XXL Nutrition

Lorenzzzz's Log

je voeding is echt superk*t, je krijgt praktisch niks binnen van 10.00 tot 18.00

je voeding is echt superk*t, je krijgt praktisch niks binnen van 10.00 tot 18.00

dat valt echt wel mee hoor...
gewoon brood met pindakaas/kip mee naar school. Hij is pas 14 he;) kan moeilijk met bakken rijst en kip op school gaan zitten, ze ouders doen al moeilijk

• Topic Starter Topic Starter
De hele tijd dezelfde bronnen en laag in eiwit, hoog in kh terwijl je dat dan 's avonds er in eiwitten er weer bij eet.

daar heb je opzich wel gelijk mee alleen wat is er nog meer makkelijk om te eten aan eiwitten zonder ouders die leip worden.
lorenz je zou opzich misschien wel wat noten mee kunnen meenemen ipv wat brood ofzo;)

Ja heb je wel gelijk in inderdaad.. Maar er valt zo toch opzich wel progressie mee te maken?

En noten zou indd ook kunnen.
Geen idee, mijn schema zal er zo igg nooit uit zien.
Ik probeer het uit zoveel mogelijk bronnen te halen en niet alle carbs op 1 deel van de dag te zetten en alle eiwitten dan in de avond ofzo. Je lichaam heeft een geregelde toevoer van voedingsstoffen nodig en niet iets wat inslaat als een bom.

Geen idee, mijn schema zal er zo igg nooit uit zien.
Ik probeer het uit zoveel mogelijk bronnen te halen en niet alle carbs op 1 deel van de dag te zetten en alle eiwitten dan in de avond ofzo. Je lichaam heeft een geregelde toevoer van voedingsstoffen nodig en niet iets wat inslaat als een bom.
ow meneer hoe kom jij aan die verschillende voedingsstoffen elke dag? rijke ouders?

Zo slecht is het toch ook weer niet? Als ik naar die percentages per maaltijd kijk is het niet eens zo erg qua verdeling. Eet indd wel iedere maaltijd veel koolhydraten maar verder ook redelijk genoeg eiwitten en vetten, verschilt dan wel een beetje om de maaltijd, maar toch

Zo slecht is het toch ook weer niet? Als ik naar die percentages per maaltijd kijk is het niet eens zo erg qua verdeling. Eet indd wel iedere maaltijd veel koolhydraten maar verder ook redelijk genoeg eiwitten en vetten, verschilt dan wel een beetje om de maaltijd, maar toch

:rolleyes:

Kan je hem niet openen? Excel bestand staat in beginpost;)

Laatst bewerkt:
jo ik eet overdag eigenlijk ook voornamelijk brood en drink melk;). Tuurlijk is het beter om uit verschillende bronnen te halen en een betere verdeling. Maar ik gain ook prima op dit.
Mijn voedinsschema lijkt wel wat opjouwe;)

Ik ga nu slapen maar ik hoop dat het hiermee mogelijk is om buff te worden. Zit toch echt wel tegen het maximale mogelijke aan voor mij op dit moment. Truste

heb je testikels die goed hangen?:O

misschien eet je nog niet goed? als je niet gained dan

Terug
Naar boven