MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh wat een berg ellende lees ik in je post :(
Vind ik toch erg jammer, misschien is het maar een idee om je ontslag in te dienen.

Hahahaha wat een post! Nu begrijp je hoe sommige van ons dit al jaren moeten combineren.

Je komt er wel overheen.

• Like
Waarderingen: Loo
Haha werkende leven is wennen in het begin. Maar wen je wel snel aan.
Maar idd alles is altijd gehaast.

:roflol: Wat een jankpost trouwens.

• Like
Hahaha, zo zie je maar weer, het is altijd makkelijker om hardcore te zijn en alles voor de
sport over te hebben wanneer je lekker thuis woont en nog op school zit. Eens in het
werkelijke leven wordt het een heel ander verhaal.

Beetje zoeken puzzelen Loo, je vind wel een oplossing ;)

• Like
Hahaha, zo zie je maar weer, het is altijd makkelijker om hardcore te zijn en alles voor de
sport over te hebben wanneer je lekker thuis woont en nog op school zit. Eens in het
werkelijke leven wordt het een heel ander verhaal.

Beetje zoeken puzzelen Loo, je vind wel een oplossing ;)

Dat is ook niet altijd zo hoor, sommige thuiswonenden hebben last van zeurende ouders :rolleyes:

Dat staat in geen verhouding, stel je niet zo aan.

• Like
Maar als je werkt heb je meer geld voor goede voeding/supplementen!
Minder tijd maar betere kwaliteit.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.411

Altijd zoveel mogelijk dramatiseren he.

Ik doe inderdaad wat anderen al jaren doen :roflol:

Maar het is precies wat Robke78 zegt; het is een stuk makkelijker om "hardcore" te zijn als je nog student bent ofzo, 75% van de tijd is het chill en heb je alle tijd om je volledig op BB te focussen.
Naarmate je ouder wordt krijg je het gewoon veel drukker en kost het meer energie om zoveel mogelijk een bb-lifestyle te hanteren.

Ik moet er gewoon ff aan wennen, uiteindelijk wil ik ook naar een meer vast werkrooster (liefst 1 baan) met normalere van 9 tot 17 tijden. Dat werken bij baan 1, ff trainen tussendoor, en weer verder werken bij baan 2 is toch niks merk ik. Maar het is niet anders, werk is werk.
Er valt altijd wel een weg in te vinden.

**** it, alles kapot.

http://www.youtube.com/watch?v=DBwg...5FE4DD573&playnext_from=PL&playnext=1&index=7

Drama queen ;)

Ik kan me deels vinden in je post Loo.
Heb het tot vorig jaar ook zo moeten doen. 40 uur per week werken, ****ing veel stress, geen tijd om goed te eten op het werk enzovoorts.

Nu is dat ff anders, ik werk 16-20 uur per week, en heb alle tijd van de wereld.
Me plan is in September ff beginnen met een hbo opleiding, stuffie aanvragen en op zaterdag wat bijwerken ofzo.

Ik heb gelukkig die (werk)ervaring op 18-21jarige leeftijd al ontdekt dus ik weet wat me te wachten ''zou'' kunnen staan in de toekomst.

• Like
hardcore! moet toch maar eens wat hatebreed downloaden voor in me playlist tijdens 't trainen.

• #9.416
hardcore! moet toch maar eens wat hatebreed downloaden voor in me playlist tijdens 't trainen.

Ik luister het ook te weinig de laatste tijd, dat helpt ook zeker niet mee.
Geen tijd meer om thuis te luisteren en geen cd-speler in de auto. (nieuwe cd-speler ligt al 3 weken in de doos in de kofferbak :roflol:)

haha, ik heb momenteel;
limbizkit, linkinpark, system of down, sevendust, drowning pool in me lijst staan, en een hatebreed track; live for this.
ook heb ik een album die Loo eerder gepost had, weet even niet de band naam maar het album heet kill of be killed, ga ik ook hard op!
Ik luister het ook te weinig de laatste tijd, dat helpt ook zeker niet mee.
Geen tijd meer om thuis te luisteren en geen cd-speler in de auto. (nieuwe cd-speler ligt al 3 weken in de doos in de kofferbak :roflol:)
hoezo geen tijd:roflol:
dit herinnert me eraan om nog eens wat van disturbed te downloaden.
logisch dat het niet zo goed gaat, te weinig hatebreed in je leven.

hoe ziet je voeding er nu eigenlijk uit?
(nu je online bent, moet ik daar ook gebruik van maken haha)

• #9.418
haha, ik heb momenteel;
limbizkit, linkinpark, system of down, sevendust, drowning pool in me lijst staan, en een hatebreed track; live for this.
ook heb ik een album die Loo eerder gepost had, weet even niet de band naam maar het album heet kill of be killed, ga ik ook hard op!

hoezo geen tijd:roflol:
dit herinnert me eraan om nog eens wat van disturbed te downloaden.
logisch dat het niet zo goed gaat, te weinig hatebreed in je leven.

hoe ziet je voeding er nu eigenlijk uit?
(nu je online bent, moet ik daar ook gebruik van maken haha)

Heb je die download link van Machine Head - Hellalive al gedownload die ik hier had gepost? Die is ook zeer brutaal.

Met m'n voeding ging het de afgelopen week(en) zwaar om te huilen, vooral vorige week kon ik me er niet toe zetten en daarnaast zat m'n neus helemaal dicht + m'n keel deed pijn. Vanaf vandaag pak ik het weer op en ga ik het ook weer opschrijven.

Aaah joh het komt wel goed Loo :thumbup: !

Heb je die download link van Machine Head - Hellalive al gedownload die ik hier had gepost? Die is ook zeer brutaal.

Met m'n voeding ging het de afgelopen week(en) zwaar om te huilen, vooral vorige week kon ik me er niet toe zetten en daarnaast zat m'n neus helemaal dicht + m'n keel deed pijn. Vanaf vandaag pak ik het weer op en ga ik het ook weer opschrijven.
had ik wel gedownload maar, hij was nog niet klaar en me ma had de computer uit gezet, straks even zoeken.
toen ik nog op de basisschool zat deed ik al machinehead luisteren etc. , kwam voornamenlijk door me oudere neef toen, die speelde in een band.
heb nog cd's van pantera,machinehead,system of down, korn, limbizkit en zelfs slipknot whaha:roflol:
dan spreken we over 6 jaar geleden ongeveer.

nu begin ik weer in die muziek style te komen, maar gebruik het meerendeels voor me workouts.

je bent toch niet in bw gedropt?
ik kan het ik was zelf ook verkouden en dan is zelfs ademen al moeilijk, laat staan eten.
laatste week ben ik veel aan het hoesten.

je zal zeker wel aan zomer vakantie toe zijn, parraderen op het zwembad, even pompen op de wc zoals vroeger:cool::p

Laatst bewerkt:
  • Like
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven