MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk eerder dat ie door zn chickie op de bank gegijzeld wordt :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.324
Yo ik ben er weer.

Moest de hele zondag en maandag herstellen van zaterdagnacht, breezers, smirnoff's, baco's, en "de rest", ik kan er niet meer zo goed tegen joh, it's been a while. Maakt niet zoveel uit, het was een superdik feestje en dit is toch een deload weekje en soms moet ik een paar dagen maximaal katabool leven om me weer schuldig te voelen.

Het mooiste vond ik nog; zondag rond een uur of 2 in de middag had ik nog steeds niks gegeten, en toen kreeg ik ineens een onweerstaanbare drang naar zoetigheid. Zoete koekjes, of chocola, of een AA'tje. Zoiets heb ik normaal echt nooit. Ik eet normaal ook nooit zoetigheid. Dat is echt je lichaam die aangeeft dat ie veels te laag in bloedsuikerspiegel zit.
Dus ik ging op rooftocht. En ik vond; chocopops.

coco_pops.gif

Dus ik heb een flinke kom met melk gegeten, en die shit was zooooo ****ing lekker, het was echt hemels gewoon.
Ik kon er maar niet over uit, volgens mij zat er heroïne in.
M'n vriendin was gewoon jaloers dat ik die chocopops zo de hemel in aan het prijzen was.

Dat vond ik eigenlijk het mooiste van het hele weekend; dat ik zo aan het genieten was van die chocopops.

Vanavond trouwens gewoon weer trainen met lage intensiteit. Yo

Yo b*ch, goed bezig kerel! Herken me in dat paar dagen los moeten om die guilt weer wat te krijgen. Ik heb vorige week rustweek gehad (dat gaat voortaan ook deloaden worden want helemaal niets doen is ruk) met wat alcohol minder etende dagen. Af en toe heb je die shit nodig. Vlam ze straks!

Sja, en als je body iets wil, dan moet je gehoorzamen anders krijg je protesten...

Sja Loo, ook jij word een dagje ouder, alcohol zuipen tot oneindig is er spoedig ook voor jou niet meer bij... nog katerig geweest of viel het mee?

Yo ik ben er weer.

Moest de hele zondag en maandag herstellen van zaterdagnacht, breezers, smirnoff's, baco's, en "de rest", ik kan er niet meer zo goed tegen joh, it's been a while. Maakt niet zoveel uit, het was een superdik feestje en dit is toch een deload weekje en soms moet ik een paar dagen maximaal katabool leven om me weer schuldig te voelen.

Het mooiste vond ik nog; zondag rond een uur of 2 in de middag had ik nog steeds niks gegeten, en toen kreeg ik ineens een onweerstaanbare drang naar zoetigheid. Zoete koekjes, of chocola, of een AA'tje. Zoiets heb ik normaal echt nooit. Ik eet normaal ook nooit zoetigheid. Dat is echt je lichaam die aangeeft dat ie veels te laag in bloedsuikerspiegel zit.

coco_pops.gif

Dus ik heb een flinke kom met melk gegeten, en die shit was zooooo ****ing lekker, het was echt hemels gewoon.
M'n vriendin was gewoon jaloers dat ik die chocopops zo de hemel in aan het prijzen was.

Dat vond ik eigenlijk het mooiste van het hele weekend; dat ik zo aan het genieten was van die chocopops.

Hahaha ik had hetzelfde, halve stroop fles over mn pannenkoeken gegooid. En goddamn wat loop ik er nu depleted bij zeg, ecto all the way:roflol:

tiger tegenwoordig ook aan "de rest"?

Trainse Loo...low intensity sucks..:eek:

hahahaha prachtig, chocopops. Ik heb die dingen ook staan, hemels inderdaad. Prima pwo voedsel trouwens :D

Yo ik ben er weer.

coco_pops.gif

Chocopops zijn ook focking hemels, niet voor niks dat er een aap met een petje erop staat gedrukt, toont hoe epic het werkelijk is.

Haha, telkens als ik moest bekomen van "de rest" kreeg ik ook een onweerstaanbare drang naar zoetigheid.
Mijn vergif was toen Ben & Jerry's :p Hele potten kon ik toen opeten :o

:heart::heart: -- Cocopops!

Loo creëert een nieuwe rage :D

en als je goed luistert hoor je ze kraken!
En de melk die overblijft nadat de pops op zijn owned gewoon cécémel.

PS Loo klaar voor die 44'ers morgen?

Volgens mij is Loo een spokesperson van chocopops. Sluikreclame, dat moet gerapporteerd worden :D

doomsday :D!
knalse Loo.

dit topic wordt gayer met de dag :rolleyes:
chocopops........

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven