- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
al die trainingsjaren en hardcore geblaat en dan 120kg parallel squatten.
Treurig.
al die trainingsjaren en hardcore geblaat en dan 120kg parallel squatten.
Treurig.
+1 om bb draait het om massa/definitie, kracht is een hebben dingetje/extra.Maakt niks uit als we allebei ons shirt uit moeten trekken dan sta ik er beter bij dan jou, op zeker.
En daar gaat het om, al squat je 200kg.
Maar je hebt wel gelijk die squats zijn aan de matige kant, ik heb altijd al een haat liefde verhouding met benen gehad.

+1 om bb draait het om massa/definitie, kracht is een hebben dingetje/extra.
hoe staan jou benen eigenlijk erbij Loo, komen daar nog eens foto's van![]()
I feel ya main!
Maakt niks uit als we allebei ons shirt uit moeten trekken dan sta ik er beter bij dan jou, op zeker.
En daar gaat het om, al squat je 200kg.
Maar je hebt wel gelijk die squats zijn aan de matige kant, ik heb altijd al een haat liefde verhouding met benen gehad.
Gozer, jij gaat nooit in de buurt van mijn fysiek komen.
Maar grappig dat je dat concludeert terwijl het over squats gaat.
Jammer dat je zo moet reageren. Je bent blijkbaar gewend aan al dat gelik aan je ballen op dbb waardoor je gelijk bullshit moet gaan beweren als je een eerlijke conclusie krijgt.
Shirt uit toont geen benen Loo. Gewoon vaker de benen trainen. Dit is toch geen superdude topic of wel?![]()
Als je kuiten niet als een volwaardige spiergroep behandeld zullen ze het ook nooit worden, tenzij je aanleg hebt. Je traint je borst toch ook zeker 3 oefeningen?

Gozer, jij gaat nooit in de buurt van mijn fysiek komen.
Maar grappig dat je dat concludeert terwijl het over squats gaat.
Jammer dat je zo moet reageren. Je bent blijkbaar gewend aan al dat gelik aan je ballen op dbb waardoor je gelijk bullshit moet gaan beweren als je een eerlijke conclusie krijgt.
Gooi en gewoon eens wat meer op...weet zeker dat je hoger kan.Voor mij ook kuiten+buik op het programma vandaag
Is die standing calf raise plate loaded bij jullie? Of zit er gewoon een reusachtige stack onder.
Geen Tiger-ab-workout, jammer!
Al een lange tijd geen knie-geklaag gehoord van je, betekend dat dat probleem achter de rug is?
Hij gaat tot 200 en dan laat ik m'n trainingsmaat van 107kg er nog bovenop zitten. Wel een beetje oncomfortabel voor mij dat z'n dikke reet zo dicht bij m'n gezicht zit, maar je moet een beetje creatief zijn he.

Oo oke, als het maar geen mentale drempel wordt die 130kg!
Volgende keer al dus 130 gewoon doen![]()