Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
thnx man, ik ben het wel gewend de laatste tijd, ik heb er niet zo'n moeite meer mee.Netjes kerel. Zou het zelf alleen moeilijk hebben op zo weinig kcals/dag, maar in de cut is het idd wel aan te raden![]()
Succes!
jah kan het niet laten anders word het zo saai ghehehe

wel goed bezig luppie maar als je echt zwaar wat wil cutten zou ik bepaalde dingen eruit laten ik zie dingen die ik in mijn bulk schema gebruik.
Aardappelen,brood,kwark,ontbijtkoek allemaal producten die veel zout en of suikers bevatten
jah ik volg je log zeker, het is zeker niet verkeerd om te doen ook al pak je veel minder gewicht !! ik doe als afwisseling 1ub/lb training high reps en 1 ub/lb training 5x5succes met knallen in mijn log kan je de trainingen wel zien van high reps die branden goed en spierpijn niet te geloven heel anders als bij low rep of HIT
wel goed bezig luppie maar als je echt zwaar wat wil cutten zou ik bepaalde dingen eruit laten ik zie dingen die ik in mijn bulk schema gebruik.
Aardappelen,brood,kwark,ontbijtkoek allemaal producten die veel zout en of suikers bevatten