bel112
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 43%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ajoh als je gewoon zegt dat het gewoon natuurlijk is en dat t geen verschil is of je nou 100 gram kip neemt of een shake.

Leg ze uit wat eiwitten zijn en waarvoor je ze nodig hebt (Niet zozeer dat je gaat zeggen JA HEB EIWITTEN NODIG WORD IK ENG GESPIERD VAN)Zou het eerst subtiel aan me ouders moeten vragen..Denk niet dat ze supps leuk gaan vinden
Leg ze uit wat eiwitten zijn en waarvoor je ze nodig hebt (Niet zozeer dat je gaat zeggen JA HEB EIWITTEN NODIG WORD IK ENG GESPIERD VAN)
En dat het uiteindelijk goedkoper is om af en toe een shake te nemen dan de hele tijd die dure kipfilet van je moeders bankrekening te trekken.

Zolang je maar zegt dat het geld scheelt, werkt goed bij de meeste ouders.Okey zal het zo d'r over hebben man.
Maar heeft zowieso niet veel met haar geld te maken want ik betaal alles zelf, of wacht ik zeg wel dat dat pakken melk gaat schelen![]()
Jaa ? Soms hoor je mensen wel zeggen dat het geen zin heeft en als je DL doet al genoeg geeft aan je onderarmen.
Tuurlijk groeien je onderarmen van deadlift etc. maar niet optimaal in my opinion. Anders zou je net zo goed je armen niet kunnen trainen omdat je je biceps al traint bij rug en triceps bij borstNatuurlijk groeien ze wel iets als je oefeningen doet waar je je onderarmen ook mee gebruikt maar ik train ze toch liever apart, merk meer groei en ze zijn veel harder.Jaa ? Soms hoor je mensen wel zeggen dat het geen zin heeft en als je DL doet al genoeg geeft aan je onderarmen.
jij bent nog veel te jong om te trainen, straks groei je niet meer!
Ik was niet serieus hoor haha

ook twee keer me 1,5L fles kunnen vullen

ik heb supps in het begin gewoon bij een vriend laten bezorgen. Misschien een optie?Haha ja blijft toch wel lekker altijd als laatste!
---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------
EDIT: gedoe over die supps nog steeds niet afgehandeld, athans, me moeder vind het nog steeds niet goed. Maar ik zit te denken om het binnenkort gewoon te bestellen en dan zien we wel