MuscleMeat

Lorenzzzz's Log

hehe, zolang ie em nu goed gaat doen, is het goed lijkt me :) maar zoals je em nu deed... als je gewoon wat filmpjes had gekeken, wist je ook wel dat je fout bezig was..

• Topic Starter Topic Starter
Ey f**got dan gebruik je mn tips niet jonge lul!! :mad::mad::mad::mad:
J/K, dacht btw dat je al bij een gym zat?

Dat is een gym bro,
hoor je die gay muziek niet? Dat draai ik toevallig niet hoor:o

---------- Toegevoegd om 00:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:34 ----------

hehe, zolang ie em nu goed gaat doen, is het goed lijkt me :) maar zoals je em nu deed... als je gewoon wat filmpjes had gekeken, wist je ook wel dat je fout bezig was..

Deed ik al maar ik ben gewoon een f**got,
Jaah volgende week kijk ik wel weer verder, zal dan wel goed komen.

iig niet hoger gaan in gewicht zolang uitvoering niet goed is... Ik heb een maand fzo niet meer als 80 gedaan :rolleyes: (hoger ging techniek er hard op achteruit..)

Anyways karma gegeven brah :P

iig niet hoger gaan in gewicht zolang uitvoering niet goed is... Ik heb een maand fzo niet meer als 80 gedaan :rolleyes: (hoger ging techniek er hard op achteruit..)

Anyways karma gegeven brah :P

Hehe tnx,
Jaah zal wel ff wat minder gewicht worden voorlopig, maar dat maakt niet uit.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

die muziek valt mee bro
vanwaar de haat?

welke haat, ik ben een en al liefde! :heart::kiss:

Hehe tnx,
Jaah zal wel ff wat minder gewicht worden voorlopig, maar dat maakt niet uit.

---------- Toegevoegd om 00:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:37 ----------

welke haat, ik ben een en al liefde! :heart::kiss:

Beter laag gewicht en goede techniek dan "stoer" veel gewicht met een slechte uitvoering :D

huh waar staat filmpje dan???
voor derest nice log!

Respect dat je een filmpje hebt gemaakt... het is maar best ook! Met deze techniek doorgaan zou fataal kunnen aflopen.

Nog eens goed kijken naar en lezen over de techniek van de oefeningen en het komt goed! :)

Lol gaat hij 'm opnieuw posten, ik haal hem niet zomaar weg:o
Volgende keer beter. Zal van tevoren nog ff goed kijken naar de uitvoering!

gast dat filmpje?
1: je wiebelt echt alle kanten op! Verlaag het gewicht en neem een stevige positie en wiebel niet zo
2: benen minder ver uit elkaar
3: armen minder ver uit elkaar
4: LOOSE THE ****ING HANDDOEK

Doe gewoon deadlifts eens met 2x20kg plates eraan (60kg totaal dus) en film die lift, liefst vanaf de zijkant zodat je rug inderdaad te zien is. Voor je eigen bestwil, film een lift met een gewicht dat je wel aankan, om te zien of daar de techniek wel goed is.

@Baksteen
Komt voor mekaar

Btw ik hield me rug wel altijd gewoon recht/hol

Terug
Naar boven