Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou goed zijn om te wisselen van schema, omdat je dan nieuwe prikkels krijgt , wat goed is voor groei. Daarom is wel verstandigst om on de 2 maandjes te wisselenHoeft niet perse, kan zelf gerust halfjaar met zelfde schema doen.

zou goed zijn om te wisselen van schema, omdat je dan nieuwe prikkels krijgt , wat goed is voor groei. Daarom is wel verstandigst om on de 2 maandjes te wisselen![]()

zou goed zijn om te wisselen van schema, omdat je dan nieuwe prikkels krijgt , wat goed is voor groei. Daarom is wel verstandigst om on de 2 maandjes te wisselen![]()
je moet niet naar peanuthead95 luisteren, hij traint geen eens
Ja klopt wel, deed het eerst maar tegen de tijd dat ik er eigenlijk echt lekker in zat kon ik dan al wel weer switchen van schema.. Nu gooi ik hem wel om het halfjaar om ofzozou goed zijn om te wisselen van schema, omdat je dan nieuwe prikkels krijgt , wat goed is voor groei. Daarom is wel verstandigst om on de 2 maandjes te wisselen![]()

Wie ben jij eigenlijk?je moet niet naar peanuthead95 luisteren, hij traint geen eens
dat het is het idee ervan, dat je spieren dan dus continue nieuwe spierprikkels krijgen = optimale groei.
dat het is het idee ervan, dat je spieren dan dus continue nieuwe spierprikkels krijgen = optimale groei.
OT: Zijn je krachtstats al een beetje omhoog gegaan lorenz?

Training van vandaag:
Schouders:
Shoulder Press
10x10kg
10x20kg
8x35kg
8x35kg
8x35kg