Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha, zo zie je maar weer, het is altijd makkelijker om hardcore te zijn en alles voor de
sport over te hebben wanneer je lekker thuis woont en nog op school zit. Eens in het
werkelijke leven wordt het een heel ander verhaal.
Beetje zoeken puzzelen Loo, je vind wel een oplossing![]()

Dat is ook niet altijd zo hoor, sommige thuiswonenden hebben last van zeurende ouders![]()

hardcore! moet toch maar eens wat hatebreed downloaden voor in me playlist tijdens 't trainen.
hardcore! moet toch maar eens wat hatebreed downloaden voor in me playlist tijdens 't trainen.
)haha, ik heb momenteel;
hoezo geen tijdIk luister het ook te weinig de laatste tijd, dat helpt ook zeker niet mee.
Geen tijd meer om thuis te luisteren en geen cd-speler in de auto. (nieuwe cd-speler ligt al 3 weken in de doos in de kofferbak)

haha, ik heb momenteel;
limbizkit, linkinpark, system of down, sevendust, drowning pool in me lijst staan, en een hatebreed track; live for this.
ook heb ik een album die Loo eerder gepost had, weet even niet de band naam maar het album heet kill of be killed, ga ik ook hard op!
hoezo geen tijd
dit herinnert me eraan om nog eens wat van disturbed te downloaden.
logisch dat het niet zo goed gaat, te weinig hatebreed in je leven.
hoe ziet je voeding er nu eigenlijk uit?
(nu je online bent, moet ik daar ook gebruik van maken haha)
had ik wel gedownload maar, hij was nog niet klaar en me ma had de computer uit gezet, straks even zoeken.Heb je die download link van Machine Head - Hellalive al gedownload die ik hier had gepost? Die is ook zeer brutaal.
Met m'n voeding ging het de afgelopen week(en) zwaar om te huilen, vooral vorige week kon ik me er niet toe zetten en daarnaast zat m'n neus helemaal dicht + m'n keel deed pijn. Vanaf vandaag pak ik het weer op en ga ik het ook weer opschrijven.