- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nette training Lupp,ziet er goed uit,net als het eten.![]()

thnx m8. als er goed getraind word mag er ook goed gegeten worden !!

Ziet er goed uit Lupp maar vergeet je de achterkant van je schouders niet!!!!
jeps doe ik wel al een heletijd en ondervind hier geen problemen door, ik wou het eerst ook niet doen, maar doe het nu al een tijdje en ben tevreden.die schouders doe je hopelijk toch niet meteen dag na borst he?
zwaar schema ga je doen Luppie...........
succes ermee .
ik lees hier regelmatig mee![]()
ik denk dat ze wel goed belast worden door mijn rows.

ik weet het idd niet zekerHet is toch een gedeelte van je schouderspieren dat moeilijk aangesproken word.Met rows pak je ze zeker wel aan maar dat is naar mijn mening niet genoeg!Beter zittend voorovergebogen side raises erbij pakken of omgekeerde pec-dec-flyes.Zo denk je niet , maar weet je het zeker.![]()
maar ik zal er wel voor het geval bij rug training voorovergebogen side raises toevoegenHet is toch een gedeelte van je schouderspieren dat moeilijk aangesproken word.Met rows pak je ze zeker wel aan maar dat is naar mijn mening niet genoeg!Beter zittend voorovergebogen side raises erbij pakken of omgekeerde pec-dec-flyes.Zo denk je niet , maar weet je het zeker.![]()