MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.301
zonde dat je je weekend reviews niet meer doet :(

die verhalen waren erg vermakelijk :)

Ja ik vind het ook jammer maarja speelkwartier is voorbij.
Maar ik heb gehoord dat tiger morgen aan de baco + sos wilt gaan en daarna gaat schuren bij elk blondje tussen de 16-20, dus check zijn log zondagavond.

Maar ik heb gehoord dat tiger morgen aan de baco + sos wilt gaan en daarna gaat schuren bij elk blondje tussen de 16-20, dus check zijn log zondagavond.

maak een stiekem een nieuw topic voor je weekend verhalen ;)

• Like
Waarderingen: Loo

dit topic heeft zojuist zijn relevantie verloren :(

Whahaha OMG Dat moet ik iig niet flikken...die sos dan implodeer ik geheid :eek:
En baco mag ik ook al niet meer... :sad: het leven heeft geen zin meer...

OMG ben ik nu al emo? hahaha

Maar euhhh Loo, valt het niet vreselijk tegen dat je nu echt de knop om moet zetten van feestbeest naar jah...wat zal ik zeggen... huismus?

Hahahaha :roflol: Iedereen heeft het liefst dat Loo zich elk weekend de t*ring zuipt en weekendverhalen post blijkt aan de reacties bovenstaand.

---------- Toegevoegd om 00:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:14 ----------

hahahaha :roflol: Iedereen heeft het liefst dat loo zich elk weekend de t*ring zuipt en weekendverhalen post blijkt aan de reacties bovenstaand.

+1

Hahahaha :roflol: Iedereen heeft het liefst dat Loo zich elk weekend de t*ring zuipt en weekendverhalen post blijkt aan de reacties bovenstaand.

Haha hij heb het door. we geven geen **** om zijn gains. Iedereen slijmt alleen maar omdat ze weekendverhalen willen:roflol:

Loo, ik eis een weekend verslag!! Desnoods ietwat gecensureerd!:mad:

wordt er hier ook gegained dan? ;)

Het is weeeeeeeeekend :hedbang:

Is dat shoulder press filmpje van 44kg al langs gekomen?
Zo niet... wanneer train je delts Loo? :D

Nog 3 dagen Loo..:eek:

Waar is Loo gebleven ?

waar is looooo

LoooOOOOoOoOOooOOoo

Hij was dit weekend op Housequake. Dus neem aan dat ie een weekendverslag aan het schrijven is.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven