XXL Nutrition

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik krijg medelijden met je... :(

Kom dan naar huus Loo! Hoe lang moet je daar nog zijn dan?

Geen idee, ik heb nog nooit hagedis gegeten haha... Schijnt wel dat insecten veel proteine bevatten... maar hoe het met reptielen zit weet ik niet...

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.403
Ik heb net een spuit heroine gekocht voor 50.000 rupia (omgerekend 3 euro).
I get special price because he's my friend! Aardige mensen hier allemaal.

Alleen nog ff de roest van de naald halen en feesten maar!

Vrijdagochtend staat m'n meisje me op te wachten op schiphol, volgas en gillend naar huis dan, ff een beurt geven, slapen, boodschapen doen en de gym in.

k*tvakanties.

Ik zou bijna willen zeggen zo ken ik je weer, maar jah, dat doe je normaal gesproken met sneeuw eh? ;) 1 weekje nog man....

Tiger is altijd zo'n vieze leugenaar geweest, maar eerlijk is eerlijk er is nauwelijks getraind de maand voordat ik wegging. Dus hij heeft bruut snel massa teruggepakt. Respect, Maar ik moet het nog maar eens met eigen ogen zien, de gepubliceerde foto is ook enigsinds gemanipuleerd met de hoek en lichtval. Dit hoort allemaal bij z'n mentale spelletje, hij wist dat ik vroeg of laat op DBB ging kijken, zelfs vanuit een zwaar verrot internetcafe zonder airco en waarbij de hagedissen over de muur lopen.
(hoeveel gram eiwit is een hagedis eigenlijk?):D

@de rest;

Nee ik geniet niet meer van m'n vakantie, ik wil gewoon naar huis. Ik ben het zo ongeloofelijk zat, die tripjes, al die overdreven aardige mensen, ik kan gewoon geen mensen meer zien. Ik wil eten, trainen en slapen. Meer niet.
Het is echt helemaal niks voor mij om zo lang uit m'n routine van eat-train-sleep-repeat te zijn. Ik word er echt gewoon depressief van, ik voel me zwak en een nietsnut. Het liefst lig ik de hele dag op bed, zo min mogelijk kcal's verbranden ipv de hele dag sight-seeing doen in de brandende zon zonder voedsel. Ik heb me er zwaar op verkeken, ik heb nog nooit een maand niet getraind en ik had van te voren gedacht dat het wel mogelijk zou zijn nog enigsinds fatsoenlijk te eten en her en der een gym te zoeken. Maar het kost gewoon zoveel moeite en vaak is er geen gym in de buurt, en dat gecombineerd met meerdere malen een soort van voedselvergiftiging.
Ik voel me gewoon zwaar ****ed up, ik wil gewoon naar huis naar m'n eigen bed, eigen gym, eigen koelkast, eigen privacy.
Voor een niet-bodybuilder is dit belachelijk en stel ik me aan, maar iedere "hardcore" bodybuilder begrijpt me, je kunt nog zo hard zeggen "ach het is maar een maandje" maar voor ziekelijk obsessieve mensen als wij is het net alsof je een zware alcoholist een maand in een cel zet zonder drank. Je begint gewoon tekenen van paranoia te vertonen. Over drank gesproken,soms denk ik; ik ga een fles baco halen en ik ga me kapot zuipen op m'n balkon, maar ik ben nou zo verrot dat ik nog te lui ben om dronken te worden.
Ik zit nu gewoon de dagen uit te tellen, probeer er niet te veel aan te denken en plan m'n come-back, talloze keren per dag.

Oke lief dagboek, bedankt dat ik m'n gevoelens even mocht delen, jij bent de enige die me begrijpt. Ik voel me nou weer wat beter.

Volgende week vrijdag ben ik er weer.

Later beesten.

Ik beschik niet over de kennis om mentale spelletjes te spelen, weet niet eens wat het is. Verder is tiger4evaH een goudeerlijke jongen; recht uit het hart en heeft soms last van attention whoring zoals ItaStaLLion67 had vermeld zonder bijbedoelingen. Je moet Allah trouwens op je blote knieën bedanken, ik zou zo met je willen wisselen. Jij hier bij je meisje, eigen gym, eigen koelkast, eigen routine en ik daar in de rimboe bij je voorvaderen.

Maar ik denk dat je je niet hoeft te schamen als je naast me loopt, de 98 kg was van korte duur. Heb als een superdude 2 weken mn bovenlichaam getraind.

Oja ik ben nu al 3 dagen ziek teringhond.

Kusjes, je mannetje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wie is dat?

Ik beschik niet over de kennis om mentale spelletjes te spelen, weet niet eens wat het is. Verder is tiger4evaH een goudeerlijke jongen; recht uit het hart en heeft soms last van attention whoring zoals ItaStaLLion67 had vermeld zonder bijbedoelingen. Je moet Allah trouwens op je blote knieën bedanken, ik zou zo met je willen wisselen. Jij hier bij je meisje, eigen gym, eigen koelkast, eigen routine en ik daar in de rimboe bij je voorvaderen.

Maar ik denk dat je je niet hoeft te schamen als je naast me loopt, de 98 kg was van korte duur. Heb als een superdude 2 weken mn bovenlichaam getraind.

Oja ik ben nu al 3 dagen ziek teringhond.

Kusjes, je mannetje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahahahaha die gore homo woont hier in de buurt. Paar straten verderop.

zelfs tijdens een maandje op vakantie blijft dit gewoon een vermakelijk log :roflol:

Maand vakantie is te lang, 2 weekjes is genoeg.

Loo spaced bigtime daar.
Kan me wel enigsinds inleven hoor.;)

Tiger is altijd zo'n vieze leugenaar geweest, maar eerlijk is eerlijk er is nauwelijks getraind de maand voordat ik wegging. Dus hij heeft bruut snel massa teruggepakt. Respect, Maar ik moet het nog maar eens met eigen ogen zien, de gepubliceerde foto is ook enigsinds gemanipuleerd met de hoek en lichtval. Dit hoort allemaal bij z'n mentale spelletje, hij wist dat ik vroeg of laat op DBB ging kijken, zelfs vanuit een zwaar verrot internetcafe zonder airco en waarbij de hagedissen over de muur lopen.
(hoeveel gram eiwit is een hagedis eigenlijk?):D

@de rest;

Nee ik geniet niet meer van m'n vakantie, ik wil gewoon naar huis. Ik ben het zo ongeloofelijk zat, die tripjes, al die overdreven aardige mensen, ik kan gewoon geen mensen meer zien. Ik wil eten, trainen en slapen. Meer niet.
Het is echt helemaal niks voor mij om zo lang uit m'n routine van eat-train-sleep-repeat te zijn. Ik word er echt gewoon depressief van, ik voel me zwak en een nietsnut. Het liefst lig ik de hele dag op bed, zo min mogelijk kcal's verbranden ipv de hele dag sight-seeing doen in de brandende zon zonder voedsel. Ik heb me er zwaar op verkeken, ik heb nog nooit een maand niet getraind en ik had van te voren gedacht dat het wel mogelijk zou zijn nog enigsinds fatsoenlijk te eten en her en der een gym te zoeken. Maar het kost gewoon zoveel moeite en vaak is er geen gym in de buurt, en dat gecombineerd met meerdere malen een soort van voedselvergiftiging.
Ik voel me gewoon zwaar ****ed up, ik wil gewoon naar huis naar m'n eigen bed, eigen gym, eigen koelkast, eigen privacy.
Voor een niet-bodybuilder is dit belachelijk en stel ik me aan, maar iedere "hardcore" bodybuilder begrijpt me, je kunt nog zo hard zeggen "ach het is maar een maandje" maar voor ziekelijk obsessieve mensen als wij is het net alsof je een zware alcoholist een maand in een cel zet zonder drank. Je begint gewoon tekenen van paranoia te vertonen. Over drank gesproken,soms denk ik; ik ga een fles baco halen en ik ga me kapot zuipen op m'n balkon, maar ik ben nou zo verrot dat ik nog te lui ben om dronken te worden.
Ik zit nu gewoon de dagen uit te tellen, probeer er niet te veel aan te denken en plan m'n come-back, talloze keren per dag.

Oke lief dagboek, bedankt dat ik m'n gevoelens even mocht delen, jij bent de enige die me begrijpt. Ik voel me nou weer wat beter.

Volgende week vrijdag ben ik er weer.

Later beesten.

Man ik snap niks van je. De eerste keer was ik 6 maanden in Azie. Tijd van mijn leven. Goed kunnen trainen ook op ALLE plekken kon ik wel wat doen al was het met bw. Pot eiwitten in de tas en 5x een shake per dag hield mijn geest wel op de been. Daarbij vrat ik elke tent op straat leeg zolang ik maar kon zien hoe het werd klaar gemaakt. Voedselvergiftiging loop je daar juist op in restaurants!!
Er waren heel veel stalletjes op straat en de kip kost geen **** dus ik at HEEL VEEL.

kg of 5 kwijt maar zo droog als een garnaal. Nog geen maand later was ik sterker als voor ik ging.

Daarna de volgende vakantie 6 weken zelfde verhaal in Bali en Sulawesi. Geweldig. Ik zou er kunnen wonen.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Net opgezocht voor je. Op Bali in 2007.

He luitjes, 3 dagen achter elkaar getraind.

Dag 1 Benen.

Full Squat
2x20xstang
20x60,8 (45 pond platen)
10x101,6
4x6x142,4

Quarter squat
12x224
12x264,8
12x305,6 PR
Lachen hoe al die Indonesen zaten te kijken

Legpress 45%
Weet het gewicht niet echt meer maar volgens mij was de laatste set met 7x20,4 kg platen iedere kant. 4 sets gedaan.

Liggende leg curl superset met leg extension
Beide 3 sets high rep

zittende kuiten 2 sets 20 reps

Plassen zweet achtergelaten daar in de sportschool!

Dag 2 Rug biceps

Pull ups
15xBW
10xBW
8xBW
6xBW

Dumbbell rows
3x20x80 pond (zwaarste db daar)

Cable rows
4 sets tot hele stack

bend over side raise
4 sets 15 reps

Barbell curls
3x10x50kg

Hammer curls
3 sets 15 reps kgs?

Machine curls lekker erop los pompen!
3 sets.

Dag 3 Borst triceps en buik

Smith press incline
4 sets tot 6xmet iets van 120 ofzo?

Incline dumbbell press
10xmet de 80 ponders
8x
6x
6x

Dippen met 35 pond extra
14x
12x
8x
6x

Fly machine met alles en nog schijf erbij voor 12 reps (3 sets gedaan)

Cable cross over 1 set lekker erop los pompen voor 30 reps

Triceps push downs in combinatie met leg tucks 4 sets beide.

Vandaag 3 uur surfen en net gemasseerd!

Man ik snap niks van je. De eerste keer was ik 6 maanden in Azie. Tijd van mijn leven. Goed kunnen trainen ook op ALLE plekken kon ik wel wat doen al was het met bw. Pot eiwitten in de tas en 5x een shake per dag hield mijn geest wel op de been. Daarbij vrat ik elke tent op straat leeg zolang ik maar kon zien hoe het werd klaar gemaakt. Voedselvergiftiging loop je daar juist op in restaurants!!
Er waren heel veel stalletjes op straat en de kip kost geen **** dus ik at HEEL VEEL.

kg of 5 kwijt maar zo droog als een garnaal. Nog geen maand later was ik sterker als voor ik ging.

Daarna de volgende vakantie 6 weken zelfde verhaal in Bali en Sulawesi. Geweldig. Ik zou er kunnen wonen.

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

Net opgezocht voor je. Op Bali in 2007.

He luitjes, 3 dagen achter elkaar getraind.

Dag 1 Benen.

Full Squat
2x20xstang
20x60,8 (45 pond platen)
10x101,6
4x6x142,4

Quarter squat
12x224
12x264,8
12x305,6 PR
Lachen hoe al die Indonesen zaten te kijken

Legpress 45%
Weet het gewicht niet echt meer maar volgens mij was de laatste set met 7x20,4 kg platen iedere kant. 4 sets gedaan.

Liggende leg curl superset met leg extension
Beide 3 sets high rep

zittende kuiten 2 sets 20 reps

Plassen zweet achtergelaten daar in de sportschool!

Dag 2 Rug biceps

Pull ups
15xBW
10xBW
8xBW
6xBW

Dumbbell rows
3x20x80 pond (zwaarste db daar)

Cable rows
4 sets tot hele stack

bend over side raise
4 sets 15 reps

Barbell curls
3x10x50kg

Hammer curls
3 sets 15 reps kgs?

Machine curls lekker erop los pompen!
3 sets.

Dag 3 Borst triceps en buik

Smith press incline
4 sets tot 6xmet iets van 120 ofzo?

Incline dumbbell press
10xmet de 80 ponders
8x
6x
6x

Dippen met 35 pond extra
14x
12x
8x
6x

Fly machine met alles en nog schijf erbij voor 12 reps (3 sets gedaan)

Cable cross over 1 set lekker erop los pompen voor 30 reps

Triceps push downs in combinatie met leg tucks 4 sets beide.

Vandaag 3 uur surfen en net gemasseerd!
Komt ie nu mee ;)

G-men ik moet eerlijk toegeven dat ik nog lang niet zo gemotiveerd en deticated ben als jou, echt werkelijk waar chapeau! Maar het is wel laat nu Loo bijna terug is in Nederland. :p

dat verhaal heb ik vaker gehoord...dat je bij die stalletjes op straat echt geweldig eten kan krijgen en je juist in die restaurants voedselvergiftiging oploopt omdat je daar niet ziet hoe het gemaakt word...

mjah blijkbaar verschilt het ook per stalletje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven