AndroidHealthClinic

Lorenzzzz's Log

wtf je bent dus nog 14?

• Topic Starter Topic Starter
ajoh als je gewoon zegt dat het gewoon natuurlijk is en dat t geen verschil is of je nou 100 gram kip neemt of een shake.

Lol ja is wel goed argument die laatste, en tis ook sneller en handiger.

Zeg ik gewoon als eerst ''hey is het goed als ik eiwit shakes bestel?''

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Indd hoe oud dacht je dat ik was? :roflol:

EDIT: je gaat toch nog wel me log volgen he?, nu je weet dat ik nog maar een klein k*tjochie ben... :(

Lol ik steek met kop en schouders boven me leeftijdgenoten uit :roflol:

Laatst bewerkt:
Zou het eerst subtiel aan me ouders moeten vragen.. :P Denk niet dat ze supps leuk gaan vinden
Leg ze uit wat eiwitten zijn en waarvoor je ze nodig hebt (Niet zozeer dat je gaat zeggen JA HEB EIWITTEN NODIG WORD IK ENG GESPIERD VAN)
En dat het uiteindelijk goedkoper is om af en toe een shake te nemen dan de hele tijd die dure kipfilet van je moeders bankrekening te trekken.

Leg ze uit wat eiwitten zijn en waarvoor je ze nodig hebt (Niet zozeer dat je gaat zeggen JA HEB EIWITTEN NODIG WORD IK ENG GESPIERD VAN)
En dat het uiteindelijk goedkoper is om af en toe een shake te nemen dan de hele tijd die dure kipfilet van je moeders bankrekening te trekken.

Okey zal het zo d'r over hebben man.
Maar heeft zowieso niet veel met haar geld te maken want ik betaal alles zelf, of wacht ik zeg wel dat dat pakken melk gaat schelen:P

Okey zal het zo d'r over hebben man.
Maar heeft zowieso niet veel met haar geld te maken want ik betaal alles zelf, of wacht ik zeg wel dat dat pakken melk gaat schelen:P
Zolang je maar zegt dat het geld scheelt, werkt goed bij de meeste ouders.

Zal ik doen. ;)

Okey heb het gevraagd enzo. Maar me ma vind het weer onzin en dat ik steeds weer wat nieuws bedenk. En ik heb verder wel duidelijk gemaakt (vooral aan me vader) dat het mijn geld is en dat ik zelf moet weten wat ik ervan koop etc. en heb hem gevraagd om met me moeder erover te praten.. Sjah

zeg dat het je levenstijl is. Anderen van jouw leeftijd geven al hun geld uit aan chips bij de supermarkt in tussenuren. Jij geeft je geld uit aan je hobby en het is gezond.

Lol heb ik ook al gezegt, dat anderen iedere week hunzelf volgooien en zuipen met alcohol en dat ik dit koop en het is maar 30,= enzo, naja. Kweetniet maar zelf zal ze er niet op terugkomen.

Jaa ? Soms hoor je mensen wel zeggen dat het geen zin heeft en als je DL doet al genoeg geeft aan je onderarmen.

ik merk ook verschil en ik hoef nooit een deadlift te failen omdat mijn grip het niet houdt:) Tuurlijk groeien je onderarmen van deadlift etc. maar niet optimaal in my opinion. Anders zou je net zo goed je armen niet kunnen trainen omdat je je biceps al traint bij rug en triceps bij borst

jij bent nog veel te jong om te trainen, straks groei je niet meer!

Jaa ? Soms hoor je mensen wel zeggen dat het geen zin heeft en als je DL doet al genoeg geeft aan je onderarmen.
Natuurlijk groeien ze wel iets als je oefeningen doet waar je je onderarmen ook mee gebruikt maar ik train ze toch liever apart, merk meer groei en ze zijn veel harder.
Niets zo lekker als na een goed potje biceps vechten oppeens een knallerd aan je onderarmen te geven en daarna even tijdelijk verlamd zijn.
De eerste keer dat ik mijn onderarmen na mijn biceps apart trainde kwam ik thuis en kon ik niet meer typen op het toetsenbord haha.

Haha krijg die opmerking trouwens wel vaker (en dan nog serieus) :P

TRAINING VAN VANDAAG:

Borst

Decline Bench Press
20x20kg
12x50kg
10x55kg
8x60kg

Flat Dumbbell Press
12x18kg
10x20kg
7x22kg

Incline Dumbbell Flyes
12x14kg
10x14kg
12x10kg (helemaal correct)
Had nog veel moeite met de 14kg om ze volledig correct uit te voeren, dus laatste setje 10kg en perfecte uitvoering.

Dumbbell Pullovers
12x22kg
10x24kg
8x26kg

Voelde echt een überlekkere pump en ik was ook in een keer een stuk groter, me trainingsmaat keek ook z'n ogen uit. Ging lekker en vooral omdat het eens wat anders was.

---

Triceps

EZ-Bar Skullcrushers
12x25kg
10x25kg
8x25kg
10x10kg (Dumbbells)

Cable Pulldowns
12x18kg
10x18kg
8x20,5kg

Dips in squatrek
15xBodyweight
15xBodyweight+5kg
15xBodyweight+10kg

Ging ook lekker, al met al een hele lekkere en goeie training:) ook twee keer me 1,5L fles kunnen vullen:P

Laatst bewerkt:
lekkere training die pullovers zijn idd chill doeik ook altijd!

Haha ja blijft toch wel lekker altijd als laatste!:)

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

EDIT: gedoe over die supps nog steeds niet afgehandeld, athans, me moeder vind het nog steeds niet goed. Maar ik zit te denken om het binnenkort gewoon te bestellen en dan zien we wel

Haha ja blijft toch wel lekker altijd als laatste!:)

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

EDIT: gedoe over die supps nog steeds niet afgehandeld, athans, me moeder vind het nog steeds niet goed. Maar ik zit te denken om het binnenkort gewoon te bestellen en dan zien we wel
ik heb supps in het begin gewoon bij een vriend laten bezorgen. Misschien een optie?

en anders gewoon naar een winkel gaan in het centrum

Terug
Naar boven