- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is je lengte eigenlijk tiger?Speciaal voor jou ****er daar in pindaland;
*Gruwelijke foto*
weken niet getraind... slecht aan het eten.... blablabla.. als puntje bij paaltje komt blijf je gewoon een tyfushomo die alsnog dag in dag uit traint en vreet als een mofo met je hoerenshake rond 2 uur snachts.....
net fysiek trouwens![]()
...de hond.Wat een ****ing beesten fysiek Tiger! En dan maar zeiken dat je gewicht kwijt bent etc, uhu sure..![]()

Ja mis nog volheid, en veel omvang rond mn benen en armen.
1.85 m
reknak jong![]()
Tiger minne hond die je er bent de hele zomer niet de gym in te krijgen en nu ik weg ben als een mofo trainen.
Met mijn fysiek gaat het ook goed; ik heb de mexicaanse griep en salmonella-vergiftiging overleefd en heb nu al bijna 4 dagen geen diarree gehad (record deze vakantie).
Ik heb zowaar 2x getraind deze week in een dure jet set gym (de eerste fatsoenlijke die ik ben tegengekomen) met hammerstrength apparatuur (wel dik). Het is totaal nutteloos want fatsoenlijk eten is bijna onmogelijk aangezien we (de familie) ook regelmatig tripjes doen dus 6x per dag eten = forget about it. En aan je eiwitten komen is helemaal een drama.
Morgen ga ik naar de gili-eilanden voor een paar dagen, dat is weer helemaal in the middle of nowhere dus dan wordt het overhead presses met een schildpad maken ofzo.
Ik draai af en toe helemaal door, een maand uit m'n routine is echt veels te lang ik begin soms serieus echt een beetje para te worden, maar ik probeer te genieten want dit reisje kost nog zwaar geld ook.
En ik heb een kladblok gekocht en ben nu al schema's en dieten voor de eerste komende 5 jaar aan het uitschrijven, dat houdt me een beetje op de been.
En ik heb zin in m'n come-back, tiger geniet nog van je moment of fame bro en bestel alvast een pot no-xplode voor jezelf. the game is on b*ch! dikke kus voor je.
later beesten.
Wat een ****ing beesten fysiek Tiger! En dan maar zeiken dat je gewicht kwijt bent etc, uhu sure..![]()
dus dan wordt het overhead presses met een schildpad maken ofzo

Serieus Loo, geniet nu is van je vakantie.
Je beleeft daar momenten die je nooit gaat vergeten en jij zit heel de tijd aan je spieren te denken.
Dat je in NL constant met BB bezig bent is goed, maar als je jezelf op zo'n reis er niet van kunt distantiëren vind ik heel erg voor je.
Binnen een paar maanden zit je hier thuis, fysiek beter dan ooit en denk je: damn ik had echt veel meer uit die vakantie kunnen halen.
Ik wens je nog een goede reis alvast!

Tijgervooraltijd is gewoon een Attention wh*re!!!!12345678910