand, wie een voorsprong wil pakken op me; deze maand is je kans.
Don't let Arnold down!
http://www.youtube.com/watch?v=HZ3FVMhvuV0
Ik ga ff iets langer dan een maand chillen op Bali, met m'n cocktailtje in m'n hangmatje, en in oktober is het weer gewoon hardcore smartcore tijd, no pain no gain, let's do this, ain't nothing to it but to do it. It's comeback time.
It ain't no rocket science weet je. Enzovoort. Ik ga nog wel proberen daar een gym te zoeken om 3 ochtenden in de week te trainen maar het zal wel lastig worden omdat indo's te lui zijn om te trainen. Uiteraard ga ik wel veel rijst met kip eten > die shit kost niks daar.
Iedereen bedankt voor de ondersteuning van de afgelopen tijd, en succes deze maand, wie een voorsprong wil pakken op me; deze maand is je kans.
Don't let Arnold down!
http://www.youtube.com/watch?v=HZ3FVMhvuV0