AndroidHealthClinic

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Word

woord

Yo ecto's en beesten, hier ff een kort verslag uit Bali;

Het is hier zwaar verk%$#@^&!!!!!!!

Ik heb de eerste tijd op niet-toeristische plekken gezeten = niet-toeristisch eten = buikpijn + diarree = zwaar katabool.
Daarnaast veel gereisd (van lokatie naar lokatie is rustig een paar uur door de bergen op levensgevaarlijke wegen) = bloedheet = geen voedsel = zwaar katabool.
Daarnaast is het bijna onnomgelijk om fatsoenlijk te eten tijdens tripjes (snorkelen, tempels bezoeken, dolfijnenzwemmen, bergbeklimmen etc.) en het eten van de straat durf ik niet meer te eten omdat ik geen enkel voedsel vertrouw.

Het goede nieuws is dat ik nu 10 dagen in toeristisch gebied zit = toeristisch eten = een fatsoenlijke gym in de buurt. = beter iets dan niets.
Dus ik zie nu kans om uit m'n depressie te komen.
Verder verheug ik me nu al op m'n comeback, en gun ik tiger4evah een drieweekse buikgriep omdat de vieze rat nu met man en macht probeert een grote voorsprong op me te pakken. Minne streek, maar the wolf at the bottom of the hill is hungrier than the wolf at the top of te hill.

Bali is overigens wel erg relaxed, als je van kleurtjes houdt dan is het hier paradijs.
Superrelaxed weer ook, parelwitte stranden, en de indo's behandelen je als een god als je gespierd bent. Iedereen is ecto hier, maar ze zijn wel gek van goede fysieken. Zowel mannen als vrouwen. (no homo). Je bent echt een bezienswaardigheid, terwijl je in NL alleen maar minachtende jaloerse blikken krijgt van Sjakie met z'n bierbuikie en z'n blikje heineken in z'n hand en z'n peukkie in z'n bek
Heel veel leuke dingen al gedaan, maar ik dank god op m'n blote knieen als ik weer op Nederlandse bodem ben. Eigen eten, eigen sportschool, eigen vriendinnetje. Ik heb hier verdomme nog geen blond chickie gezien. Maar vanavond ga ik wel ff op pad zonder bang te zijn aangevallen te worden door zwerfhonden of weet ik veel wat er hier buiten loopt.

Ik wens een ieder alle spiermassa en pr's in z'n verrotte k*tleventje toe, enjoy your time at the gym ik mis het enorm ik heb soms de behoefte om de hele boel kort en klein te slaan, en ik moet nog een paar weken :(. Het lijkt wel afkicken hier. Maargoed ff het vakantiegevoel erin houden en niet te para doen om die paar kilo spiermassa.

De groeten.

Hopelijk komt je vliegtuig zonder kerosine te zitten vieze hyena dat je bent:D

Paar kilo spiermassa, hahahaha bij mij zit er al 2 kg bij vriend. :roflol:

:rolleyes:pfff, sorry hoor, maar wat zit je nou te miepen man. je bent daar en geniet gewoon lekker van je vakantie. ben je op vakantie en kan je gewoon genieten, loop je nog te zeiken. als ik met je kon ruilen...mijn koffer staat al klaar...

Ja, hij kan niet genieten omdat ik in Nederland zit.

Laatst bewerkt:
vakanties zijn k*t he loo! beter gewoon routine!

Nee, vakantie is idd één grote lijdensweg die van een meso binnen de kortste keren weer een ecto maakt :P

Maar de aandacht vind je toch best wel lekker Loo?? Sta je ook uitgebreid voor ze te posen? :P

G.woon genieten G.

Word.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.370
Word.

Wanneer kom je terug held :D

:roflol:

Maar ut is Word.

Excel

Godver robke was me voor met deze k*tgrap!

Maar Loo geniet nou eens van het leven...zoals gewoonlijk..;)

Nu die een chick heeft is ie het afgeleerd te feestuh, hehehe

weken niet getraind... slecht aan het eten.... blablabla.. als puntje bij paaltje komt blijf je gewoon een tyfushomo die alsnog dag in dag uit traint en vreet als een mofo met je hoerenshake rond 2 uur snachts.....

net fysiek trouwens :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven