bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook de juiste instelling !!Heb je uberhaupt Noxipro wel geprobeerd dan?Ik had een sample zakje van Crack genomen, merkte er though niet veel van.
Maar ze hebben in onze sportschool ook riemen, dus die leen ik wel als ik op 120kg zit.
Noxipro wil ik nu ook wel kopenBegin supp-kooplust te krijgen. (als tommie gelijk heeft).
Morgen benen training![]()

waarom zo hoog in reps?Ik houd 't iig op Die Whey Perfection van Body&Fit, betrouwbaar? En hoe werkt dat bestellen, met Ideal?
---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:23 ----------
Training van vandaag:
(Boven)Benen:
Bodyweight Jump Squats
25xBW
25xBW
25xBW
25xBW
Hamstring Curls
25x45kg
25x41kg
25x41kg
Superset 2 been machines (zijkantten bovenbenen)
25x45kg ss 25x45kg
25x45kg ss 25x45kg
25x45kg ss 25x45kg
Dumbbell Lunges
20x12kg
20x12kg
20x12kg
Poeh echt teringzware training, op een of andere manier lijkt het wel of ik nu zwaarder ga trainen terwijl ik altijd al tot fail ga
---
Kuiten:
Seated Calve Raise machine
25x59kg
25x66kg
25x66kg
Standing Calve Raise
25xBW
25xBW
25xBW
---
Buikspieren:
Zooitje Sit-Ups etc.
Jezus dude blijf is bij 1 schemaNieuwe prikkel, werkt zeker imo, voel het nu wel aan me kont![]()
Wil me benen ook meer op conditie en uithoudingsvermogen trainen, vind dat belangrijker omdat ik taekwondo beoefen en het helpt veel als ik het zo train denk ik.
Je blijft maar op zoek naar nieuwe prikkels.ik vertelde net mijn trainingsmaatje dat een jongen van 14 sterker is dan hem (18 jaar).
he was mad![]()
Nice, met welke oefening?
Jezus dude blijf is bij 1 schemaJe blijft maar op zoek naar nieuwe prikkels.
En ja betalen kan met ideal.
heb je trouwens nog steeds dat voedinsschema van 2800 kcal?
gain je daar op?
Zijn niet slecht maar erg onnodig als je nog genoeg prikkels krijgt van een schema waar je nog geen 2 weken mee bezig bent.lol ik zal wel ff kijken. Nieuwe prikkels zijn btw nooit slecht
Zijn niet slecht maar erg onnodig als je nog genoeg prikkels krijgt van een schema waar je nog geen 2 weken mee bezig bent.
Nouja goed imo hoef je niet zo vaak van schema en manier van trainen te wisselen.Ben daar wel ff langer mee bezig man. Die 12-10-8 setjes werken wel lekker btw.