MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
''the boss would like to see you'' ..

hoe gaat het momenteel met je bw?
mooie uitleg over high/low reps Loo, no wonder dat iemand eens dit log de bb-bijbel noemde (vraag me niet wie)

al die trainingsjaren en hardcore geblaat en dan 120kg parallel squatten.

Treurig.

Treurig.

Kom op man, 120 is een respectabel gewicht voor squats. Hij zal er misschien ooit wel meer gewicht op gehangen hebben. Daarrbij zijn parallels in mijn ogen beter voor je knietjes. Doe zo verder Loo, je gaat goed !

Maak je niet dik, Loo zou de volgende keer 130 squate. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.805

Treurig.

Maakt niks uit als we allebei ons shirt uit moeten trekken dan sta ik er beter bij dan jou, op zeker.
En daar gaat het om, al squat je 200kg.

Maar je hebt wel gelijk die squats zijn aan de matige kant, ik heb altijd al een haat liefde verhouding met benen gehad.

Maakt niks uit als we allebei ons shirt uit moeten trekken dan sta ik er beter bij dan jou, op zeker.

Maar je hebt wel gelijk die squats zijn aan de matige kant, ik heb altijd al een haat liefde verhouding met benen gehad.
+1 om bb draait het om massa/definitie, kracht is een hebben dingetje/extra.

hoe staan jou benen eigenlijk erbij Loo, komen daar nog eens foto's van:D

Gozer, jij gaat nooit in de buurt van mijn fysiek komen.
Maar grappig dat je dat concludeert terwijl het over squats gaat.

Jammer dat je zo moet reageren. Je bent blijkbaar gewend aan al dat gelik aan je ballen op dbb waardoor je gelijk bullshit moet gaan beweren als je een eerlijke conclusie krijgt.

Dit vraagt om foto bewijs :p

Shirt uit toont geen benen Loo. Gewoon vaker de benen trainen. Dit is toch geen superdude topic of wel? ;)

• #8.812

Jammer dat je zo moet reageren. Je bent blijkbaar gewend aan al dat gelik aan je ballen op dbb waardoor je gelijk bullshit moet gaan beweren als je een eerlijke conclusie krijgt.

Komt omdat ik jouw post als beledigend opvatte, ik weet dat jij er een handje van hebt om nogal eens denigrerend over te komen met je commentaar derhalve schiet iemand al gauw in de verdediging.
Maar desalniettemin gaf ik je wel gelijk.

Terzake; post eens een foto van je fysiek dan? Ben wel benieuwd!

Shirt uit toont geen benen Loo. Gewoon vaker de benen trainen. Dit is toch geen superdude topic of wel? ;)

Working on it.
Zelfs front squat erin gegooid, nou dan weet je wel dat de nood aan de man is.

• #8.813
WOENSDAG

Als je kuiten niet als een volwaardige spiergroep behandeld zullen ze het ook nooit worden, tenzij je aanleg hebt. Je traint je borst toch ook zeker 3 oefeningen?

Kuiten

Standing calve raises (1sec hold)
25 x 100
20 x 200
20 x 300
20 x 300
20 x 200

Calve raises op leg press (1sec hold)
15 x 150
15 x 200
15 x 250
15 x 300

Seated calve raises (1sec hold)
15 x 20
15 x 35
15 x 45
15 x 50

Buik

Side bend
20 * 14
20 * 20
20 * 26
20 * 30

Side bend (cable)
15 * 20
15 * 30
15 * 40

Voeding

goed :meal:

Voor mij ook kuiten+buik op het programma vandaag :)

Is die standing calf raise plate loaded bij jullie? Of zit er gewoon een reusachtige stack onder.

Als je zo'n grote mond hebt...post dan maar eens een foto. Weet nu al dat die niet gaan komen.

Maargoed, 120kg is idd wel aan de lage kant voor iemand die al trainde en kuurtjes pakte toen ik bij wijze van nog geen dumbbell had aangeraakt :D Gooi en gewoon eens wat meer op...weet zeker dat je hoger kan.

Geen Tiger-ab-workout, jammer!

Al een lange tijd geen knie-geklaag gehoord van je, betekend dat dat probleem achter de rug is :D ?

• #8.817
Voor mij ook kuiten+buik op het programma vandaag :)

Is die standing calf raise plate loaded bij jullie? Of zit er gewoon een reusachtige stack onder.

Hij gaat tot 200 en dan laat ik m'n trainingsmaat van 107kg er nog bovenop zitten. Wel een beetje oncomfortabel voor mij dat z'n dikke reet zo dicht bij m'n gezicht zit, maar je moet een beetje creatief zijn he.

Geen Tiger-ab-workout, jammer!

Al een lange tijd geen knie-geklaag gehoord van je, betekend dat dat probleem achter de rug is :D ?

Ohh die "300 spartan whatever ab work-out " van Tiger ga ik zeker doen binnenkort, volgens mij staat die wel garant voor wat spierpijn.

Die knieklachten heb ik in Bali achter gelaten, net als 8,5kg.
Die 8,5kg heb ik inmiddels bijna terug, die knieklachten nog niet.
Maar ik zit net pas weer op 120kg met squat, ik weet dat de ellende vorig jaar bij iets van 130 begonnen is.
Echter m'n squattechniek is vele malen beter nu, geen kamikaze-acties meer waarbij de knietjes naar binnen klappen. Dat was denk ik toch de oorzaak; m'n knieën niet ver genoeg naar buiten laten gaan tijdens het zakken.

Oo oke, als het maar geen mentale drempel wordt die 130kg!
Volgende keer al dus 130 gewoon doen :D

Op een Squat of Deadlift dag is je voeding matig en op een buik/kuiten dag is je voeding goed. :roflol:

Hij gaat tot 200 en dan laat ik m'n trainingsmaat van 107kg er nog bovenop zitten. Wel een beetje oncomfortabel voor mij dat z'n dikke reet zo dicht bij m'n gezicht zit, maar je moet een beetje creatief zijn he.

Dat is pas hardcore :roflol::roflol::roflol:

Oo oke, als het maar geen mentale drempel wordt die 130kg!
Volgende keer al dus 130 gewoon doen :D

Daar gaan we volgende training achterkomen, dat heeft Loo immers beloofd. :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven