Fitness Seller

Lorenzzzz's Log

• Topic Starter Topic Starter
Nou het is nu wel duidelijk hoor:o

Achja, wou dat ik vandaag ook kon gaan fitnessen :( had ik mss ook wel filmpje voor jou gemaakt (l) hehe

Lol, daar hou ik je aan!:roflol:
Bij mij gingen ze om 1 uur dicht gelukkig ging ik vandaag 's ochtends:P

Training van Vrijdag:

5x35kg Military Press
7x35kg Military Press
6x35kg Military Press
8x30kg Military Press

8x10kg Dumbbell Lateral Raise

8x6kg Bent-over Dumbbell Laterals
8x7kg Bent-over Dumbbell Laterals

Vind dit een best wel vage oefening.. Kan hem nooit (voor m'n gevoel) helemaal correct uitvoeren.. En ga er ook niet echt hoog in gewicht mee omdat ik dan het gevoel heb dat ik 'm fout doe, zal nog wel ff research doen.

8x26kg Dumbbell Shrugs
8x22kg Dumbbell Shrugs
8x25kg Dumbbell Shrugs

Deze keer gingen ze wel goed:)

Ik weet niet hoeveel een EZ-Bar weegt maar ik doe wel wat ik erop had gedaan:

8x20kg Wrist Curls
8x20kg Wrist Curls
8x20kg Wrist Curls

8x15kg Reverse Wrist Curls

Ik blijf dit een vage oefening vinden.. Op zo'n speciale barbell curl bankje heb ik hem altijd gedaan maar ik ga hem denk ik voortaan zittend doen met een normale recht Barbell ipv een EZ.

Heb het ook met Dumbbells geprobeert (Had iemand het hier geloof ik over) maar dat vind ik ook nietecht chill omdat de beweging niet helemaal recht gaat, denk dat barbells het lekkerste voor mij qua beweging zijn.

Verder wel chill getraind.

goede training vandaag , alleen zou ik wel wat meer setjes doen bij de legpress.

Ahh moet dat?
Lol, 4 sets ofzo?

Of heb je weer zo'n standaard post gedaan en niks gelezen?:o want ik heb vandaag niet getraind maar gister, en ik trainde geen benen gister:o

:roflol: ja was weer een random reactie. maar je doet het eig wel goed , volhouden kerel , de vruchten zullen geplukt worden als je 18 bent .

---------- Toegevoegd om 17:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:06 ----------

maar dat deadlift filmpje zou ik wel achter slot en grendel zetten

lol maar die k*t gjtc post hem overal en nergens :fuux:

:roflol:

Doe 't ook vooral een beetje om er echt op m'n 16e er goed bij te lopen

u mad?

:(

heb hem zellufs op pc staan jongeuh

Lol u mirin'?

OT: Was ff kijken voor voeding,
en ik vroeg me af om als aanvulling kwark 's ochtends te nemen?? Vlees neem ik 2 extra pakjes per week (van 100gr) omdat dat anders te duur wordt voor per dag

Lol u mirin'?

OT: Was ff kijken voor voeding,
en ik vroeg me af om als aanvulling kwark 's ochtends te nemen?? Vlees neem ik 2 extra pakjes per week (van 100gr) omdat dat anders te duur wordt voor per dag

kwark 2x per dag? :/

Ik neem gw kalkoen smorgens... :p

200gram kalkoen, smiddags gw wat vlees op boterham (kalkoenfilet oid), snamiddags bij pasta blik tonijn en dan nog potje kwark...

Lol wilde dat ik ook pasta en alles kon nemen..
Als ik al op mezelf woonde en niet al dat gezeik van me ouders moest aanhoren dan kon ik gewoon helemaal H4rDc00r gaan qua voeding.. Maar dat zit er nu gewoon nog niet in. Ze vinden het sowieso al afschuwelijk dat ik zo vaak en fanatiek sport en ik heb er maar voor gezorgd dat ze daar niks meer over zeggen. Voeding vinden ze denk ik nog het ergste.

Maar dan moet ik ff kijken voor de goedkoopste kalkoenfilet, dan heb ik ook gelijk meer variatie. Dan doe ik op school 100gr kipfilet en thuis in de namiddag oid kalkoenfilet. Zit na school eigenlijk wel altijd erg krap qua tijd omdat ik dan ook meestal ga sporten. Zou het ook 's avonds kunnen (kalkoenfilet op brood) ?? Rond 8 uur ofzo?

Lol wilde dat ik ook pasta en alles kon nemen..
Als ik al op mezelf woonde en niet al dat gezeik van me ouders moest aanhoren dan kon ik gewoon helemaal H4rDc00r gaan qua voeding.. Maar dat zit er nu gewoon nog niet in. Ze vinden het sowieso al afschuwelijk dat ik zo vaak en fanatiek sport en ik heb er maar voor gezorgd dat ze daar niks meer over zeggen. Voeding vinden ze denk ik nog het ergste.

Maar dan moet ik ff kijken voor de goedkoopste kalkoenfilet, dan heb ik ook gelijk meer variatie. Dan doe ik op school 100gr kipfilet en thuis in de namiddag oid kalkoenfilet. Zit na school eigenlijk wel altijd erg krap qua tijd omdat ik dan ook meestal ga sporten. Zou het ook 's avonds kunnen (kalkoenfilet op brood) ?? Rond 8 uur ofzo?

Ik woon ook thuis, ouders deden ook moeilijk...

ur problem is?

Lol jij bent 18 daar accepteren ze het meer van lijkt mij:o
Life is hard bro. :(

lol jij kan op jezelf wonen als je wilt.
Ik ook, maar dan kan ik alleen niet rondkomen.. :o

Life is still a b*ch:(

Ik heb al aardig wat posts in het klaagtopic bro.
Is inderdaad wel chill van veel kanten maar toch..

Terug
Naar boven