XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.283
VRIJDAG

Best een lekkere training, nauwelijks pijntjes dus dat is sowieso goed.
Alleen dumbbell pressen viel vies tegen, maar ik heb in geen tijden dumbbells gepakt + bankje stond vrij recht dus zo kan ik het een beetje goed praten voor mezelf.

Borst

Bankdrukken
8 * 60
8 * 80
8 * 100
8 * 110 (1spot)

Schuindrukken dumbels
8 * 26
8 * 34
8 * 40
8 * 40 (spot)

Standing cable cross
10 * 15
8 * 20
8 * 25
12 * 15

Biceps

Barbell curls
10 * 30
8 * 40
8 * 50
10 * 50 (forced reps)

Seated dumbbell curls
8 * 12
8 * 18
8 * 22
10 * 12

Hammer curls (rope)
8 * 25
8 * 35
8 * 40
12 * 30

Buik

Rope crunches
25 * ?
25 * ?
3 * 20 * ?

Fijn weekend p*ssy's.

Ik zie het tegenvallende gedeelte niet? ???

Lekkere BP. Het tegenvallende gedeelte is denk ik omdat Loo zijn specialiteit de schouders zijn, maar toch nog erg goed natuurlijk.

Mooie curls weer Loo!!

helaas, nog steeds geen om en om......

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.288
helaas, nog steeds geen om en om......

Nee dat doe ik een ander schema. Ik ga nou niet ineens halverwege een schema switchen. Maar komt goed ik doe het wel een keer.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

ja geïnspireerd door je sig, die jij weer van mij hebt gestolen. En ik heb hem weer van Henry Rollins gestolen.

Nee dat doe ik een ander schema. Ik ga nou niet ineens halverwege een schema switchen. Maar komt goed ik doe het wel een keer.

---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:39 ----------

ja geïnspireerd door je sig, die jij weer van mij hebt gestolen. En ik heb hem weer van Henry Rollins gestolen.

welk schema ouwe, je hebt geen schema, wat jij hebt is maintenance training tijd om die shit eens te shockeren dus.. volgende training wil ik om en om zien.. goddamnit

Krijg nou t**ten Loo, een training zonder b**chen? Heeft die chick van je je ff gepijpt tussen de oefeningen door ofzow? :D

Ik hoor je nog zeggen..even rustig aan doen, blabla..en daarna stug 8x110kg bankdrukken en rete zwaar db pressen:rolleyes:

wow tijdje geleden je knalt wel lekker keep it up

Gaat weer hard omhoog man! Komt het door je gezonde levensT die de laatste week stabiel is?

Goede training weer, Toevallig nog naar Bloomingdale XXL morgen?

Ah beter dat ik hier een aantal mensen inspireer met mijn handtekening. Ik dacht dat Henry Rollins hem van jou had gestolen?

Zot log, nette trainingen!

Zeker brutale gewichten.. Echt die presses liggen je wel..

Loo..leef je nog of was je niet aan het spacen op sunset grooves;)?

Damn loo dat doe je goed. Goeie trainingen !

this better be good loo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven