Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hmm, ik had 10kg van die oats + een potje caffeine tabs (200 van 200mg) en een shakebeker voor 44 euro.
Zou hier bij XXL ongeveer 65-70 euro kosten, het ligt een beetje aan de hoeveelheden.

Denk rond de 65-70 euro inderdaad. In zo'n geval is het wel goedkoper om via de UK site te bestellen want dan ben je in ieder geval goedkoper uit. :p

Omdat hier zoveel Loo-dickriders zijn, zal ik maar eens puntje van kritiek plaatsen.
Die Squats zijn natuurlijk te gay voor woorden. Je traint al zolang en dan is 12x80 belachelijk. Ik zie hier gewoon niet op consistente basis zware Squat-sessies voorbij komen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.683
Enige verklaring. Werk aan de techniek en je zult het waarderen, true story.

ik ga het een tijdje een kans geven nu ja.

Als je zoveel spierpijn hebt, waarom ga je dan niet 2 maal in de week benen trainen, je zla zien dat de spierpijn minder wordt.

Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd zo'n verrotte spierpijn in m'n benen, ik voel me soms gewoon ziek erdoor. Twee weken terug heb ik expres rustig aan gedaan met benen trainen, vorige week wel voluit en vervolgens een week echt ****ing pijn gehad. Tot op het bot gewoon.
Enige remedie is echt geen enkele keer benen overslaan, als ik 1 week benen over sla dan wordt ik de volgende 2 trainingen goed gestraft.

hmm, ik had 10kg van die oats + een potje caffeine tabs (200 van 200mg) en een shakebeker voor 44 euro.
Zou hier bij XXL ongeveer 65-70 euro kosten, het ligt een beetje aan de hoeveelheden.

Ik vind het ook een beetje omslachtig, bestellen vanuit engeland. Alles is in ponden enzo, te ingewikkeld voor mij.

---------- Toegevoegd om 21:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Omdat hier zoveel Loo-dickriders zijn, zal ik maar eens puntje van kritiek plaatsen.
Die Squats zijn natuurlijk te gay voor woorden. Je traint al zolang en dan is 12x80 belachelijk. Ik zie hier gewoon niet op consistente basis zware Squat-sessies voorbij komen.

Zal binnenkort weer eens een paar fatsoenlijke sets op 120 pakken.
Gewoon, omdat ik het wel kan.

Die spierpijn is idd lastig ja, wat je zelf al zegt: geen trainingen skippen dan is het nog te doen.

Wat betreft je squats. Kan de kritiek van willem9 wel voorstellen, maar van de andere kant kan de boog ook niet altijd gespannen staan en kan je best eens wat minder heavy gaan.

Het punt is wel dat die massa benen trainingen gewoon echt killer zijn. 4 been oefeningen op 3 a 4 sets met 8 a 10 herhalingen is gewoon extreem. Als je wat lager in je reps zit is het imo veel beter te doen. Maar monster steunpilaren kweek je wel met de massa setjes.

DINSDAG

Verdomme een week later nog spierpijn van benen trainen, ****ed up :mad:
Niet voluit gegaan, kon ook niet van de pijn. Desalniettemin toch wel een leuke pomptraining geworden. Frontsquats zijn ****ED, maarja ik geef het maar weer eens een kans.

Wheels

Leg extensions
4 * 15 * ?

Fullsquat
12 * 60
12 * 60
12 * 80
12 * 80

Leg press (plate loaded)
10 * 150
10 * 200
10 * 250
8 * 300

Front squat
8 * 40
8 * 50
8 * 60

Straight leg deadlift
10 * 60
10 * 80
10 * 100
10 * 120

Voeding

10.00 bord brinta + whey shake
12.00 4 boterhammen + 150 gram kip (biergist + vit C + multi + crea)
15.00 bord pasta + 150 gram makreel (visolie + vit E)
16.00 50 gram rijstebloem + whey shake
16.30 trainen
pwo; AA + creatine, whey shake + 25 gram brinta
19.30 bord pasta + 150 gram tonijn
23.00 100 gram noten + 500 gram magere kwark

Loo ijzervretende broeder wat is dit? Arnold himself had je een klap geheven in de tijd! Ga de strijd aan met hem net als Lou ferrigno maar versla hem en don't give up! No PAIN NO GAIN!! GA DOOR looo!!!!!!!

Haha die nicolas waait ook met alle winden mee he.

Loo ijzervretende broeder wat is dit? Arnold himself had je een klap geheven in de tijd! Ga de strijd aan met hem net als Lou ferrigno maar versla hem en don't give up! No PAIN NO GAIN!! GA DOOR looo!!!!!!!

Moet je nou altijd zijn hele training quoten, om dan vervolgens niks toe te voegen...sigh.

Laatst bewerkt door een moderator:
Squats zijn wel magertjes inderdaad. Een week lang spierpijn hoe kreeg je dat dan voor elkaar :D

Ik vind het ook een beetje omslachtig, bestellen vanuit engeland. Alles is in ponden enzo, te ingewikkeld voor mij.

PayPal regelt het voor je ;)
De pond staat bijna gelijk aan de euro, dus sla je slag, bestel gelijk 20kg en klaar ben je ;)

• #8.692
Moet je nou altijd zijn hele training quoten, om dan vervolgens niks toe te voegen...sigh.

Ik word er potverdomme gek van, nicolas24 nogmaals je bent een beste jongen maar please stop met hele trainingen quoten, je quote echt onnodig. Ik heb het al een paar keer gezegd.

En voor een ieder die commentaar heeft dat het matige squats zijn;
Nogmaals, vorige week pakte ik 120, go figure, tuurlijk is 80 dan niet goed, maar voor wie de kleine lettertjes niet leest; niet voluit gegaan ivm spierpijn.

Sorry looloo dat ik je irriteer ik zal et niet meer doen :(

En voor een ieder die commentaar heeft dat het matige squats zijn;
Nogmaals, vorige week pakte ik 120, go figure, tuurlijk is 80 dan niet goed, maar voor wie de kleine lettertjes niet leest; niet voluit gegaan ivm spierpijn.

De beste remedie tegen spierpijn van het Squatten is gewoon terug Squatten. Dan gaat het vanzelf weg. En die spierpijn kan ook geen 40kg schelen. ;)

Mijn 10kg whey is weer binnen. Incl verzendkosten was ik nog geen 80 euri kwijt. :D
Doe het via paypal (rekenen ze meteen om naar euro's) en ben binnen 2 minuten klaar met bestellen.

Is je training in ieder geval altijd op de laatste pagina en hoeven mensen niet zo ver terug te bladeren. :p

---------- Toegevoegd om 22:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Mijn 10kg whey is weer binnen. Incl verzendkosten was ik nog geen 80 euri kwijt. :D
Doe het via paypal (rekenen ze meteen om naar euro's) en ben binnen 2 minuten klaar met bestellen.

Die whey van hun is toch smaakloos? :p
Wil het best wel eens kopen zeg!

• #8.700
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven