AndroidHealthClinic

Lorenzzzz's Log

Natuurlijk groeien ze wel iets als je oefeningen doet waar je je onderarmen ook mee gebruikt maar ik train ze toch liever apart, merk meer groei en ze zijn veel harder.
Niets zo lekker als na een goed potje biceps vechten oppeens een knallerd aan je onderarmen te geven en daarna even tijdelijk verlamd zijn.
De eerste keer dat ik mijn onderarmen na mijn biceps apart trainde kwam ik thuis en kon ik niet meer typen op het toetsenbord haha.

Mmhh, soms heb ik ook wel eens maar niet met Rippetoe.
Maar als ik echt tot fail ga bij sommige oefeningen eerst, dus split dan trillen me armen als een gek als ik niet eet.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm ja is wel een idee opzich, bij een vriend laten bezorgen.. Denk er nog wel ff over na. Want dat me ouders zien dat ik het heb boeit me niet zoveel, maar het bezorgen enzo wel. Want dan krijgen hun dat in een keer bij de deur gebracht en dan zit ik nog op school ofzo, zitten hun echt zo ''wtf''. Dus het zou wel een optie kennen wezen, maja. Morgen iig rug en biceps trainen!!! Fuaaarrrrkkk!

je kunt het beste ze gewoon bestellen en als ze dan zeiken wanneer je het binnenhebt dan lul je ze gewoon uit met argumenten. Als je het binnen hebt laten ze het je wel houden denk ik:)

Hmmm ja is wel een idee opzich, bij een vriend laten bezorgen.. Denk er nog wel ff over na. Want dat me ouders zien dat ik het heb boeit me niet zoveel, maar het bezorgen enzo wel. Want dan krijgen hun dat in een keer bij de deur gebracht en dan zit ik nog op school ofzo, zitten hun echt zo ''wtf''. Dus het zou wel een optie kennen wezen, maja. Morgen iig rug en biceps trainen!!! Fuaaarrrrkkk!
ik zeg soms ook dat ik alleen wat multivitaminen en whey (waar ze geen probleem mee hebben) bestel en dan haal ik stiekem allemaal andere shit erbij (:trollface: ouders?)

Waarom zeg je gewoon niet tegen je moeder dat ze niet met jouw zaken moet bemoeien, zeg ik ook zovaak en ze zijn gekapt met zeuren heb mn moeder ook nog eens overhaalt dat zij mij inject als ik ga kuren later

ja lorenz, wanneer? waar woont jou huis?

je kunt het beste ze gewoon bestellen en als ze dan zeiken wanneer je het binnenhebt dan lul je ze gewoon uit met argumenten. Als je het binnen hebt laten ze het je wel houden denk ik:)

Ga het indd denk ik gewoon bestellen. Zien we dan wel weer.

ik zeg soms ook dat ik alleen wat multivitaminen en whey (waar ze geen probleem mee hebben) bestel en dan haal ik stiekem allemaal andere shit erbij (:trollface: ouders?)

Hahah jaah, maar bij mij zien ze wat er bezorgt wordt.

Waarom zeg je gewoon niet tegen je moeder dat ze niet met jouw zaken moet bemoeien, zeg ik ook zovaak en ze zijn gekapt met zeuren heb mn moeder ook nog eens overhaalt dat zij mij inject als ik ga kuren later

Kan ik zeggen maar zal denk ik averechts werken:P

3 keer raden wie mijn zus aan groter heeft late wenne :p

Ontopic: lorenzzzz, waneer gaan wij eens same traine brah?

Betere vraag, wanneer gaan wij eens lekker batsen brah? (no homo)

Okey die gaat te ver:roflol: j/k

ja lorenz, wanneer? waar woont jou huis?

:roflol:

Training van vandaag:

Rug:

Deadlift
10x40kg
10x50kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
Nog steeds geen belt, volgende keer beter wel?
Teringzwaar trouwens, 2e setje best wel veel hijgpauzes moeten nemen.

Pull Ups
10x-27kg
8x-23kg
9x-18kg

Half Bent-over Row
8x55kg
8x55kg
10x55kg

Cable Pulley Row
12x45kg
10x52kg
8x52kg

---

Biceps:

EZ-Curls tegen muur
12x15kg
10x15kg
8x20kg
Zomaar een stuk zwaarder als met de kant-en-klare stangen, daar kan ik makkelijk 25-30kg

Hammer Curls
10x12kg
10x12kg
10x10kg

Ging wel lekker alleen de Biceps gingen minder.. Deadlift was ook een stuk zwaarder, komt vast omdat ik nu geen crack had.

Training van vandaag:

Rug:

Deadlift
10x40kg
10x50kg
8x100kg
8x100kg
8x100kg
Nog steeds geen belt, volgende keer beter wel?
Teringzwaar trouwens, 2e setje best wel veel hijgpauzes moeten nemen.

Pull Ups
10x-27kg
8x-23kg
9x-18kg

Half Bent-over Row
8x55kg
8x55kg
10x55kg

Cable Pulley Row
12x45kg
10x52kg
8x52kg

---

Biceps:

EZ-Curls tegen muur
12x15kg
10x15kg
8x20kg
Zomaar een stuk zwaarder als met de kant-en-klare stangen, daar kan ik makkelijk 25-30kg

Hammer Curls
10x12kg
10x12kg
10x10kg

Ging wel lekker alleen de Biceps gingen minder.. Deadlift was ook een stuk zwaarder, komt vast omdat ik nu geen crack had.
No homo zegt ie dan

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:02 ----------

gebruik jij crack, is dat niet duur?

Laatst bewerkt:
crack is schijt, haal noxipro die is nu maar 24,90 bij B&F shop. Ik zou gewoon nog raw blijven deadliften, ik gebruik mijn riem pas vanaf 120-130 kg..
Best goede training toch? je kan niet elke training nieuwe prs zetten ;)

edit: als je 1x 120 met goede techniek kan DL'en zou ik een riem kopen.

crack is schijt, haal noxipro die is nu maar 24,90 bij B&F shop. Ik zou gewoon nog raw blijven deadliften, ik gebruik mijn riem pas vanaf 120-130 kg..
Best goede training toch? je kan niet elke training nieuwe prs zetten ;)

edit: als je 1x 120 met goede techniek kan DL'en zou ik een riem kopen.

ik heb net die noxipro sample genomen. Potverdomme man, leek wel speed. ik had serieus op 6 oefeningen een PR

Ik had een sample zakje van Crack genomen, merkte er though niet veel van.

Maar ze hebben in onze sportschool ook riemen, dus die leen ik wel als ik op 120kg zit.

Noxipro wil ik nu ook wel kopen:o Begin supp-kooplust te krijgen. (als tommie gelijk heeft).

Morgen benen training :hedbang:

Ik had een sample zakje van Crack genomen, merkte er though niet veel van.

Maar ze hebben in onze sportschool ook riemen, dus die leen ik wel als ik op 120kg zit.

Noxipro wil ik nu ook wel kopen:o Begin supp-kooplust te krijgen. (als tommie gelijk heeft).

Morgen benen training :hedbang:
moet je maar wat reviews over lezen, iedereen gaat er keihard op.

EDIT:
Vetpercentage laten meten (de desbetreffende was er eens een keer dus nam mijn kans maar) en het kwam uit op 14,64%. Had het dus wel redelijk ingeschat (dacht 14%).

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------

moet je maar wat reviews over lezen, iedereen gaat er keihard op.

Ja zal ik doen, maar 2 supps zallen ze wel teveel van het goeie vinden :P Komt wel een andere keer.

ey broeter goe haat het met de rippeto?!

:o

Terug
Naar boven